Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להגן על שמכם הטוב

להגן על שמכם הטוב
קרדיט pixabay

אומרים שהחיים והמוות הם ביד הלשון. מדובר באחד המשפטים המדויקים ביותר שכן לאורך השנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בארץ תובעים את דיבתם. זאת מתוך רצון להגן על שמם הטוב וכבודם האישי. הרי בקהלת נכתב כי "טוב שם משמן טוב". בהתאם, כדי שתוכלו גם אתם להתנהל כראוי ולהגיש תביעה לפיצויים בתחום לשון הרע, יש לפנות אל עורך דין מנוסה ומיומן ולהסתייע בשירותיו.

להגן על שמכם הטוב
קרדיט pixabay

במסגרת חוק איסור לשון הרע, שנחקק לראשונה בשנת תשכ"ה – 1965, נקבע כי לשון הרע הינה פעולה בה מושפל אדם אותו שמים לבוז בפני אנשים אחרים. כמו כן, פעולה זו מוגדרת גם בתור ביזוי אדם עקב מעשים או התנהגות שיוחסו אליו, לצד ניסיון פגיעה במקום עבודתו, מקום מגוריו, דתו, מינו ועוד. אם הנכם מתמודדים עם אחד ממצבים אלו, יש לפנות אל עורך דין לשון הרע לצורך בניית אסטרטגיית פעולה. משרדו של עורך דין אדי בליטשטיין מנוסה בניהול תביעות ייצוגיות ולשון הרע. כמו כן, ההליכים אותם מנהל המשרד מסוקרים בהרחבה בכלי התקשורת.

לבנות אסטרטגיה – וללוות את ההליך המשפטי כראוי

כאמור, חוק איסור לשון הרע קובע מהם התנאים השונים הקובעים כי אדם הושפל ובוזה – ועקב כך רשאי להגיש תביעה לפיצויים. בין אם מדובר בפגיעה במקום עבודתו של אדם, פגיעה במוצא שלו, גילו, נטייתו המינית, מוגבלותו, מעשים שביצע ועוד – כאשר פורסמו דברי לשון הרע הללו ברבים, יש לבחון את מלוא האפשרויות העומדות בפניכם. בשלב זה, יש לפנות אל עורך דין מנוסה בתחום לשון הרע – ולהסתייע בשירותיו.

שיתוף הפעולה עם עורך דין יכלול מספר שלבים עיקריים – החל מבניית אסטרטגיית הפעולה, הגשת התביעה לפיצויים ועד ההוכחה כי אכן הייתה כוונה לפגוע. מדובר בהליך מורכב ומאתגר, ללא כל ספק. כיצד ניתן להוכיח כי פעולת לשון הרע המסוימת אכן מוגדרת ככזו – ואין מדובר במקרה בו היד קלה על ההדק? האם מדובר אך ורק בבוטות או בהגזמה – או שמא מדובר במקרה חמור בהרבה עם השלכות מרחיקות לכת?

להסתייע בשירותיו של עו"ד בתחום לשון הרע

האם ניתן לתבוע בגין כל אמירה פוגענית שהזיקה לכם? האם נחשפתם לפרסום לשון הרע ותוהים מה ניתן לעשות כעת? כדי לנהל את ההליך המשפטי כראוי, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל עורך דין אדי בליטשטיין. עו"ד בליטשטיין חבר בוועדות תובענות ייצוגיות ולשון הרע בלשכת עורכי הדין. בשנת 2013 יצא עו"ד בליטשטיין לדרך עצמאית והקים משרד בוטיק בתחום הליטיגציה האזרחית – מסחרית והתובענות הייצוגיות. מאז ועד היום עורך דין זה ייצג מגוון תובעים ונתבעים בהצלחה וניהל תיקי ליטיגציה מורכבים – במקצועיות, יסודיות והבנה מעמיקה. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לבקר בעמוד הבית באתר של עורך דין בליטשטיין – https://www.blitshtein-law.com/ כמו גם ליצור קשר בטלפון: 03-6427876.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...