Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לאכול טוב ומגוון גם במקומות עבודה

לאכול טוב ומגוון גם במקומות עבודה
credit pixabay

אין מקום טוב יותר ממקום העבודה להתנסות בחוויות קולינריות כאשר אתם אלה שבוחרים מאיפה מזמינים לכם את הקייטרינג. הגיוון הגדול הזה אמנם יוצר כאב ראש למי שמקבל את ההזמנות ומשגר אותן אבל העובדים שמחים כשאפשר להזמין ממקומות שונים. זאת בדיוק הנקודה שהשירות החדש בא לפתור כאשר הוא מספק אפליקציה שמתזמנת ומתאמת שירותי הסעדה למפעלים ולמקומות עבודה מבלי לבזבז זמן לעובדים אחרים שצריכים לדאוג ללוגיסטיקה הזאת. הכל מנוהל מאפליקציה נוחה לתפעול שכל אחד יכול להיכנס אליה בצורה נוחה ולהזמין מה שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה בהתאם להסדר אספקת ארוחות בוקר, צהריים וערב, והארוחה שלו תגיע אליו מכל מקום שיכול לספק לו אותה במהירות ובצורה נוחה. הארוחה שלכם היא בדיוק מה שחברת דיש מטפלת בה לשביעות רצונם של מקומות עבודה שונים שיש להם רק כמה עובדים או אלפיים. הנוחות של תפעול האפליקציה גורמת לכך שהיא תקל על הזמנת ארוחות מכל מקום אפשרי.

הפתרון הטוב ביותר לגיוון בארוחות

כשאתם יכולים לבחור את הארוחה הבאה שלכם מכל מקום זה הרבה יותר מגוון ויעיל מכל כרטיס אוכל לעובדים, משום שאתם יכולים להביא את הארוחה מבית קפה, ממסעדת גורמה, מכל מקום שאתם רוצים ומעוניינים לקבל שירותי קייטרינג ממנו. החיבור המושלם של האפליקציה הזאת עם כל עסק לממכר מזון שמציע שירותים למקומות עבודה הוא זה שמספק לכם גיוון בארוחות. זה בוודאי לא משעמם ולא יגרום לעובדים שלכם להתלונן בכל ארוחה וזה מצדיק את עצמו מבחינת החיסכון בעלויות. ההצעות שמקבלים באפליקציה ממקומות שמספקים קייטרינג זולות יותר וגם חוסכות לכם הרבה מאוד הוצאות אחרות כמו שינוע ולוגיסטיקה במטבח.

לכל ארגון קייטרינג מגוון משלו

הקייטרינג המגוון ביותר הוא גם זה שצריך להתמודד עם הדרישות הרבת של עובדים לתפריטים שונים, להעדפות קולינריות שמחייבות התאמה לאלרגיים או לכאלה שמקפידים על תפריטים נטולי מרכיבים כלשהם. כשאתם יכולים להרכיב למעשה קייטרינג לחברות בלי הרבה כאב ראש ובעיות שינוע ופתרונות לוגיסטיים לאחסון ולבישול, אתם יכולים להציע כל דבר לכולם. העובדים צריכים רק להיכנס לאפליקציה, להזמין מה שהם רוצים מכל מקום וחברת דיש תדאג לשנע את הכל חם, טרי וזמין במהירות למקום העבודה שלכם. כל העובדים מקבלים בדיוק מה שהם רוצים ויכולים לבחור בכל יום תפריט אחר שמסיע את רצונם ומשביע אותם בכלל. זה בדיוק הגליק הגדול באפליקציה שמספקת לכם את המנות מכל מקום אפשרי. צור קשר 0772316774

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...