Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה חשוב לתרגל פסיכומטרי?

למה חשוב לתרגל פסיכומטרי?
קרדיט: freepik

אפשר לומר באופן חד משמעי כי מדינת ישראל היא אחת מהמדינות המתלוות אל שיעור האקדמאים מהגבוהים ביותר ברחבי העולם כולו שכן, על פי מחקרים בנושא בוגרי תואר ראשון מרוויחים כ-40% יותר ביחס לכל אותם אנשים אשר הסתפקו בלימודי תיכון בלבד, בעוד שבעלי תואר שני כבר מובילים בראש הטבלה עם 115% פער. יחד עם האמור, ניתן להבין מדוע הביקוש ללימודי הפסיכומטרי, השלב שהופך כמעט לחובה בקרב כל אותם אנשים אשר מעוניינים להתקבל למסלולי לימוד מובילים באוניסרביטאות הנחשקות ובמכללות הנבחרות ברחבי הארץ, נמצא במגמת קיצונית. כמו כן, ישנה האפשרות ללמוד לפסיכומטרי בצורה עצמאי, זאת בעוד כי בין אם אתם מחליטים לבצע תרגול פסיכומטרי ובין אם אתם מעוניינים להירש לקורס ייעודי, עליכם להקפיד על מספר דגשים חשובים, במטרה להבטיח כי התרגול אכן יעיל ואפקטיבי.

חיזוק של הנקודות החלשות שלכם

הדגש העיקרי הראשון שיעזור לכם לנתב את רמת התרגול שלכם ליעלה וקטיבית יותר יהיה באמצעות הקדשת תשומת לב לנושאים בהם אתם מתקשים בדרך כלל. זאת בעוד ומדובר על מצב בו אוצר המילים שלכם בשפה האנגלית דל יחסית, הרי שההמלצה המרכזית תהיה להעשיר אותו באמצעות מגוון שיטות ולא רק במסגרת קורס פסיכומטרי – בין אם מדובר על צפייה בסרט בשפה האנגלית, קריאת ספר, האזנה למוזיקה בשפה האנגלית וכן הלאה. מנגד, במידה ומדובר על מצב בו אתם חלשים במתמטיקה, הרי שמומלץ לבצע תרגול במגוון נושאים שונים העוטפים את הקשת המתמטית, כאשר בחלק מהמקרים תתוכלו אף להיעזר במרצים בקורס הפסיכומטרי. על כן, חשוב לציין כי חיזוק הנקודות החלשות שלכם מהווה פעולה המתלווה אל תועלת כפולה, כאשר מדובר גם על מניעה של אובדן נקודות מיותרות במהלך הבחינה וגם הגעה אל מעמד הבחינה לצד ביטחון עצמי גבוהה יותר, בעקבות ההתמודדות מול אותן נקודות חלשות.

האם מומלץ לבצע תרגול באופן עצמאי?

במידה ואתם מאותם אנשים אשר מעוניינים להתחיל לבצע תרגול פסיכומטרי באופן עצמאי, ניכר כי היתרונות המתלווים אל שיטת הפעולה שלכם הם משמעותיים ולא ניתן להתעלם מהם שכן, מדובר על חיסכון משמעותי בכסף, האפשרות לשלוט בקצב הלימוד, חיסכון בנסיעות וכיוצא בכך. זאת בעוד כי ההמלצה המרכזית עבור כל אותם אנשים אשר מעוניינים ללמוד לפסיכומטרי באופן עצמאי תהיה לתרגל כמה שיותר. על כן, מיותר לציין כי קיים פער משמעותי בין לדעת את החומר לבין להעניק מענה הולם לשאלות בבחינת הפסיכומטרי, וזאת במיוחד לאור העובדה כי מדובר על בחינה המורכבת ממגוון רחב של שאלות טריקיות. יחד עם זאת, המלצה נוספת תהיה לבצע כמה שיותר סימולציות של מבחנים זהים על מנת לתרגל את העמידה בזמנים וגם את ההסתגלות לשאלות הבחינה.

לפרטים לגבי קורס פסיכומטרי לחצו כאן

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...