כל מי שמתעסק בשיווק יודע כי שיווק הוא לא משהו שאנחנו צריכים לעשות פעם אחת כדי לראות את התוצאות שלו. פסיכולוגים בכל רחבי העולם ואנשי מחקר, משקיעים הרבה מאוד זמן וכסף בניסיון להבין, מה הדבר שגורם לאדם מסוים לבצע פעולה זו או אחרת. אנחנו יודעים היום כי פעמים רבות, לוקח לנו הרבה זמן לשכנע אדם זה או אחר לעשות את הצעד ולקנות מאיתנו את השירות שאנחנו רוצים לספק לו. הרי אנחנו יכולים פעם אחת לספר לו על קיומנו, אנחנו יכולים לספר לו כמה אנחנו טובים במה שאנחנו עושים. אבל ייקח הרבה מאוד זמן עד שאותו אדם יגיע לסיטואציה בה הוא באמת צריך את השירות שלנו, סיטואציה בה הוא יבין כי עליו לעשות את הצעד לרכוש מאיתנו את המוצר. העניין הוא שכדי שזה יקרה, כדי שהוא יזכר בנו ברגע האמת, הוא צריך לשמוע עלינו כל הזמן. יש כל מיני דרכים להעלות את המודעות בקרב קהל הלקוחות שלנו. במאמר הבא אנחנו רוצים לדבר על אחת הדרכים הללו, זה השימוש בכרטיסי ביקור. אנחנו רוצים להסביר לכם איך מעצבים את הכרטיס המושלם, זה שלא ישאיר את הלקוחות שלנו אדישים. רוצים לשמוע עוד? מצויין. כי אנחנו יוצאים לדרך ממש עכשיו.
קודם כל אנחנו רוצים להאיץ בכם להוציא את הכרטיסים
לפני שנתקדם הלאה, אנחנו רוצים להגיד לכם כי עליכם לזרז את התהליך ולהוציא את הכרטיסים מוקדם ככל הניתן. הסיבה לכך היא שאתם אף פעם לא יודעים איפה זה יפגוש אתכם. אתם לא יודעים איפה תמצאו את הלקוחות. האם בתור לסופר? האם בדרך לפגישה חשובה? אולי בגן של הילדים? כך שבכל מקרה, אתם צריכים שיהיו עליכם כרטיסי ביקור כל הזמן. לכן, מיד בסיום המאמר הזה, כדאי לכם כבר לרוץ ולהכין את הכרטיסים, כדי שברגע האמת, יהיה לכם מה לשלוף. כעת, אחרי ההבהרה החשובה הזו, בואו נעבור על שאר הפרטים וננסה להבין מה מאפיין כרטיס ביקור מצויין.
אז מה צריך להיות רשום על הכרטיס
כאשר אנחנו מגיעים לעצב ולהדפיס כרטיסים מהסוג הזה, אנחנו נדרשים לחשוב כמו בשני כובעים. בפעם הראשונה, אנחנו צריכים לרשום את כל הדברים הטכנים. למשל, אין טעם לחלק כרטיס ביקור אם לא רשום עליו המספר דרכו ניתן ליצור עם בעל העסק קשר. בתור עורכי דין, אתם רוצים שהלקוחות שלכם לא ישארו באוויר, אלא ידעו בדיוק למי הם צריכים לפנות ומתי. כמובן, חשוב שיהיה רשום שם המשרד, במה המשרד עוסק וכן הלאה. אבל עד כאן אנחנו עדיין נשארים בחלק הקל.
החלק השני עוסק בעיצוב של אותו כרטיס ביקור. העיצוב צריך כמובן לדבר בשפה של המשרד במישור העיצובי. הרי אנחנו, בני האדם, לא מקבלים מידע רק דרך מילים. אנחנו יכולים לשנות את דעתנו בגלל הצבע בו הכרטיס מעוצב או העיצוב של הלוגו. כמובן, כאשר מדובר על כרטיסי ביקור למשרד עורכי דין, אנחנו רוצים שהוא יעוצב באופן כזה שישדר יוקרה, אחריות, מנהיגות וכן הלאה. שכן כל מי שמגיע לקבל שירות במשרד מקצועי, רוצה להיות בטוח כי יש לו על מי לסמוך.
אל תשכחו כמובן את איכות ההדפסה. גם כאן, אם אנחנו רוצים לשדר איכות, אנחנו צריכים לשים לב כי אנחנו לא מוותרים על הדפסה מצויינת, כזו שתהיה על דף עבה, יקר יחסית, לא משהו שיכול בקלות להיהרס ולהתקמט.
מדובר על עולם שלם הדורש ידע מקצועי רק וכן הלאה. אל תוותרו על ליווי מקצועי בדרך לשיווק המדויק עבורכם.