Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לבחור את האדם הנכון עבורכם

לבחור את האדם הנכון עבורכם
קרדיט Freepik.com

ייעוץ משכנתא הינו חשוב מאין כמוהו שכן הרבה אנשים אינם יודעים כיצד לקחת משכנתא ומהם למעשה ההחזרים אשר הם צריכים לשלם לבנק, ומהם הריביות עבור אותה משכנתא, כמו כן ישנם הבדלים בין מבקשי משכנתא עבור דירה למגורים לבין מבקשי משכנתא עבור נדל"ן להשקעה לשם בירורים עליכם לשכור את שירותיו של יועץ משכנתא מוסמך אשר יעשה זאת עבורכם ואשר יחסוך לכם אלפי שקלים, בנוסף ישנם מסלולים שונים אשר מציע הבנק עבור מבקשי המשכנתא, ישנם הקלות במידה ויש בידכם נכס נוסף ועוד, כמו היתרון שבייעוץ משכנתא או שיועץ המשכנתא הינו מבין במשכנתאות השונות ויודע בדיוק איזו משכנתא להתאים לכם, וכן היכרות עם הבנקים השונים והמסלולים שהם מציעים. לשם כך תוכלו לפנות לידידה רפאלוב אשר הינו יועץ משכנתאות פרטי והבעלים של חברת משכנתא יועצים. החברה מתגאה בכך שחסכה לכל לקוח בממוצע סכום עצום של 90 אלף ₪ וזאת בשל המקצוענות הרבה שיש לחברה, החזקה בתו אמון הציבור, חותם האמינות של חברת דירוג האשראי העולמית דן אנד ברדסטריט. נוסף על כך בחברה יקפידו על שירותי מקצועי ואיכותי לכל לקוח שלה תוך הקפדה על תודעת שירות מדהימה ויחס חם, וכן הבנה מקצועית וטיפול מעמיק בכל ייעוץ.

קרדיט Freepik.com

למצוא פתרונות חליפים

מסורבי משכנתא הינם אנשים אשר הבנק אינו מוכן להעניק להם משכנתא, הסיבות היכולות להיות הם : החזרת שיק, הייתם במינוס גדול, היה עיקול בחשבון שלכם או במצב שדירוג האשראי שלכם נמוך, במצבים אלו חשוב לפנות ליועץ משכנתא אשר יבין איך תוכלו לקבל משכנתא למרות סירובי הבנק ומה תוכלו לעשות על מנת לקבל את המשכנתא שמגיע לכם. חשוב לשכור את שירותיו של יועץ משכנתא אשר יכול להפוך את התמונה ולשנות את המצב ולגרום לכך שתקבלו את המשכנתא שאתם מעוניינים בה.

 

לגיל המבוגר

משכנתא הפוכה הינה משכנתא אשר מיועדת למבוגרים בשנות ה60 לחייהם ואשר ברשותם נכס שלא רובצת עליו משכנתא זאת אומרת שתשלומי המשכנתא עליו הסתיימו. באפשרותם לקחת משכנתא כנגד משכון של נכס זה כתשלומי הלוואה, הריבית והקרן למעשה לא יזקפו לתשלום כל עוד הם עדיין מתגוררים שם, כך שהדבר הינו מאוד משתלם והינו מאוד מומלץ במידה וזה אכן אפשרי, לכל בירור על משכנתא הפוכה יש לפנות ליועץ משכנתאות מוסמך ומקצועי אשר יפרט לכם אודות משכנתא הפוכה ויבין ביחד איתכם אם הדבר אכן כדאי. לשם כך תוכלו לפנות לידידה רפאלוב אשר הינו יועץ משכנתאות פרטי והבעלים של משכנתא יועצים. ידידה יספק עבורכם את השירות המקצועי ביותר והאיכותי ביותר תוך כך שחברתו חסכה בממוצע 90 אלף ₪ ללקוח. החברה הינה בעלת מוניטין מכובד ועשיר והיא מספקת שירותי ייעוץ וליווי משכנתאות ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 077-7299971 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה\פנייה בנושא.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...