Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לאהוב את עצמנו בפשטות

לאהוב את עצמנו בפשטות

החודשים האחרונים הביאו עמם קשיים חדשים; אתגרים בעוצמה חדשה אותה לא הכרנו קודם. אין ספק, עם פרוץ הקורונה אנו מתמודדים עם מציאות חדשה לחלוטין – כאשר חוסר אונים היא תחושה שלא אחת חוזרת וצפה. על מנת להתמודד עם המצב היטב, עלינו לאתר כוחות פנימיים. מהיכן נשאב אותם? באמצעות סדנאות מדיטציה; הדרכות שיסייעו לנו להבין את תת-המודע שלנו, להביט קדימה ולהישיר מבט לעתיד – ולהתמודד כראוי עם כל אשר יגיע לפתח דלתנו. 

לאהוב את עצמנו בפשטות

כאמור, התקופה הנוכחית היא מורכבת, ומביאה עמה מהמורות רבות. עם זאת, על מנת לאתר את הכוחות הפנימיים, ולהתמודד עם בעיותינו המקצועיות והאישיות, רצוי לעבור סדנת מדיטציה. בזכות סדנה מסוג זה, תוכלו להשיב את תחושת הערך העצמי שלכם, לשפר את המוטיבציה – ולגבור על כל אתגר. אהובה ונה היא מרצה ומנחת קורסים וסדנאות ליצירת מוטיבציית חיים להצלחה ולהגשמה. מנחה ומרצה זו מעבירה שלל הרצאות, סדנאות וקורסים בתחום ההעצמה וההתפתחות האישית. לאורך הרצאות אלו, סייעה אהובה ונה לאלפי בוגרים לעבור שינויים ולהגשים יעדים. 

לבנות את הביטחון העצמי – ולהישיר מבט לכל אתגר 

ככל שאנו מתבגרים, אנו חווים אירועים ומצבים מאתגרים; נסיבות מורכבות המותירות את סימניהן – ומשליכות רבות על אופיינו ותחושת הערך העצמי שלנו. כתוצאה מכך, אנו מתקשים לצאת מהגבולות האישיים שלנו, לפרוץ קדימה ולהגשים את חלומותינו. בין אם מדובר בהיבט המקצועי ובין אם מדובר בהיבט האישי, אין לתת למשקעים שלנו לתת את אותותיהם, להיפך. על ידי השתתפות פעילה בפעילויות כדוגמת הרצאות מוטיבציה, אנו נוכל להתגבר על כל זאת – ובהצלחה יתרה.

לצד הרצאות בתחום המוטיבציה, אהובה ונה מעבירה הרצאות וסדנאות נוספות – כאשר סדנת ביטחון עצמי היא דוגמא בולטת לכך. בזכות סדנא חשובה זו, המשתתפים רוכשים כלים חשובים מאין כמוהם; כלים באמצעותם הם ילמדו לאהוב את עצמם, לרכוש ולחזק את ביטחונם העצמי – ולהישיר מבט לכל אתגר ולהתמודד איתו היטב. גם בתקופה מורכבת כמו עכשיו. 

לבנות את ההערכה העצמית 

יש ביכולתנו לבנות את ביטחוננו העצמי, ולשפר את ההערכה העצמית שלנו. כיצד? על ידי השתתפות בקורסים ובסדנאות אותן מעבירה אהובה ונה. קורסים אלו מתבססים על תקשורת מקרבת, פסיכולוגיה חיובית ועוד – כאשר הם מסייעים רבות בצמיחה ובהתפתחות של המשתתפים. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-8349019

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...