Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לחשב את הצעד הבא

לחשב את הצעד הבא

הביטוי 'הגשמה עצמית' מסמל עבור כל אחד מאתנו דבר אחר. עם זאת, על תחום אחד אין עוררין: פיתוח הקריירה הינו בגדר ערך עליון עבור רבים מאתנו. מאסתם מעבודתכם כשכירים? מעוניינים לצאת דרך עצמאית ולפתוח עסק חדש? כדי לתכנן את עתידכם המקצועי כראוי, מומלץ לשתף פעולה עם רואה חשבון מנוסה; מומחה בעל הבנה מעמיקה וניסיון בייעוץ ובליווי לקוחות לעבר הצלחה פיננסית מרשימה.

לחשב את הצעד הבא

כאמור, כל עסק חדש דורש התנהלות כלכלית חכמה. בין אם מדובר בניהול משא ומתן מול מס הכנסה, עריכת דו"חות כספיים, חישוב שכר לעובדי החברה ועריכת תלושי משכורת – אין ספק ששירותיו של רואה חשבון הינם משמעותיים להצלחתו של כל עסק וארגון. זקוקים לייעוץ וליווי כלכלי בדרככם החדשה כעצמאיים? מעוניינים לייעל את ההתנהלות פיננסית של החברה שלכם? מחפשים רואה חשבון בחדרה? ענת דדוש הינה רואת חשבון החברה בלשכת רואי החשבון בישראל. מעבר לכך, משרדה של ענת דדוש מייצג מגוון עסקים – קטנים וגדולים כאחד ואף מעניק יחס אישי, מקצועי ומרשים לקהל לקוחותיו. מוזמנים ליצור קשר ולקבוע פגישת ייעוץ.

התנהלות כלכלית מחושבת

בין אם אתם עובדים כשכירים ובין אם אתם עובדים כעצמאיים, שיתוף פעולה מקצועי עם רואת החשבון ענת דדוש יוביל לתוצאות הרצויות. כך, תוכלו לוודא כי ההתנהלות הפיננסית שלכם היא נכונה. מעבר לכך, תהליך עבודה זה יחסוך לכם משאבים רבים וחשובים בעתיד. מדוע עצמאיים, לדוגמא, זקוקים לשירותי ראיית חשבון? מדי שנה, אנשים רבים פותחים תיק במס הכנסה ונכנסים לרשת המס. בין אם מדובר בעוסק מורשה או שמא מדובר בחברה בע"מ, לאחר פתיחת התיק במס הכנסה יש להגיש הצהרת הון. כדי לדווח כראוי על ההכנסות שלכם והתקבולים השונים, ההוצאות לצד נתונים חשובים נוספים – ענת דדוש תסייע לכם בעריכת הצהרה זו והגשתה כנדרש.

מעדיפים את הנוחות והביטחון כשכירים? בחירה ראויה הדורשת גם כן סיוע של רואה חשבון מנוסה. באילו מקרים מומלץ לפנות אל רואת החשבון ענת דדוש? בעת תהליך החזר מס הכנסה לשכירים, למשל. במידה ושילמתם מס הכנסה גבוה מעל הסכום שהייתם אמורים לשלם, ענת דדוש תבדוק האם אתם זכאים להחזרים, האם החזרים אלו נושאים בהפרשי הצמדה לצד נתונים חשובים אחרים.

לנהל את הכספים – בליווי ענת דדוש

כאשר מדובר בניהול כלכלי אחראי, רבים מאתנו הולכים לאיבוד. במקום להיכנס לחובות ולבזבז כספים ללא סוף, מומלץ לפנות אל רואת חשבון ענת דדוש; מומחית בניהול חשבונות, ליווי וייצוג עצמאיים כמו גם טיפול בבקשותיהם של שכירים. רקע מרשים זה הוביל למוניטין הגבוה של משרד זה. לייעוץ ללא התחייבות התקשרו 050-2858505

רואת חשבון ענת דדוש
רואת חשבון ענת דדוש
התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...