Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כל מה שמעניין לדעת על מתיחת בטן

כל מה שמעניין לדעת על מתיחת בטן

מראה של בטן שטוחה יכול להיות חלום עבור שלל נשים וגברים. ניתן להשיג את התוצאה הרצויה בעזרת תרגילי כושר אך אלו לא תמיד מובילים לתוצאה הרצויה וגם הדרך להשגת הבטן השטוחה יכולה להיות ארוכה. ניתוח מתיחת בטן מחזיר את הבטן לצורה הטבעית שלה.

ישנם שלושה חלקים שמקבלים תשומת לב בעת הניתוח: שרירי הבטן, שכבת השומן והעור. התוצאה היא בטן מהודקת ומראה טבעי. ההחלטה לבצע את הניתוח היא החלטה משמעותית בחיים וקריאה מקדימה על הנושא מסייעת לקבל אותה. במאמר זה נתמקד במתן מידע על ניתוח למתיחת הבטן.

כל מה שמעניין לדעת על מתיחת בטן

הזמן הנכון לבצע את הניתוח

ישנם מספר דברים שיש להתייחס אליהם ושנוגעים לזמן המתאים ביותר לבצע את המתיחה של הבטן. בניגוד למה שרבים חושבים, אין צורך להיכנס לדיאטה לפני הפרוצדורה ואין צורך לשנות באופן קיצוני את התזונה. להפך, יש לשמור על משקל יציב לאורך תקופה לפני המתיחה. מעבר לכך שאין צורך להפחית את צריכת הקלוריות, כן חשוב לשמור על הגוף, להקפיד על צריכת ברזל ועל חלבון.

ברגע שמשקלך יציב, ניתן לבצע מתיחת בטן וזאת כל עוד לא מתוכננים שינויים שיכולים להשפיע עליה בזמן הקרוב. כלומר, נשים אשר מעוניינות להיכנס להריון צריכות לדחות את הפרוצדורה או לפחות להתייעץ עם רופא מומחה בנוגע לזמן המתאים לבצע אותה.

העבודה האישית לאחר מתיחת בטן

ניתוח מתיחת בטן יכול להוביל לתוצאות מרשימות. הוא משפיע על התרופפות הבטן, על השומנים ואפילו על העור. עם זאת, חשוב מאד לדעת כי לא מדובר בפעולה שאפשר לסמוך עליה ולאחריה להזניח את הגוף. חשוב מאד לשמר את הסטטוס החדש ככל הניתן על ידי הקפדה על תזונה בריאה וכשמגיע הזמן מומלץ להוסיף פעילות גופנית.

אין צורך להיכנס למשטר דיאטה קיצוני לאחר מתיחת הבטן אך יש להקפיד לתת לגוף את התנאים הטובים ביותר שישמרו על התוצאות לאורך זמן. המתיחה היא לא תחליף לתזונה טובה והמנתח יוכל לתת לך כלים והמלצות כיצד לטפל בעצמך בהמשך.

התאוששות לאחר הניתוח

התאוששות טובה לאחר מתיחת הבטן תלויה בהקפדה על הוראות הרופא כשאלו יינתנו לך עוד לפני ביצוע הפרוצדורה. לאחר הניתוח יחובר לגוף קטטר אותו יוציאו ביום שלמחרת. בהתאם להוראות הרופא, מומלץ ללכת עם חגורת בטן תומכת למשך כחודש ולהתחיל לנוע ולעשות הליכות קצרות של כעשר דקות בכל פעם. ככל שהמטופלים מתחילים לנוע מוקדם יותר כך ההתאוששות נוטה להיות מהירה יותר כשכל זאת בהקפדה על היכולות האישיות.

יש לזכור כי בכל שאלה על מתיחת בטן ותהליך ההתאוששות, יש לפנות למרפאה ולרופא המטפל. תוך שבעה עד עשרה ימים מיום הניתוח הנפיחות באזור תפחת וחוטי התפירה יתמוססו. עם זאת, במידה וישנם כאבים חזקים במיוחד, יש להתייעץ באופן מקצועי.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...