Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כך תבחרי נכון את מוצרי האיפור בחורף

כך תבחרי נכון את מוצרי האיפור בחורף
(צילום באדיבות pixabay)
(צילום באדיבות pixabay)

כל אישה רוצה להיראות במיטבה בכל מקום. בעבודה, בבילוי, במסעדה, בסרט או במסיבה, תמיד חשוב להקפיד על האיפור הנכון שיחמיא לפנים, ישתלב עם הבגדים ויתאים לאירוע. אך לא רק בהתאם לאופי האירוע כדאי לבחור את מוצרי האיפור השונים.

 מוצרי איפור חשוב לבחור גם על פי העונה. ממש כפי שיש בגדי קיץ ובגדי חורף, כך גם יש איפור שיחמיא יותר בעונה החמה ואילו מוצרים אחרים יתאימו יותר כאשר קר בחוץ, וגשם נוקש על החלון.

המוצרים העמידים

כאשר רוצים לבחור נכון מוצרי איפור שיתאימו לחורף שלנו, כאן בישראל, כדאי להעדיף מוצרים עמידים. מייק אפ? שפתון? צלליות? אנחנו סבורים שבחורף, כאשר מזג האוויר קר וגשום, אף אחת לא רוצה להתעסק יותר מדי עם איפור בלתי יציב. בחירה במוצרים עמידים וטובים תעשה את העבודה ותספק מראה מושלם לכל היום.

חשוב לשים דגש על מוצרי איפור שיהיו עמידים למים, שכן גם אם בחורף מזיעים הרבה פחות, הרי שטיפות הגשם עשויות להרטיב את הפנים. אף אחת לא רוצה איפור שנמרח, שלא מרגיש נעים ולא נראה טוב. אז עמידות היא כלל חשוב, אבל יש עוד כמה כללים נוספים.

הזמן הנכון לאיפור מושקע

בקיץ החם, כאשר רבות מעדיפות את המראה הקליל, הדבר מתבטא גם באיפור. אבל איפור קליל ולא מחייב יתאים פחות לעונת החורף. דווקא בעונה הקרה, אפשר יותר להעז, להתנסות, להשקיע. בחורף הנטייה היא להשקיע יותר בלבוש, מעילים יפים, נעלים או מגפיים מיוחדים, תסרוקות חדשות. את המראה הזה אי אפשר שלא להשלים באמצעות איפור מושקע.

באמצעות מוצרי איפור טובים, שכוללים אייליינר, שפתון, פודרה וכל היתר, ניתן להשיג מראה לתפארת. ואיך בוחרים? אם רוצים מראה ערב מוקפד כדאי להשקיע באזור העיניים. אייליינר עבה מהרגיל ושימוש נכון במסקרה איכותית לאפקט של ריסים מוגדלים מומלצים מאוד. החורף הוא גם הזמן הנכון ללכת על לוק מודגש בשפתיים. זה הזמן הנכון לבחור גוונים כהים מגווני הקיץ, בצבעים חמים, חומים או אדומים ובעיקר – עזים.

צלליות, מייק אפ ופריימר

בחורף, כדאי לבחור צלליות אבקה על בסיס מינרלים. למרות ההנחה הרווחת, הצלליות הללו טובות לא רק לאיפור ערב נאה, באופי חורפי. המראה המבריק יכול לעזור לתת את הטאץ' וההדגשה לאיפור יום. להשלמת המראה, ניתן להוסיף ליפ קרם, בעל פיגמנט נפלא, שקל מאוד למרוח על השפתיים באמצעות מברשת שפתיים בדיוק בצבע שמתחשק.

ומה לפני שעושים שימוש במייק אפ? גם בחורף חשוב לספק את התשתית הטובה באמצעות פריימר. סיליקטים מעודנים משתלבים בנקבוביות ומכסים אותן למראה יותר אחיד וחלק. זה מסייע למייק אפ להיראות טוב יותר, להיצמד כראוי. מומלץ לעשות שימוש גם בקרם לחות טוב, לפני השימוש בפריימר להרגשה נעימה ולטיפוח העור.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...