Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ככה תחסכו בהוצאות הנסיעה לחו"ל

ככה תחסכו בהוצאות הנסיעה לחו"ל
קרדיט PIXABAY

רבים מאתנו אוהבים לטוס לחו"ל, לבקר במקומות שונים ברחבי העולם ולהכיר תרבויות אקזוטיות. העניין הוא שלא מעטים מאתנו גם נאלצים לחסוך בכסף או לוותר על הטיסה בגלל היוקר שלה. בימינו, לנוכח האפשרויות הבלתי מוגבלות לחיסכון והנחות, אין סיבה לוותר על טיול טוב לחו"ל, ועל הדרך גם לחסוך בכסף. הכירו כמה דרכים פשוטות שיאפשרו לכם לצאת ליעדים שונים בחו"ל מבלי לקרוע את הכיס.

ככה תחסכו בהוצאות הנסיעה לחו"ל
קרדיט PIXABAY

חוסכים על ביטוח נסיעות לחו"ל

מתכננים את העיד הבא שלכם? בכמה דרכים פשוטות תוכלו לחסוך בהוצאות הנסיעה שלכם.

חושבים על הביטוח הנכון

היום כולנו יודעים שאי אפשר לצאת את אזור ישראל ללא ביטוח נסיעות לחו"ל. אמנם אנו מבוטחים כל עוד אנחנו נמצאים בארץ, אך כאשר נוחתים במדינה אחרת, הביטוח הישראלי אינו חל עלינו. אמת, כולנו מקווים ליהנות מטיול טוב ולחזור בשלום, אבל חשוב להיערך לכל מצב. חברות הביטוח השונות מציעות כיסויי ביטוחים שנועדו להבטיח כי יהיה לכם מימון או השתתפות במקרה של אירוע כלשהו, וכי תזכו לשירותים כמו פינוי לבית חולים מקומי, טיפולי שיניים, הטסה לארץ או הטסה של מלווה במידת הצורך. נוסף לשירותים אלה, קיים גם ביטוח עבור התכולה.

אף על פי שחברות שונות יכולות להציע לכם ביטוח בסיסי בסכום מוזל, חשוב לשים לב לכל הסעיפים, שכן ייתכן בהחלט שתזדקקו להרחבה. במקום זאת, קיימות חבילות פוליסה מורחבות הכוללות את כל הכיסויים שאתם צריכים. מעבר לכך, אם אינכם מתכננים טיול הכולל ספורט אתגרי או יציאה ליעד מסוכן ובלתי ידוע, אין לכם סיבה לרכוש הרחבה לספורט אתגרי. ניתן בהחלט לחסוך בהוצאה אם תבחרו את סוג הביטוח המתאים במדויק לסוג הטיול שלכם.

משלמים באשראי בחו"ל? זה מה שאתם צריכים לדעת

אינכם יכולים לשלם עבור כל אטרקציה או מאכל מקומי במזומן, ולכן אתם משתמשים בכרטיס האשראי שלכם. אך שימו לב שחברות האשראי הישראליות גובות בין 2.3 ל-3 אחוזים עבור כל עסקה. כך שאם יש לכם מספר כרטיסי אשראי ממספר חברות, כדאי לבדוק היטב את העמלות ולהשתמש רק בכרטיס המציע את העמלה הנמוכה ביותר.

שימוש בסלולר בחו"ל

בימינו איננו יכולים לתאר את חיינו ללא גישה לאינטרנט בטלפון הסלולרי. העניין הוא שבחו"ל השימוש בסלולר עלול להתגלות כיקר יותר מאשר בארץ. לפיכך, לפני שאתם פותחים את הסלולרי שלכם לשיחות והודעות חו"ל, כדאי לבדוק מי מבין חברות הסלולר מציעה את המחיר הטוב ביותר.

טסים לחו"ל מטעם העבודה? בידקו אילו הוצאות מוכרות לכם

אם אתם צריכים לטוס לחו"ל מטעמי עבודה, חשוב לברר את היטב מה מגיע לכם. אלה כמה מבין ההוצאות שצריכות להיות מוכרות על ידי מקור העבודה שלכם:

  • כרטיסי טיסה – הוצאות בעבור כרטיסה טיסה מוכרות במלואן עבור העובדים, בתנאי שמזמינים את המקומות למחלקת תיירים או למחלקת עסקים. כל מחלקה אחרת לא תוכר כהוצאה.
  • הוצאות שהייה – על פי רוב, העבודה היא שמזמינה את מקומות הלינה. כמו כן, מקומות הלינה מוכרים כהוצאה למטרות עבודה עד סכום נמוך יותר אשר נקבע מראש.
  • שוכרים רכב בחו"ל – אם העובד זקוק לרכב כדי לנוע ממקום למקום, ההוצאה הזו תוכר לו בהתאם לכתוב בחוזה.
  • הוצאות עבור חינוך הילדים בחו"ל – ההוצאה למוסדות חינוך עבור הילדים מוכרת רק אם השהייה בחו"ל עלתה על תקופה של 10 חודשים.

אטרקציות חינמיות ומוזלות בחו"ל

כבר לא צריך להוציא הון עתק על אטרקציות בחו"ל, כאשר עומדות לרשותכם אטרקציות שאינן יוצרות לכם חוב בחשבון הבנק. דבר ראשון, נצלו את הטבע. בכל מקום בעולם, ישנם מקומות טבעיים וקסומים שאפשר להינות מהם לגמרי בחינם – נהרות, אגמים, הרים ירוקים, קרחונים וכדומה. שנית, מבנים היסטוריים הממוקמים בערים הגדולות פתוחים לכולם, כך שאפשר לעבור על פניהם, להתפעל מיופים וללמוד על ההיסטוריה שלהם. שלישית, אם השנה לא מתאים לכם להוציא הרבה כסף, תוכלו פשוט למצוא יעדים זולים יותר. ולבסוף, מקומות רבים באירופה מציעים הנחות על אטרקציות בתוספת כרטיסי נסיעה. תוכלו ליהנות משתיים או שלוש אטרקציות הכלולות במחיר.

לא חייבים לקנות מתנות יקרות

אנחנו יודעים שאתם לארג'ים שאוהבים לפנק את הקרובים אליכם במזכרות מחו"ל, אך אינכם צריכים להגזים (בייחוד אם אתם טסים למדינה יקרה יחסית). אז העובדים שלכם במשרד יכולים בהחלט להסתפק בטובלרון, ואילו האנשים הקרובים האליכם ישמחו שחזרתם מהטיול בשלום, שנהניתם ויסתפקו במזכרת קטנה, צנועה וזולה. ואם כבר באתם לעשות שופינג ברחובות אירופה, הגדירו מראש סכום להוצאות ואל תחרגו ממנו. זיכרו שהמחירים עשויים להיות קצת יותר שונים ממה שאתם רגילים.

מחשבים נכונה את המטרות שלכם

לסיכום, ראינו שקיימות דרכים שונות לחסוך עבור הנסיעה לחו"ל. אחד הדברים הראשונים שאתם צריכים לעשות כדי לחסוך הוא לתכנן את הנסיעה שלכם מאל"ף ואת תי"ו. קחו בחשבון את מי אתם לוקחים, והתייעצו עם האנשים הנכונים. כמו כן, חשוב לבצע השוואת מחירים ולבחור את העסקאות המשתלמות לכם כאשר מדובר בביטוח נסיעות לחו"ל, רכישת קו סלולרי לחו"ל או בחירת מסלול הטיסה שלכם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...