Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לא להתבייש לפנות לעזרה בחיפה

לא להתבייש לפנות לעזרה בחיפה
קרדיט: Freepik

ישנם מצבים בחיים של כולנו בהם אנו זקוקים לעזרה ולא יכולים להתמודד בעצמנו עם המצב הקיים. אחד מהרגעים המורכבים ביותר בחיים של אדם הוא הרגע בו הוא מבין כי הוא איננו יכול עוד לדאוג לבדו להוריו הקשישים, ועליו למצוא אנשי מקצוע אשר יעניקו להם את הסיוע לו הם זקוקים. בין אם מדובר על מצבים רפואיים מורכבים הדורשים השגחה צמודה מצוות סיעודי ורפואי מוסמך, ובין אם מדובר על תשישות נפשית אשר דורשת תשומת לב תמידית, פניה אל בית אבות מקצועי היא הבחירה הנכונה. אם אתם גרים באזור השרון ותרים אחר בית אבות כפר סבא יכולה להציע לכם פתרון נהדר – המרכז הישראלי לגיל השלישי.

לקבל את הסיוע שאתם צריכים

לעיתים, כאשר קרובי משפחה או אפילו הורינו מתמודדים עם בעיה רפואית מורכבת הדורשת ליווי, סיוע וסיעוד מדי יום ביומו מסביב לשעון, אנו מוצאים את עצמנו אובדי עצות. הבחירה קשה, האם כדאי לעצור את חיינו ולסעוד את בן משפחתנו, או עדיף לפנות אל בית חולים סיעודי פרטי שיוכל להעניק טיפול וסיוע רפואי? מדובר בבחירה קשה למשפחות רבות, בגלל הקושי לשחרר ולסמוך על צוות בית החולים שידאג ליקירינו במסירות נפש. עם זאת, עלינו להסתכל על המצב בעיניים מפוכחות ולהבין כי למרות הקושי לתת אמון, עלינו לוודא כי יקירנו מקבל את הטיפול המקצועי לו הוא זקוק נואשות מאנשי מקצוע כמו אחים ואחיות, ורופאים מומחים. כמו כן, בדידות היא חלק ניכר מהקשיים בגיל הזהב, ולכן שילוב בן משפחתנו במסגרת המכילה עוד רבים בגילו, תוכל לסייע לו להתמודד עם הקשיים ולהעניק לו חיי חברה.

קרדיט: Freepik

לסמוך על המומחים

לאחר שהגענו להחלטה כי פניה אל בית אבות סיעודי על מנת להעניק ליקירנו את הטיפול המסור והמקצועי לו הם זקוקים היא הבחירה הנכונה, השלב החשוב הבא הוא לבחור בית אבות מתאים. בזמן בחירת בין אבות חשוב לעשות בדיקה מקיפה אודות האפשרויות. בתי אבות מומלצים יציעו ללקוחותיהם צוות סיעודי קבוע, כל יום, 24 שעות ביממה. כמו כן, הם יציעו תוכנית תעסוקה והוויי למתגוררים בהם, חוגים קבועים ופעילויות בהתאם למצבם על מנת להעביר את הזמן בנעימים ככל האפשר. בנוסף, כדאי לחפש המלצות על בתי האבות השונים באזור מגוריכם, בין אם דרך האינטרנט והרשתות החברתיות ובין אם דרך קרובי משפחה וחברים.

להתמודד עם המצב

ישנן מחלות רבות אשר ימנעו מאדם להתנהל בעצמאות ולנהל בעצמו את חייו – בין אם מדובר על פגיעה גופנית בעקבות מחלה כרונית או אירוע פתאומי כמו שבץ או התקף לב אשר השאירו נזק לצמיתות. כך או כך, כאשר אדם כבר זקוק לסיוע באופן קבוע על מנת לחיות את חייו ולבצע פעולות פשוטות ורגילות, מומלץ לפנות אל בית אבות או דיור מוגן איכותי המעניק טיפול סיעודי מסור ומקצועי ולקבל את העזרה לה הוא זקוק. המרכז הישראלי לגיל השלישי הוא רשת בתי אבות מקצועית ומובילה, בעלת סניפים בצפון, במרכז ובדרום הארץ, אשר חרטה על דגלה להעניק טיפול מסור, אכפתי ומקצועי ללקוחותיה ולמשפחותיהם. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים או להגיע ולבחון את המקום? צרו עמנו קשר דרך האתר או חייגו למספר 0779555999 ונשמח לסייע.

 

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...