Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כרמל שאמה הכהן:"אתם לא מסוגלים לדמיין כמה טוב יהיה פה".

כרמל שאמה הכהן:"אתם לא מסוגלים לדמיין כמה טוב יהיה פה".

היום במסיבת העיתונאים שנערכה בכפר המכביה ברמת גן הודיעו על תמיכתם בכרמל שאמה הכהן: רשימת הבית היהודי, רשימת העבודה, רשימת הגמלאים, מפלגת ישראל ביתנו, רשימת בר רמת גן בראש ובשבוע הבא עוד שתי סיעות צפויות להצטרף ולהביע תמיכה פומבית.

כרמל שאמה הכהן:"למרות התמיכה נמשיך לעבוד קשה ולפעול למען אחדות ולקרב אנשים טובים שבאים לעשות טוב. בימים הקרובים יתווספו עוד 2 רשימות לפחות שיצטרפו לתמיכה, אנחנו נעשה טוב לרמת גן"

ח"כ רוברט אילטוב יו"ר סיעת ישראל ביתנו בכנסת:"היה לי הכבוד להיות עם כרמל שהיה יו"ר ועדת הכלכלה. להיות יו"ר בועדה מובילה ומשמעותית בכנסת צריך להיות אדם עם יכולות, אומץ ועמידה בלחצים. אין לי ספק שהקשרים עם הממשל מאוד חשובים וזה יתרום לכרמל כראש העיר רמת גן. בועדת הכלכלה היו הרבה מאבקים וכוחות גדולים אך  ידו של כרמל תמיד הייתה על העליונה. כולם פה צריכים ללכת לקלפי ולהצביע כרמל שאמה הכהן . מטעמי ומטעם מפלגת ישראל ביתנו  אני מברך את כרמל בהצלחה"

אביהוא בן משה סגן ראש העיר ויו"ר סיעת הבית היהודי:"רשימת הבית היהודי מביעה תמיכה רשמית במועמדותו של כרמל שאמה הכהן לתפקיד ראש העיר של רמת גן. אנחנו מאמינים בכרמל וחבריו לסיעה ויחד עם הבית היהודי ברמת גן אנחנו נצעיד את העיר קדימה.לאחר שיחות ארוכות עם כרמל אנחנו רואים עין בעין נושאים רבים ויחד נוביל את רמת גן למקומות טובים יותר. הבית היהודי בית פתוח לכל תושב ברמת גן דתיים וחילוניים. כפי שהיינו שותפים לניהול העיר כך נהיה שותפיי להנהלת העיר בעתיד. הנהגת הבית היהודי תעזור לכרמל להשיג דברים טובים עבור תושבי העיר בעתיד. אנחנו מחייבים לגייס עבור תושבי העיר משאבים רבים. ההצבעה מתבצעת בשני פתקים וחשוב להצביע "טב "למועצה. אנחנו קוראים לכול המתמודדים לנהל קמפיין נקי נטו שיוביל עשייה ורצונות ל5 שנים הבאות"

רמי פדלון סגן ראש העיר ויו"ר סיעת העבודה:"גם סיעת העבודה החליטה לתמוך בכרמל שאמה בפה מלא. ברוב מוחלט החלטנו להביע תמיכה מלאה בכרמל. הקמפיין הנגטיבי בתור תושב מאוד מפריע לי. יש מפגן מכוער של השמצות שאין להם שחר ברמת גן. בסופו של דבר נצטרך לעבוד יחד. יש לשלב ידיים ולפעול לטובת העיר. יהיה קשה מאוד לעבוד ביחד אחרי קמפיין נגטיבי ומכוער שכזה".

 איצ'ה שחם יו"ר סיעת כח לגמלאים:"בסקר של שבוע שעבר שאלו אותי את מי אני מעדיף מנהל בית ספר או עסקן פוליטי? ואז הבנתי את שיטת "הסקרים" ואת מגמתיות השאלות. אתמול הופעל עלי  מסע שיכנוע וביקשתי לראות את הסקר האמיתי. הראו לי תוצאות אמיתיות. השאלות שהציגו הראו חד משמעית רוב לכרמל בבחירות הקרובות. אני אומר לך כרמל, לידך תהיה קואליציה חזקה שיש בה ניגודים חיכוכים אבל זה לגיטימי. בהובלת העיר ובהחלטות המרכזיות בנינו לא היו בעיות בקואליציה. אני מקווה שניפגש במסיבת הניצחון."

