Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כרטיס נטען – יתרונות וחסרונות

כרטיס נטען – יתרונות וחסרונות
מקור pixabay

כרטיס נטען הינו כרטיס מגנטי שניתן להטעין מראש, ולבצע עסקאות, ללא הצורך בחשבון בנק. לכרטיס כזה ישנן יתרונות וחסרונות אשר נפרט אותם בהרחבה  – 

כרטיס נטען – יתרונות וחסרונות
מקור pixabay

ביטחון

כרטיס נטען הינו לרוב כרטיס מזוהה שמשויך לאדם אחד בלבד. במידה ואיבדת את הכרטיס שלך, לרוב ניתן לחסום אותו ועל ידי כך לשמור על כל הכסף שבו גם בארץ וגם בחו"ל.

כרטיסים נטענים לרוב לא קשורים לחשבון הבנק שלך. לכן אין שום חשש במקרה של גניבה או אובדן שהכספים שקיימים בחשבונך ימצאו בסיכון כלשהו.

כרטיס נטען מאפשר לך להשתמש בסכום הכסף המצוי בו, בלבד. המשמעות היא שאתם יכולים בקלות וללא חששות להשתמש בכרטיס באינטרנט לרכישות. ולהיות בטוחים שאף פעם לא תוציאו יותר ממה שתכננתם. כל עוד אתם במעקב אחרי הכרטיס ואחרי הכספים המצוין בו אין כל בעיה להשתמש בו בטלפון ובאינטרנט. 

כרטיס נטען מתאים ביותר לנסיעות לחו"ל. במיוחד אם מדובר בילד שנוסע לטיול ביה"ס, או עם חברים. בעזרת כרטיס נטען תוכל לדעת שהוא יוציא רק את הסכום שהופקד שם מראש, בנוסף לא יהיה חשש שיאבד את הכסף. במידה והכרטיס אבד או נגנב תמיד אפשר לחסום אותו במהירות. 

כל כרטיס מספק מספר שאליו ניתן להתקשר במידת הצורך.

נוחות

בכרטיס נטען אפשר להשתמש בכל מקום, לרוב. יש לשים לב לסוג הכרטיס. במידה ומדובר בכרטיס ויזה נטען, אפשר להשתמש בו ככל הנראה בכל המקומות אשר מקבלים "ויזה". אם מדובר בכרטיס מאסטרקארד נטען, יקבלו אותו בכל מקום שמקבלים מאסטרקארד. בהתאמה גם כל שאר חברות האשראי הגדולות.

בכרטיס נטען אפשר להשתמש גם כדי למשוך מזומן הכספומט. שימו לב שבמידה והפקדתם שקלים לחשבון, והשתמשתם לרכישה ביורו, ייתכנו שערי המרה. כדאי לבדוק את שערי ההמרה מראש על מנת לא לשלם סכומים גבוהים מדי עבור העסקה. 

כרטיסים נטענים רבים מאפשרים לאדם אחר להפקיד כספים עבורך. כך שאם אתה נמצא בחו"ל אתה יכול להיות רגוע שתמיד יהיה לך כסף בחשבון. 

זמינות

למרבית הכרטיסים הנטענים יש תחנות טעינה פזורות בכל רחבי הארץ. אין שום בעיה להגיע לאחד התחנות ולקבל כרטיס נטען חדש, להטעין כרטיס שקיים אצלכם, לבצע פעולות המרה, ועוד. 

שליטה בהוצאות

כרטיס נטען מאפשר לכם שליטה מקסימלית על ההוצאות שלכם. אתם מחליטים איזה סכום להפקיד, כל שלא תוכלו לבזבז מעבר לסכום הזה. כל מה שאתה צריך לעשות זה להפקיד סכום מסויים שהחלטת עליו מראש, להשתמש בכרטיס ולעקוב אחרי ההוצאות, ותמיד תהיה בשליטה. אתה לא חייב לעקוב אחרי ההוצאות, למען האמת, כי אין לך אפשרות להיכנס למינוס. הבעיה היחידה היא שאם לא יהיה כסף בכרטיס יכול להיות שעסקה תסורב, כדי למנוע את האי נוחות עדיף לבצע מעקב תדיר אחרי הכסף בכרטיס. 

אתה קובע איזה סכום לטעון את הכרטיס, כדי שתוכל לבזבז בדיוק את הסכום שתכננת.

לסיכום

כרטיס נטען יכול לשמש כל אדם באשר הוא. כמעט כולנו צריכים עזרה בשליטה אחרי ההוצאות שלנו, או בכרטיס נוח לשימוש בחו"ל. כרטיס נטען הוא הפתרון. 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
הסיוע המשפטי ששומר על שלמות המשפחה שלכם
פירוק תא משפחתי יכול להיגרם בגלל סיבות רבות במהלך החיים...