Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כך תבחר את פרויקט המגורים המתאים לך במרכז

כך תבחר את פרויקט המגורים המתאים לך במרכז

הלב במרכז

המונח מרכז הארץ מתייחס היום לשטח די נרחב של ערים ושכונות. הגבולות מטשטשים ובעצם כל גוש דן הוא מרכז אחד גדול.

בחירת אזור המגורים מושפעת משיקולים רבים, כשהבולטים שבהם הם קרבה למקום העבודה, או לפחות לצירי תנועה ראשיים שקל להגיע באמצעותם לעבודה, קרבה למרכזים מסחריים, לבתי ספר וגנים וגם, כימיה וזיקה אל העיר או האזור בו תרצו לקבוע את ביתכם.

משפחות צעירות ישימו את הדגש על אזור שהוא נעים, שקט וקרוב לבתי ספר וגנים. לא רק זאת, הם יחפשו את האופי הייחודי של האזור, שיציע גם מוסדות לימוד בלתי קונבנציונליים, כמו בתי ספר פרטים, גנים ייחודיים וכדומה.

במקרים כאלו החיפוש יכול להתמקד בערים כמו רמת גן, פלורליסטיות, בצבעוניות וייחודיות מבחינת הקונספט החינוכי. בעיר זו פועלים בתי ספר מיוחדים כמו הדמוקרטי, דו לשוני ואחרים, והאזור מבטיח מגורים בסביבה יוצא דופן הן מבחינת הנופים, הן מבחינת האוכלוסייה האיכותית.

פרויקט לדוגמה שמתאים למשפחות עם ילדים הוא פרוייקט SOHO ברמת גן, הנבנה ברחוב שקט ופנימי, רחוב וכטנגוב בעיר, בסמיכות למרכזים אטרקטיביים ועם גישה נוחה למוסדות החינוך בעיר.

זוגות צעירים, או צעירים בורחם שמבקשים  לחוש את ההוויה התל אביבית וליהנות מאיכות חיים ייחודית ושונה יוכלו אף הם לבחור במגורים בפרויקט סוהו, שמציע חוויית מגורים איכותית לצד מרכזים שוקקים, כמו חצרות יפו או מתחם התחנה, ומספיק קרובים לתל אביב עצמה, כדי להרגיש חלק מהסצנה התל אביבית.

שיקולים נוספים בבחירת פרויקט המגורים הוא מה הפוטנציאל שלו להשביח את עצמו. יכול להיות שבעוד מספר שנים תרצו להתקדם לבית אחר, גדול יותר ולמכור את הנכס שבבעולתכם. במצב כזה חשוב להבין את פוטנציאל הצמיחה, הביקוש והבנייה המתקיימת באזור המגורים, נתונים שמעידים על המיקום האסטרטגי של נכס שרכשתם ועל עליית הערך שלו.

חוויית מגורים איכותית

שיקולים חשובים נוספים הם גישה נוחה לצירי תנועה מרכזיים, זאת בהנחה ומקום העבודה שלכם אינו מצוי בסמיכות לאזור המגורים. זהו נתון שחשוב לבדוק אותו היטב, אפילו מעשית, בשעות עומס, כדי למדוד את זמן הנסיעה הנדרש לכם להגיע לעבודה.

חשוב לזכור כי אם בחרתם לרכוש נכס במרכז, בערים כמו תל אביב, יפו, או רמת גן, עם תום בניית הרכבת הקלה תוכלו ליהנות מאמצעי תחבורה נוסף, יעיל ונוח.

אזורים בהם ניכר פיתוח מואץ של בנייה ועשייה, לאו דווקא של בנייני מגורים אלא גם של משרדים, עסקים ומתחמי בילוי, מעיד על הפיכת המקום בתוך זמן קצר למבוקש מאד.

יש לא מעט שיקולים שמכריעים ת הבחירה במגורים במרכז. חשוב לבדוק את כולם וגם להקשיב ללב ולתחושות הבטן, שאומרים לכם מה הנטייה שלהם והיכן תוכלו לדמיין את עצמכם תוקעים יתד ובונים לעצמכם את בית החלומות.

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
מאפיין אדריכלי מרשים
חיפוי קיר מעץ הוא מאפיין אדריכלי מכובד המעניק לכל חלל...
נכסים שכדאי להשקיע בהם בחיפה
אזור נווה שאנן הוותיק בחיפה לא איבד את קסמו ואפשר...
תמא 38 במרכז - כל מה שצריך לדעת
רבים מאמינים כי פרויקטי בניה מסוג התחדשות עירונית כמו תמ"א...
מדריך קצר להערכת מקרקעין בגבעתיים
מבוא: מהו שמאי וכיצד הוא פועל בפועל? שמאי מעריך את שווי...
סמארט נדל"ן בגבעתיים
ניכר כי פירמת סמארט נדל"ן, החולשת על פרויקטים מרכזיים בצפון,...
חשיבותה של שקיפות במיזמי בניה
מיזמים עסקיים ונדל"ניים רבים מרחיבים את הפעילות הכלכלית בישראל וזה...
משכנתא לבנייה עצמית
לממן את פרויקט חייכם
אם באזורים עירוניים מאוכלסים וצפופים נהוג לרכוש דירה חדשה מקבלן...
חיים יעקבי "ישראל מתפתחת והולכת וגדלה בזכות משקיעים רבים ופטריוטים"
חיים יעקבי הוא יזם נדל"ן בעל ניסיון של מעל 2...