Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לאבזר את חוץ הבית

לאבזר את חוץ הבית
קרדיט: stavled.co.il

אחת הדרכים היעילות והחסכוניות לאבזר את הגינה שלכם בסטייל זה באמצעות תאורת גינת סולארית. באמצעות תאורת גינה סולארית תוכלו לעצב את הגינה שלכם ללא צורך בלהדליק את התאורה כל הזמן, לשמור על כך שגופי התאורה השונים לא יהרסו ועוד. לגופי התאורה ישנם מנגנונים מיוחדים אשר קולטים אור מהשמש ובלילה מאירים באופן אוטומטי, כמו כן גופי התאורה יכולים להגיע בצבעים שונים ולהוסיף גוונים מיוחדים לגינה שלכם, כמו כן תוכלו להשתמש בתאורת גינה סולארית עם חיישני תנועה, שכאשר יזהו תנועה לידם הם ידלקו ויאירו, כמו כן גופי התאורה הינם בטוחים יותר מתאורה אשר מחוברת ישירות לחשמל. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה המצוינים של חברת סתיו לד בע"מ אשר הינה מרכז ייבוא ושיווק של מגוון רחב של מוצרים ופתרונות תאורה מדהימים בעיקר בתחום תאורת ה- LED , כמו כן החברה משווקת את מוצרים לגופים פרטיים, ציבוריים, ועוד. בחברה ידאגו עבורכם למוצרים איכותיים, מחירים משתלמים ותודעת שירות יוצאת דופן.

קרדיט: stavled.co.il

להאיר את החצר

אחת הדרכים לשדרג את החצר שלנו ובעצם לשבת בכיף גם בלילה או סתם להוסיף אור לחצר זה באמצעות תאורת חוץ. תאורת חוץ יכולה להיות באמצעות תאורת חוץ סולארית אשר לה מספר יתרונות, חסכונית, עמידה, ומגיעה בשלל צבעים מיוחדים ובלאי נמוך. כמו כן תוכלו לבחור במגוון רחב של גופי תאורה מיוחדים אשר מעוצבים בקפידה ויענו על כך צורך שלכם. תאורת חוץ הינה דבר חשוב לכל בית אשר יש לו חצר והיא למעשה תתאים לכל מקום בחצר שלכם. לבחירת המיקום המושלם של התאורה תוכלו להיוועץ עם מומחים שיעזרו לכם למקם בצורה טובה את גופי התאורה ואת המנורות עצמן.

 

להאיר גם בחושך

הדרך הטובה ביותר להאיר כל מקום במקרה של הפסקת חשמל זה באמצעות תאורת חירום. נצטרך תאורת חירום בכל מקום אשר יש בו חשמל, כמו כן במידה וישנה הפסקת חשמל תאורת החירום תפעל בצורה אוטומטית ותאיר את המקום אשר בו היא נמצאת. התאורה עובדת בזמן של 4עד 8 שעות ברצף, כמו כן הדבר חשוב במקומות אשר ישנם ילדים קטנים ומבוגרים, נוסף על כך השימוש בתאורת חירום מתבצע באמצעות תאורת לד אשר הינה חסכונית בחשמל, עמידה, אמינה ובעלת אורך חיים ארוך. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה המצוינים של חברת סתיו לד בע"מ אשר מתמחה בגופי תאורה שונים ומגוונים בעיקר בתחום ה-LED, החברה הינה מקצוענית בתחומה והיא תספק עבורכם את שירותיה תחת ניסיון רב בתחום, והקפדה על מוצרים איכותיים. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 03-7432780 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...