Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כך תוכלו לחסוך מאות שקלים בשנה בחשבון הסלולר שלכם

כך תוכלו לחסוך מאות שקלים בשנה בחשבון הסלולר שלכם
צילום Pixabay

המכשיר הסלולרי הקטן שלנו הפך לחברנו הטוב ביותר. אנו זקוקים לו כאוויר לנשימה, ומשתמשים בו כדי ליצור קשר מהיר ואיכותי עם העולם הסובב אותנו. המכשיר מאפשר לנו להשיג שליטה על חיינו, תוך שימוש באפליקציות המאפשרות לנו לחסוך בזמן ולפעמים גם בכסף. כל אחד מאתנו מצטרף לחברת סלולר כלשהי כדי להיות חלק מעולם התקשורת הגדול. מכיוון שאנו נדרשים לשלם עבור חבילת הסלולר המוצעת לנו מדי חודש בחודשו, אנו מחפשים את החבילה הזולה והמשתלמת ביותר. קיימות כמה דרכים טובות להשיג חבילות איכותיות במחירים זולים ועליהן נדון כאן.

כך תוכלו לחסוך מאות שקלים בשנה בחשבון הסלולר שלכם
צילום Pixabay

דרך 1: רכישת מס' קווים תחת אותו מנוי.

ביטוי "טובים השניים מן האחד" הופך לרלוונטי ביותר בנושא של מנוי לחברת סלולר. ניתן באמצעות השוואת חבילות סלולר להוזיל את חבילת הסלולר שלכם באופן משמעותי אם מצטרפים אליה מספר קווים תחת אותו מנוי. כלומר, אלה יכולים להיות בני משפחה או בעל עסק אשר נהנים מחבילה משותפת הכוללת מאפיינים כמו שיחות והודעות ללא הגבלה, גלישה מהירה באינטרנט ולעתים גם שיחות לחו"ל. מחירה של חבילת סלולר העומד על 50 שקלים במקור, יכול לרדת ל-45 ₪ או ל-40 ₪   עם רכישת 2 קווים תחת אותו מנוי, בחלק מן החבילות. החבילות מתעדכנות באופן יום יומי ושווה להתעדכן ולהוזיל על בסיס קבוע.

דרך 2: לא מוותרים על נפח גלישה

מטבע הדברים, כאשר אנו מחפשים חבילת סלולר, אנו נוטים להסתכל יותר על המחירים ופחות על תוכן החבילה. כך למשל, נוכל להתלהב יתר על המידה מחבילת סלולר שמחירה הוא 20 שקלים לחודש וזאת מבלי לתת את הדעת לכך שנפח הגלישה בחבילה הוא 10 ג'יגה בייט בלבד. אם אתם אוהבים לגלוש באינטרנט, נכון לכתיבת שורות אלו ישנם חבילות בעלות נפחי גלישה של 50 ג"ב ומעלה, תמורת 29 ₪ בחודש.

דרך 3: בודקים את השירותים ללא הגבלה

רובנו זוכרים את הימים הראשונים של שירותי הסלולר שבהם חסכנו בשיחות ובשליחת הודעות, מכיוון שנאלצנו לשלם על כל הודעה או שיחה בנפרד. מאז שירותי הסלולר עברו שינויים רבים וכיום כל חבילה כמעט כוללת שיחות והודעות SMS ללא הגבלה. על כל פנים, מומלץ לוודא את העניין לפני רכישת החבילה הרצויה.

דרך 4: כרטיס סים בעלות זולה

חברות סלולר מסוימות מציעות חבילות סלולר עם כרטיס סים בעלות חד פעמית של 10 או 20 שקלים. בחבילות אחרות, מורחבות יותר, ניתן לקבל את כרטיס הסים בחינם, אך יש לבדוק את עלות המשלוח או קבלת הסים.

דרך 5: שיחות זולות לחו"ל

אוהבים לשמור על קשר עם הקרובים בחו"ל? צריכים לבצע שיחות לחו"ל באופן תדיר כדי לנהל את העסקים שלכם? אם כן, חשוב לבחור חבילת סלולר הכוללת שיחות מוזלות לחו"ל או לחבילה הכוללת שיחות לחו"ל ללא עלות נוספת.

משווים מחירים מבלי לצאת מהבית

בעידן הטכנולוגי שלנו ניתן להשוות את מחירי הסלולר באמצעות השוואת מחירי וחבילות סלולר, בקלות ומכל מקום. האתר זורו, כולל מערכת המאפשרת לגולשים לבצע חיפוש חכם לפי פרמטרים כמו המחיר שהגולש מוכן לשלם עבור החבילה, שם הספק המציע את החבילה וסוג החבילה (החבילה הזולה ביותר, חבילה מומלצת ועוד). האתר מאפשר גם לבצע השוואות בין החברות השונות. הוא מציג את כל המידע הרלוונטי על החבילות – מחיר החבילה, פירוט החבילה והטבות מיוחדות. הצוות שמנהל את האתר דואג לעדכן אותו בכל יום בהתאם לשינויים שעוברים על חברות הסלולר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...