Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כמאה מלגות לימודים חולקו לילדי גבעתיים

כמאה מלגות לימודים חולקו לילדי גבעתיים

השבוע התקיים בבית ראשונים, טקס חלוקת מלגות לכ-100 ילדי גנים, תלמידים וסטודנטים בני גבעתיים מטעם הקרן לזכרו של רמי סעד-לוי ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים במקסיקו לפני שמונה שנים.

הטקס נערך במעמד ראש העירייה ראובן בן שחר, סגן ראש העיר יורם פומרנץ, חבר הנהלת העיר, חבר העמותה ובן המשפחה רמי דרזיה, ברט ורימונד סעד, הוריו של רמי סעד ז"ל, משפחת סעד, מנהלי בתי הספר בגבעתיים ילדי הגנים,התלמידים, הסטודנטים ובני משפחותיהם. בתחילת הטקס האזינו המוזמנים לקטעי נגינה מידי שני תלמידי בית הספר תלמה ילין בעיר.

חשוב לציין כי הגב' פרידה דרזייה – ראש העמותה – קיבלה אך לפני ימים מספר את אות יקירת העיר גבעתיים – ובתחילת הטקס זכתה לתשואות מהנוכחים.

ראש העירייה ראובן בן שחר, הודה בחום למשפחה על תרומתה הנדיבה למען תלמידי העיר ומערכת החינוך העירונית ואף העניק להם מגן הוקרה על פעילותם. בן שחר אמר לבני המשפחה התורמים כי "יש מי שמנציחים באבן, יש מי שמנציחים בברזל או בעץ אך לדעתי ההנצחה הטובה ביותר היא דרך חינוכו של ילד. מזה 8 שנים מקבלים ילדי ותלמידי גבעתיים מאות מלגות כל פעם בבית ספר אחר – זו השקעה ענקית בילדי גבעתיים, באמצעות ההון הפיננסי שלכם, אשר הופך פה להון אנושי. העזרה שמקבלים התלמידים תחזור אלפי מונים לקהילה למדינה ולגבעתיים ואלו יכנסו טוב יותר לשנת הלימודים, יהיו תלמידים טובים יותר, אזרחים טובים יותר ויגיעו לתוצאות טובות יותר, אשר יחזירו את ההשקעה בהם עשרות מונים.

בן שחר הודה לבני משפחת סעד ואמר למשפחה כי "אנו מעריצים את פעולתכם. אתם גורמים לשינוי העיר על ידי עזרה סיסטמטית לילדים בדיוק בשלב שהם צריכים זאת יותר מכל. נכנסתם לנשמת התושבים וכולנו מודים לכם וחשוב לי פה להודות לרמי דרזיה, אשר ביוזמתו מועברת תרומת המשפחה".

הקרן לזכרו של רמי סעד ומשפחת סעד תרמו במשך שמונה שנות פעילותן לטובת תלמידי גבעתיים, כמיליון ₪ למאות תלמידים, מגיל הגן ועד לאוניברסיטה. בין השאר תרמה הקרן להקמת ספרייה בבית ספר "אלון", לשדרוג כיתת המחשבים בבית הספר כצנלסון ולהקמת כיתה בבית הספר בן גוריון.

חבר הנהלת העיר רמי דרזיה, קרוב משפחה של רמי סעד לוי ז"ל וחבר העמותה אמר כי "ההורים ובני המשפחה רצו להנציח את זכרו של רמי האהוב ולכן פניתי אליהם כי התרומה תתבצע בגבעתיים ולמען ילדי ותלמידי העיר. חשוב לי לציין כי התלמידים שקיבלו את המלגה נבחרו בהמלצת מנהלי בתי הספר ושל אגף החינוך בעירייה. אנו רואים בתרומה לחינוך חובה ערכית ואנו שמחים כי בכך גם יינתנו לילדי העיר כלים טובים יותר להצלחה חינוכית".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
הורים זה הזמן לגרום לילדיכם לקחת חלק בקדמה
בנוף הטכנולוגי המתקדם במהירות של היום, הצגת ילדים לרובוטיקה בגיל...
מצדיעים לשורדי השואה
אירוע ההוקרה השנתי לשורדי ושורדות שואה בגבעתיים, נערך בתיאטרון גבעתיים מאות...
מכללת קוד והייטק לילדים
העולם משתנה במהירות, והטכנולוגיה מתקדמת מהר יותר מאי פעם. מה...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...
איך לבחור מסעדה חלבית בצפון?
תחילה, ניתן לומר באופן חד משמעי כי בעת בה אנו...
גוזרים את הסרט: מתחם גני הילדים החדש נחנך באופן רשמי
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: " מדובר במבנה מודרני בעל...
קרקע פורייה לתחילתה של ידידות מופלאה
מחזור נוסף של הפרויקט המוצלח "מרפסות פורחות בגבעתיים" יוצא לדרך לאור...