Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להעניק שירות מצוין

להעניק שירות מצוין
קרדיט: freepik

הרבה בעלי עסקים וארגונים לא מבינים למה לקוחות לא חוזרים אליהם המוצרים שלהם מצוינים ועדיין לקוחות מעדיפים בעלי עסקים אחרים שמוצריהם פחות טובים משלהם, אחת הדרכים להבין באופן מדויק מה הלקוחות שלכם חושבים עליכם זה דרך מערכת מתקדמת שתתאר באופן מדויק את הליך חווית לקוח וזאת על מנת להבין מה הפריע ללקוחות שלכם. כמו כן המערכת תאפשר מספר דברים והם:

  • עובד מול לקוח- המערכת תאפשר לכם לדעת מה החוויה של הלקוח שלכם אל מול העובד שנתן את השירות, כך תוכלו לדעת האם הלקוח קיבל חווית לקוח איכותית או שמא קיבל חווית לקוח לא מאוד טובה.
  • שירות לקוחות- המערכת תאפשר לכם להבין במדויק האם הלקוחות שלכם מרוצים משירות הלקוחות או שמא הם כלל לא מרוצים, וזאת באמצעות מילוי סקרים חכם.
  • תודעת שירות- אחד הגורמים שנמצאו הכי חשובים ללקוחות זה שיהיה מישהו בעסק\ארגון שמקשיב להם ושומע אותם, שכן זה הרבה יותר חשוב ממוצר איכותי.

לשם כך תוכלו לפנות אלינו למערכת סקרים Voisend  ונדאג עבורכם למערכת האיכותית ביותר לניהול סקרים, ניהול העובדים וכן המערכת המתקדמת ביותר בעולם לניהול שותף של ארגונים ועסקים. המערכת שלנו תעזור לכם בשיפור חווית הלקוח, תוכלו לתת מענה מהיר יותר לפניות, שמה את הלקוח במרכז, מדדיה מדויקים במיוחדים, וכן מעניקה משובים באופן מיידי.

קרדיט: freepik

מערכת סקרים חכמה

הדרך הטובה ביותר להחזיר לקוחות אלינו לעסק או לארגון זה באמצעות כך שנעניק לו חווית לקוח מדהימה שכן זה אחד הגורמים שנמצאו כהכי חשובים לכלל הלקוחות. כמו כן על מנת להבין האם הלקוח שלכם הינו מרוצה מהשירות יש צורך במערכת סקרים מתקדמת אשר דרכה תוכלו למעשה להבין האם הלקוח מרוצה מהשירות, האם נותן השירות נתן שירות טוב, וכן למעשה באמצעות מערכת זו תוכלו לדעת מה אפשר לשפר ומה אפשר לשמר בארגון\עסק שלכם.

 

להעניק חוויה מדהימה ללקוח

הדרך הטובה ביותר להראות ללקוחות שאכפת לכם מהם וממה שהם חושבים זה באמצעות שאלות סקר שביעות רצון אשר הינם חשובות מאוד לכל ארגון ועסק. את השאלות אתם יכולים לעשות באמצעות מערכת הסקרים שלנו Voisend  אשר תספק עבורכם במדויק את מה שאתם צריכים ותעזור לכם להבין אם יש בעיה בשביעות הרצון של הלקוחות ואם כן יש בעיה איפה היא נמצאת. המערכת הינה נחשבת לאחת המערכות הטובות בעולם לשיפור חווית הלקוח ותספק עבורכם מידע באופן מיידי ומהיר, וכן מדויק בצורה בלתי רגילה תוך איכות מקסימלית. לפרטים נוספים והטמעת המערכת צרו קשר במספר הטלפון: 077-8038331 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...