Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יתרונות מלון הבוטיק לעומת רשתות המלונות הגדולים

יתרונות מלון הבוטיק לעומת רשתות המלונות הגדולים

אתם חולמים על בית מלון, על פינוק מא' עד ת', על ארוחת בוקר גדולה ובריכה במתחם ומעט שקט ושלווה. כמה שיותר כלול יותר טוב. אולם חופשה בבית מלון זהו מושג רחב הכולל תחתיו אינספור של אפשרויות מפנקות ביניהם הרשתות של המלונות הגדולים ולצדן, איך אפשר שלא, מלונות הבוטיק. אז במה בוחרים?

חופשה במלון בוטיק וחופשה ברשתות המלונות הגדולים אלו הן שתי חופשות שונות לחלוטין בהמון מובנים לכן רגע לפני שאתם בוחרים, עליכם להגדיר לעצמכם מהו סגנון החופשה אותה אתם מבקשים.

יחס אישי או עומס רב של אנשים?

אין ספק, את הרשתות של המלונות הגדולים אשר מאופיינות ברוב המקרים באלמנטים עיצוביים של רוב פאר והדר, פוקדים בכל שבוע מאות אם לא אלפי אנשים, ביניהם משפחות, זוגות או רווקים, מה שהופך את הבריכה החלומית בה רציתם לבלות את מירב שעות הפנאי בשקט ובשלווה, לעתירה בילדים מקפצים, באימהות שמחזקות את קו השיזוף ובאבות מצחקקים, שלא לדבר על החבר'ה הצעירים אשר יושבים יחדיו על סף הבריכה או צפים על מזרונים. עומס הנ"ל גולש לכל מתחמי המלון החל בחדר האוכל וכלה בלובי המרכזי. לכן אם חלמתם על בילוי מפנק אשר אינו רווי באנשים בו תזכו ליחס אישי ומועדף, אולי כדאי שתשקלו בחופשה הבאה שלכם מלון בוטיק.

איזה סגנון עיצוב אתם מעדיפים?

במלון בוטיק ישנם יתרונות רבים, במיוחד כאשר משווים אותו לרשתות של המלונות הגדולים. אחד היתרונות המרכזיים של מלונות בוטיק באשר הם, לאחר היחס האישי, האיכותי והמפנק הוא העיצוב המרשים והיוקרתי. מלונות בוטיק אומנם אינם מוגדרים כמלונות חמישה כוכבים, אבל ללא ספק, ביקור במלון שכזה יוכיח לכם כי הוא אינו יורד ברמה כלל וכלל, אלא להיפך, מלונות אלו מעוצבים למשעי וביד רמה על ידי מיטב מעצבי הפנים והכל כדי להעניק לכם, האורחים במלון, חוויה איכותית שלא ראיתם כמותה לפני כן.

Location, location, location

רציתם חופשה רומנטית? חלמתם על ריזורט יוקרתי וייחודי מבלי שתאלצו לעזוב את גבולות הארץ, בו תוכלו להתרחק משאון העיר ההומה ולבלות זמן איכות בחיק האנשים האהובים עליכם? מלון בוטיק הוא הכתובת עבורכם. ברוב המקרים רשתות המלונות הגדולים עמוסים לעייפה ומאוד קשה למצוא בהם פינה שקטה. מלבד האנשים, הפוקדים את כל החדרים וכל הפינות הפנויות במלון, מלונות גדולים עמוסים בהפעלות, בהופעות, באטרקציות ואין בהם רגע דל, או במילים אחרות – רגע לעצמכם. לעומת זאת, מיקומו של מלון בוטיק יותר מבודד ומרוחק ועדיין עונה על כל הקריטריונים של מלון יוקרתי, מה שמאפשר לכם ליהנות מחופשה מפנקת וללא ספק יותר שלווה ואיכותית.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...