Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ללקק את האצבעות

ללקק את האצבעות

אוכל הוא הגורם המניע את העולם! הרי כל אחד ואחת מאתנו נהנים לאכול מנה מושחתת וטעימה – במיוחד בחברה טובה. מתכננים מסיבת יום הולדת אינטימית? מעוניינים לציין יום נישואין בקרב המשפחה והחברים? כיום, אין צורך להשקיע זמן ואנרגיה בבישול הארוחה, להיפך. כדי לחגוג ערב רומנטי או משפחתי, כל שעליכם לעשות הוא להזמין את שירותיו של שף פרטי ומקצועי. ההנאה מובטחת!

ללקק את האצבעות

כאמור, אוכל הוא חלק בלתי נפרד מחיינו: החל מארוחת בוקר מזינה ועד בישול ארוחת ערב קלילה – אין ספק שאנו מעבירים את יומנו במחשבה על הארוחה הבאה. עם זאת, מדי פעם מומלץ לקחת פסק זמן וליהנות מיצירותיו של שף פרטי שיבשל עבורכם. אם ארוחת שף פרטית נשמעת לכם מפתה, אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם השף ניסן מוכתר. שף זה מחזיק בהכשרה, בניסיון וברקע המרשימים והמקצועיים ביותר ליצירת חוויה קולינארית משובחת.

ליהנות מארוחה מושחתת בבית

אומרים שהארוחה החשובה ביותר היא ארוחת הבוקר – בכך אין כל ספק. עם זאת, חשוב לא לשכוח גם את ארוחת הערב; ארוחה חמה, מזינה ובעיקר – טעימה ומנחמת. חזרתם הביתה מיום עבודה ארוך? מעוניינים לאכול עם חברים אך אין לכם את הסבלנות להשקיע בבישול האוכל? בין אם מדובר במסיבת יום הולדת או שמא מדובר בדייט רומנטי עם בן או בת הזוג, עומדת בפניכם אפשרות מומלצת ביותר: ארוחת שף בבית.

ארוחת שף בביתכם הקט הוא פתרון מעולה – אין זו כלל שאלה. החל ממנות פתיחה מרשימות, מנות עיקריות מושחתות וקינוחים משובחים – ארוחה זו מתבססת על חומרי גלם איכותיים וטריים. כמו כן, תוכלו לשוחח עם השף ולהתאים את סוג המנות לאורחים. כלומר, בין אם מדובר במנות צמחוניות או שמא מדובר בהתאמות אחרות – התוצאה הסופית תגרום לכם ללקק את האצבעות. מחפשים שף פרטי עד הבית המלצות? החיפוש יוביל אתכם לכתובת אחת ויחידה: השף ניסן מוכתר.

קונספט אישי – עם השף ניסן מוכתר

מעוניינים ליהנות משירותיו של שף עד הבית? השף ניסן מוכתר ישמח לעמוד לרשותכם! שף זה הינו מקצועי, מנוסה וכמובן – מחזיק בחזון יצירתי בעת הכנת הארוחות. החל משירותי שף עד הבית, אירועי בוטיק ועד קייטרינג – מוזמנים ליצור קשר 0546608519!

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...