Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להרגיש נשית במלוא מובן המילה

להרגיש נשית במלוא מובן המילה
credit canva

נשים רבות רוצות להרגיש גם נשיות. הן רוצות להרגיש טוב בגוף שלהן ולא תמיד הגוף הטבעי שלהן מספק להן את אותה הרגשה טובה או הרגשת נשיות. אך כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים ואסתטיים, כירורגים או לא כירורגים, המאפשרים לשנות ולהתאים את הגוף בהתאם לרצונות של המטופלים. נשים בעלות חזה קטן למשל, מרגישות שהן אינן נשיות עקב כך, היות וחזה הוא אחד מהסממנים הגופניים הבולטים אשר מגדירים גוף נשי. על מנת לגרום להן להרגיש טוב יותר ולשנות את מה שלא קיים בטבעי הן בוחרות לעשות ניתוח הגדלת חזה, המאפשר להן להגדילו בתאם למידות שהן מרגישות בנוח איתן. 

אלונה שכטר פלסטיקה ואסתטיקה הנה קליניקה לטיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים, בעלת ותק רב המספקת ללקוחותיה ליווי מקצועי, נעים ואישי תוך התחשבות בכל צורכי הלקוחות.

המראה הסופי

גוף רזה, בריא ובעל משקל תקין הוא מטרתם של אנשים רבים המבינים את חשיבות הבריאות וגם את החשיבות האסתטית. שמירה על משקל תקין או ירידה במשקל היא אינה משימה קלה והיא דורשת שמירה על אורח חיים בריא, אכילה נכונה וכמובן גם פעילות גופנית. אחד מהאזורים שאנשים מבקשים לרדת בו בשומן ולתת לו מראה אסתטי ורזה היא הבטן. לעיתים, למרות כל המאמץ בירידה במשקל וירידה באחוזי השומן, המראה הרצוי בבטן לא מתקבל. המצב עשוי לקרות אצל אנשים שהורידו משקל רב מגופם וכעת נשאר להם עור עודף המסתיר את הירידה במשקל ואת מצבו של הגוף חדש. מתיחת בטן היקפית מאפשרת להם להשלים את המראה הסופי שהם שואפים אליו, שכן מתבצעת הורדה של עודפי העור מהבטן ומהגב התחתון.

לשנות את הגנטיקה

את הנתונים הפיזיים שלנו, צורת הגוף שלנו, הפנים, והאיברים שלנו, אנו מקבלים בתורשה מההורים שלנו ולעיתים גם מהסבים והסבתות. צורת אף או אוזניים, מבנה גוף ואפילו גודל הראש הם מאפיינים שאנו נולדים איתם. לרוב, גם בעיות אסתטיות קורות עקב תורשה ואנו נולדים איתם. קיימים מקרים גם של בעיות אסתטיות כמו אף גדול או אוזניים בולטות אשר קורות עקב בעיות בלידה או במהלך החיים שלנו עקב פציעות שונות. בני נוער מייחסים חשיבות רבה למראה האסתטי שלהם. נערים ונערות רבים בעלי אוזניים גדולות למשל, מרגישים חסרי ביטחון ומתביישים בהן ולעיתים גם צוחקים עליהם בשל כך. הצמדת אוזניים היא פרוצדורה המאפשרת להם לשנות את הפגם האסתטי, לגרום להם להרגיש טוב יותר ולמנוע מבני גילם לצחוק עליהם.

אלונה שכטר פלסטיקה ואסתטיקה הנה קליניקה המתמחה בטיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים. הקליניקה פועלת שנים רבות ובעלת ניסיון מקצועי. השירות ניתן בקליניקה הינו מקצועי, אישי וללא פשרות על מנת לספק ללקוחות את הרצונות. לשאלות נוספות חייגו 1800-210-210

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...