Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לא רק לעשירים מגיע דיור מוגן

לא רק לעשירים מגיע דיור מוגן

אנשים אשר מגיעים לגיל השלישי, לא פעם מעוניינים לבלות את השנים הטובות ביותר בחייהם במקום קהילתי, נוח ונעים למגורים. ילדיהם של אותם אנשים בטוחים כי המקום הטוב ביותר עבורם הוא ביתם, אך מאידך, לא מוצאים את הזמן להגיע ולבקר אותם באופן תדיר ואותם אנשים סובלים מבדידות, שעמום ועוד. חשוב מאוד לדעת שבניגוד לדעה הרווחת שדיור מוגן רלוונטי רק עבור עשירים, הרי שכיום דיור מוגן רלוונטי עבור כולם. ברחבי הארץ ניתן למצוא כיום דיור מוגן במחירים נוחים לכל כיס.

לא רק לעשירים מגיע דיור מוגן

מדוע כדאי לבחור בדיוק מוגן

בגיל הזהב,  קשישים רבים מתחילים לחוש את אותותיה של הזקנה. על אף שלא מעט אנשים מגיעים לגיל השלישי בריאים בגופם וצלולים בדעתם, הרי שגיל זה בהחלט מהווה אתגר עבורם הן מבחינה גופנית והן מבחינה נפשית. מבחינה גופנית הגוף הופך לא פעם לאיטי ועייף יותר ומבחינה נפשית, לא פעם אותם אנשים חשים בדידות ושעמום לא מעט מהם אינם מעוניינים להתגורר בגפם. ילדיהם של אותם קשישים אשר מודעים למצבם ולרצונם לחיות חיים נעימים ומעניינים יותר, תוהים כיצד עליהם לסייע להוריהם. לשהות סביבם כל היום זהו דבר פחות רלוונטי מכיוון שלכל אחד מהם יש את עבודתו, משפחתו ותחומי עיסוקיו ולכן, האופציה הטובה ביותר עבור קשישים מעין אלה היא דיור מוגן. לעיתים ילדיהם של קשישים נרתעים מהמושג דיור מוגן שכן, הם בטוחים כי משמעותו של דיור מוגן היא מקום שמיועד לקשישים עם מגבלות, אך אין הדבר כך. דיור מוגן מספק אופציה נהדרת לאנשים מבוגרים לחיות את חייהם באופן עצמאי ובמקביל, להנות מתמיכה קהילתית איכותית , משירותים מגוונים ומחיים מלאים בתוכן והנאה.

כיצד בוחרים דיור מוגן

אם הבנתם שדיור מוגן יכול להיות האופציה הטובה ביותר עבור ההורים שלכם, זה הזמן כמובן לחפש דיור מוגן שיהווה עבור ההורים שלכם את מקום המגורים הטוב ביותר מכל הבחינות. דיור מוגן איכותי חייב לכלול בו דירות מגורים נעימות, נקיות ואיכותיות למגורי הקשישים, חיי קהילה תוססים הכוללים בהם: מפגשים שונים בין כל הדיירים בפעילויות שונות, שירותים שונים שניתן למצוא במקום כגון: שירותי רפואה, מתחמים הרלוונטיים לבילוי, הנאה ושמירה על כושר כגון: חדר כושר, בריכה ועוד.

בטרם תבחרו דיור מוגן יחד עם הוריכם, חשוב מאוד שתבדקו מעבר לכל הדברים שצוינו לעיל, כי הצוות אשר מעניק שירותים במקום הינו צוות איכותי, אדיב ונעים. כמו כן, חשוב לבדוק כי האוכלוסייה המתגוררת בדיור המוגן היא אוכלוסייה איכותית, שההורים שלכם ישתלבו בה בצורה הנוחה ביותר וירגישו בה הכי טוב שניתן.

בעבר דיור מוגן היה רלוונטי לעשירים בלבד. אולם כיום, כל אדם שמגיע לגיל שלישי יכול להנות ממגורים נעימים ואיכותיים בדיור מוגן, במחיר שהוא בהחלט יכול לעמוד בו בכבוד.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
הסיוע המשפטי ששומר על שלמות המשפחה שלכם
פירוק תא משפחתי יכול להיגרם בגלל סיבות רבות במהלך החיים...