Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

להתמודד עם נושאים לא פשוטים במשפחה – איך עושים את זה?

להתמודד עם נושאים לא פשוטים במשפחה – איך עושים את זה?
קרדיט PIXABAY

כאשר נוצרים סדקים במשפחה ומתעוררים ויכוחים ומחלוקות הדבר קשה ומאתגר במיוחד. כולם רגילים שהמשפחה היא המקום הבטוח ביותר שיש אך גם כאן מסתבר  לא הכל מסודר וברור, במיוחד כשנוצרים שינויים או קורים משברים. מותו של אדם קרוב כמו סבא/ סבתא או אחד ההורים הוא נקודת משבר במשפחות רבות. בין אם אדם הותיר אחריו צוואה ובין אם חלוקת הרכוש צריכה  להתבצע בהתאם לחוק הירושה, מחלוקות יכולות להתעורר. אחד הטיעונים שעולים אפילו כאשר ישנה צוואה הוא שזאת נערכה כאשר המצווה לא היה במצב קוגניטיבי ו/או פיזי מתאים בזמן עריכת הצוואה כך שהייתה מעורבות של אדם אחר בעל אינטרס לקבלת חלקים נכבדים מהעיזבון. עריכת הצוואה או טיפול בנושאים שעולים לאחר מותו של המצווה צריכים להתבצע כשמעורב בעניין עורך דין לענייני משפחה במרכז או באזור אחר המתמחה בנושא ירושות וצוואות.

לפרק משפחה בצורה החלקה ביותר

נושא אחר שלטיפול בו חובה להיעזר בעורך דין כבר מהרגע הראשון הוא גירושין. לא מעט משפחות מתפרקות היום, ובמקרים רבים הדבר הוא בסופו של דבר לטובה. כדי לצלוח את הדבר בצורה החלקה ביותר חשוב לפנות לעורך דין. אם ניתן והקשר בין בני הזוג תקין, כדאי להיעזר בעורך הדין לניהול תהליך גישור בו בסופו של דבר יגיעו בני הזוג להסכם גירושין שבנו מחוץ לכותלי בית המשפט. גם כאשר ישנה פניה לבית המשפט לענייני משפחה, הצדדים מחויבים תחילה לנסות תהליך גישור שמנוהל ע"י יחידת הסיוע שליד בית המשפט/בית הדין. עם זאת, אצל זוגות רבים תהליך הגישור אינו מצליח. אז פונה כל אחד מבני הזוג אל עורך דין גירושין במרכז או בהתאם לאזור המגורים אשר ייצג אותו וידאג לכך שזכויותיו יעוגנו בתוך הסכם הגירושין.

לבחור את עורך הדין המתאים

בהתמודדות עם מחלוקות ועניינים סבוכים בתוך המשפחה קשה להישאר אובייקטיבי וקר ולא לערב רגשות. לכן, ההחלטה החשובה ביותר שתקבלו היא מי עורך הדין שיהיה מעורב בתהליך או בהחלטה וילווה אתכם מהרגע הראשון. תפקידו של עורך הדין הוא בין היתר להיות הגורם האובייקטיבי והניטרלי אשר פועל ממקום רציונלי בלבד ללא רגש המעורב בעניין וכמובן שיש בידיו הידע והניסיון כיצד להתמודד ולהוביל אתכם במצבים סבוכים. לכן, בחרו עורך דין המתמחה בענייני משפחה, בעל ידע וניסיון רב בתחום וגם כזה שמשרה תחושה נוחה ושל ביטחון. משרד עורכי דין בראל לאניאדו מתמחה בתחום המשפחה, מספק שירות וליווי מקצועיים והכל באמפתיה ומתן תחושה נוחה ללקוח.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?
גירושין הם ללא ספק מהלך דרסטי המביא לסיום תקופה ופתיחת...
אנשי המקצוע שצריכים ללוות אתכם בקניית דירה
קניית דירה היא עסק מורכב מכל הבחינות. מדובר על סכום...
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...