Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כך תתכננו נכון אירוע במסעדה

כך תתכננו נכון אירוע במסעדה

למעט חתונה שמצריכה אינספור תכנונים ושיחות עם ספקים חיצוניים, הרי שכאשר אנחנו בוחרים לערוך את האירוע שלנו באולם, אנו יודעים שמנהלי המקום ידאגו עבורנו לכל צורכי האורחים המוזמנים. אך כאשר מדובר באירוע בוטיק שנערך במסעדה, כאן ישנו ערפול באשר למה שמגיע לנו במסגרת השירות, ומה שעלינו למצוא לו חלופה.

כך תתכננו נכון אירוע במסעדה

תכנון אירוע במסעדה ב-4 צעדים

יום הולדת סמלי לגיל 60? אירוע בר או בת מצווה? בריתה? או אולי יום כיף לצוותים עבור הישג משמעותי בעבודה? לא חסרות סיבות למסיבה, ולעתים אין כל צורך בהפקת אירוע נוצץ ויוקרתי.

בעוד שאולמות אירועים ערוכים לכנסים או אירועי שמחה מרובי משתתפים, הרי שמסעדות מעניקות את המענה המושלם לאירועי בוטיק עם מספר מוזמנים מצומצם.

מסעדות אינן פטורות מהגעה לטעימות

רבים טועים לחשוב כי ההתנהלות אל מול סגירת אירוע במסעדה, צריכה להיות שונה במהותה מזו של אולם שמחה. עם זאת, לא משנה עד כמה יהיה מדובר במקומות לאירועים קטנים דוגמת מסעדות, הרי שגם הם אינם פטורים מסקר שוק הכולל טעימות.

בראשית השיחה אל מול מנהלי המסעדה, בקשו לשאול מתי האירוע המתקרב הבא, והאם ניתן להגיע כדי להתרשם מן האווירה כמו גם מאיכות המזון. זהו קריטריון בסיסי חשוב, ואל לכם לקחת בו הימור. זכרו כי מה שהאורחים יזכרו יהיה קודם כל טיב המנות שיוגשו על שולחנם.

ניהול אירוע מתחילתו ועד סופו

בדומה לאולמות אירועים, גם מסעדות צריכות לדאוג שאתם תבלו יחד עם המוזמנים. אינכם צריכים להטריח את עצמכם בדאגות ותהיות שמא כל רצונותיהם של האורחים ממומשות. על כן, הקפידו לוודא כי האחריות על טיבו של המאורע המשמח מופקדת בידיו של מנהל אירוע מטעם המסעדה.

על מנהל האירוע לוודא כי אתם כחוגגים המאושרים, מקבלים את כל המידע ויודעים כי דברים אכן מתקיימים, כי המנות יוצאות כהלכה ושמהלך האירוע נשמר בקפידה דוגמת הפסקה לצורך הצגת מצגת מרגשת, אירוע ברית או נאום קצר של המארחים.

הפעלות והשלמות נוספות

בכל מה שנוגע לבר משקאות ומערכות סאונד הרי שאין כל דאגה. עם זאת, חשוב לדעת כי לא כל המסעדות מספקות תקליטן, תפאורות נלוות דוגמת סידורי בלונים או צלם מגנטים שינציח את החוגגים.

על כן, מוטב לברר זאת מראש, ובמידת הצורך ליצור קשר עם ספקים חיצוניים שיענו על החסרים הקיימים. תופתעו לגלות כי לעתים ישנן מסעדות שמציעות עסקת חבילה שמשתלמת יותר מהפרדת ההפעלות בין עסקה לעסקה.

מיקום גמיש יותר

להבדיל אלפי הבדלות מאולמות אירועים הממוקמים באזורים מרוחקים, הרי שבנק האפשרויות העומד לפנינו במסעדות הוא רב ועשיר יותר. לכן, הקפידו שלא להתפשר על מרחק ובחרו במקומות הממוקמים בקרבת אזור מגוריכם, או בסמוך למקור הגעתם של מרבית המוזמנים. זהו קריטריון חשוב שיעזור לכם לצמצם את הבחירה ולהתמקד במספר מקומות איכותי ומדויק.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...