דני גולדשטיין יו"ר רשימת בר- רמת גן בראש: "אני מעל 20 שנים עוסק בפעילות ציבורית. מעולם לא נמנעתי מהצבעה. לא הבנתי למה לחלק מהאנשים קשה להחליט עם מי ללכת. חיפשנו את האדם הנכון שיכול להוביל את האיש והיחידי שיכול הוא כרמל שאמה הכהן. מהרגע הראשון נתנו את אמוננו בו. נפגשתי עם כל המועמדים ואין לי צל של ספק  שראש העיר הבא והנכון ביותר הוא כרמל שאמה הכהן. נוביל קואליציה שתוביל את העיר להישגים שלא נראו בכל המדינה. אני מאחל לכולנו מסע בחירות נקי ומכובד. נקווה לניקיון כפיים והאמת של כל אחד כאן. מאחל לכולנו בהצלחה".

 חבר המועצה יהודה סגל (מספר 2 של זינגר במועצה הנוכחית):"גם אם הייתי חולם לא הייתי ממציא את הכינוס של היום. התנתקתי מזינגר כדי לא להיות שלילי ומעולם לא לכלתי רק אמרתי שיש חילוקי דעות ביני לבינו. אומרים משפחה לא בוחרים. חברים בוחרים. את כרמל בחרתי בתור חבר. ואם אני צריך לבחור משפחה, בני משפחתו של כרמל אני מוכן לאמץ אותם בתור משפחה. שנכנסנו בשנת 2003 לאופוזיציה כרמל הוא צעיר יותר מהבן שלי. למדתי ממנו הגינות ושקיפות ואמונה בצדקת הדרך יעידו שלא היה דבר אחד במערכת הבחירות שלא הייתה אמינה וטובה. להבנתי הפוליטית הבחירות נגמרו!!! התפקיד העיקרי שלנו הוא ליצור מצב שהחבורה המצוינת פה שנבחרה ליד כרמל תוביל להצלחות בעיר רמת גן"

כרמל שאמה הכהן :" זה נכון שנראית פה תמונת ניצחון ואנחנו מובילים בסקרים אבל רק ניצחון ביום הבחירות קובע. אך זה ניצחון הענייני על הפוגעני והחיובי על השלילי. תושבי רמת גן יצביעו למי שמוביל קדימה מציג את משנתו ולא רק פוסל את האחר. אנחנו נוביל את רמת גן שתהווה מודל לחיקוי לערים אחרות בארץ. בימים הקרובים יתווספו עוד 2 רשימות לפחות שיצטרפו לתמיכה ולבשורת האחדות. מעבר לתוצאות שכל אחד ישיג, עצם האמירה ההתנהלות שמעידה על יושרה ואומץ מי שייהנה מכך אלו תושבי רמת גן. הציבור אוהב אחדות ואנשים טובים שבאים לעשות טוב "

עוד ציין שאמה" "נעשה טוב, אמת ועבודה,  וגם כוח ובראש נשים את רמת גן. נדאג לאזרחים הוותיקים ויצטרף אלינו גם מרצ ועם כל זה יש את העתיד !!! (וכנראה לא צריך את יש עתיד). עכשיו מתחיל החלק הקשה. אני עומד במרכז כמטרה והכול תלוי בנו. היריבים בזבזו את כל התחמושת במחסנית. אנחנו מציגים גלריה איכותית וחיובית ואנחנו כולם בסירה אחת. צריכים להביא את הסירה לחוף מבטחים. קשה להעביר את כל המסרים אבל מי שמכיר את הדמויות פה יודע מה מוטל פה על כף המאזניים. זה לא פשוט להנהיג עיר  אבל האנשים שיושבים פה יובילו בצוותא איתי את העיר. הרבה נושאים שמעניינים את כל התושבים, מעניינים את התומכים שיושבים כאן לידי. אתם לא מסוגלים לדמיין כמה טוב יהיה פה."

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...