Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לוותר על החלק שמגיע לך

לוותר על החלק שמגיע לך
קרדיט: Depositphotos
עורך דין בחיפה
קרדיט: Depositphotos

הסתלקות מירושה היא מצב אשר מתאר וויתור של אדם אשר זכאי לירושה, כמו כן הדבר איננו תקף בעל פה אלא יש צורך בכתב רשום על ידי עורך דין על מנת שהסירוב אכן יהיה קביל בבית משפט. חוק הירושה קובע כי אדם אשר מבקש הסתלקות מירושה ייחשב בתור מי שמעולם לא היה יורש, ולמעשה הינו יכול לצאת לחלוטין מהירושה או להעביר אותה לבן משפחה. כמו כן מצב של הסתלקות מירושה יכול להתרחש מהסיבות הבאות:

  • סיבות אישיות- ישנם אנשים אשר אינם רוצים לקחת חלק בירושה, בין אם זה בענייני ריבים או וויכוחים ומעדיפים לא לקחת חלק בעניין הירושה.
  • הסתלקות ילדים מירושה לטובת ההורה– לפי חוק הירושה ללא צוואה, במידה והמנוח השאיר בן\בת זוג וילדים, חצי מהרכוש ילך לבן\בת הזוג והחצי השני יחולק בין הילדים, כמו כן גם הילדים יכולים לוותר על הירושה.

לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה דויד יוסף משרד עורכי דין, אשר יעניק לכם שירותים מקצועיים בענייני הסתלקות מירושה, צוואות, הסכמי ממון, תביעת רכוש ועוד. כמו כן עורך דין דויד יוסף הינו בעל תואר שני במשפטים וחבר בלשכת עורכי הדין מזה כ10 שנים ונוטריון.

להתנהל בצורה נכונה

על מנת להתנהל בצורה נכונה בענייני צוואות וירושות אנחנו נצטרך את שירותיו של עורך דין צוואות וירושות אשר יסביר לנו בדיוק מה מגיע לנו, איך מגיע לנו, ואיך נדרוש זאת. הרבה פעמים ישנם וויכוחים בין אנשי המשפחה הזכאים לירושה, והרבה פעמים הדבר גוזל זמן יקר, ולכן שירותיו של עורך דין צוואות וירושות יכול לעזור לנו בנושא ולמעשה להקל עלינו. כמו כן ישנם פעמים אשר הצוואה אינה כתובה דבר היכול לעלות סיבוכים בחלוקת הדברים.

קבלת דברים בצורה הוגנת

סעיף 30א לחוק הירושה קובע כי, "הוראת צוואה שנעשתה מחמת אונס, איום, השפעה בלתי הוגנת, תחבולה או תרמית-בטלה". זאת אומרת השפעה בלתי הוגנת על צוואה הינה דבר אסור בתכלית האיסור. כמו כן מצב של השפעה בלתי הוגנת על צוואה הינו מצב אשר יש לבחון אותו לעומק שהוא אכן נעשה, שכן צריך לבחון את מצבו הפיזי והנפשי של המנוח, יכולת ההבנה של המנוח ועוד. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיו של עורך דין דויד יוסף אשר לו משרד עו"ד מוסמך, דויד הינו בעל ניסיון עשיר בתחום, והוא נותן מגוון רחב של שירותים בנושאי ירושה, צוואות, דיני משפחה, עריכת הסכמי ממון ועוד, כל זה תוך מתן שירות אדיב ושירותי, ועשיית הטוב ביותר בכל תיק שלו. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון: 052-4311416 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...