Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כשיש בעיה בחשמל

כשיש בעיה בחשמל

בחיים המודרניים שרובנו מנהלים, חשוב לוודא כי יש אספקת חשמל תקינה לבתים הפרטיים ולבתי העסק. איננו מבינים עד כמה אנחנו תלויים בחשמל עד שמתגלה תקלה כלשהי באספקתו. או אז הכאוס מתחיל: עובדים עצבניים מתקשרים תכופות לחברת החשמל כי המחשבים הנייחים שלהם יצאו מכלל פעולה, ובני בית עומדים חסרי אונים אל מול התנור או המזגן שצריכים לחמם אותם בחורף הקר. למרבה המזל, חשמלאים מקצועיים זמינים בכל עת כדי להציל את המצב.

מהן תקלות חשמל שעמן מתמודד החשמלאי

חשמלאי בכפר סבא או בכל עיר אחרת עשוי להתמודד עם מגוון רחב של תקלות הפוקדות את המשרדים ובעלי הבתים. אלה רק חלק מבין התקלות שכדאי להכיר:

  • בעיית הארקה – בתים ישנים רבים סובלים מהארקה בלתי תקינה בביתם, כלומר מחיבור בלתי נכון בין גופים חשמליים לאדמה. מצב זה עלול להוביל לסכנת התחשמלות ולפגיעות קשות. משום כך, לפני שאתם נכנסים לבית חדש, חשוב להזמין חשמלאי מקצועי ולוודא כי ההארקה בוצעה כראוי.
  • קצר חשמלי – הפסקות חשמל, שריפות או התפוצצות – כל אלה יכולות להיגרם כתוצאה מקצר החשמלי. הקצר מתרחש בשעה ששני מוליכי חשמל נפגשים בפתאומיות, לדוגמה, חוטי חשמל קרועים אשר נגעו זה בזה לאחר שעץ נפל על עמודי החשמל. כמו כן, קיימות סיבות רבות נוספות שעלולות לגרום לקצרים דוגמת הצטברות על הבידוד החשמלי עלולה לפגוע בבידוד, הדלקה של מכשירים חשמליים רבים בו זמנית הגורמת להתחממות המוליכים או חיבורים חשמליים רופפים. החשמלאי מאתר את הקצרים ומתקן אותם.
  • החלפת לוחות חשמל – לעיתים יש צורך להחליף את לוח החשמל המותקן על פי רוב בתוך ארון החשמל במסדרון. הלוח נוטה להיהרס מסיבות רבות דוגמת עומס יתר המוביל לשריפה של הפיוזים או נזקי קורוזיה. רק חשמלאי מקצועי יכול לטפל בבעיה.
  • עוברים שיפוצים בבית – כאשר מבצעים שיפוצים בתוך הבית מגלים לא אחת שיש צורך להוסיף נקודות חשמל בתוך הבית, בין אם כדי להוסיף גופי תאורה ובין אם במטרה להתקין פעמון לדלת. חשמלאים מיומנים יכולים לבצע את העבודה בקלות.

גונבים לכם את החשמל?

חשמלאי ברמת השרון יכול לסייע לכם לאתר תופעה פלילית אך לא נדירה של גניבת חשמל. ניתן לבצע את המזימה הזו בכמה דרכים. דרך אחת היא להתחבר לתשתית חשמל חיצונית. דרך נוספת היא לחבל במונה החשמל, כך שהוא יזייף את התוצאות. כך או אחרת, החשמלאי יכול להביא לכם את הראיות כנגד החשוד. ראיות שישמשו במשטרה או בבית המשפט.

לא מתקנים לבד!

לא אחת מעוניינים האנשים "לחסוך" בכסף ולנסות ולתקן בעיות חשמל בעצמם, במקום להזמין חשמלאי בגבעתיים. חשוב להבין שלא כל בעיה ניתן לפתור באמצעות הרמת השאלטר שנפל, ולכן כשיש ספק – אין ספק. אם נתקלתם בבעיה באספקת הזרם החשמלי בבתים או שאתם חשים בריח שרוף העולה מארון החשמל, אל תהססו לקרוא למקצוען. חברת סניטרוניקס שמש חשמל מציעה מגוון רחב של תיקונים איכותיים ללקוחותיה. התקשרו 052-6415354.

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...