Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה נשים וגברים צריכים בוטוקס לפנים

למה נשים וגברים צריכים בוטוקס לפנים
קרדיט - freepik

מה זה בוטוקס ולמה הוא חיוני

בוטוקס כפי שאנחנו מכירים אותו גם מוכר בשם רעלן הבוטולינום והוא בעצם חלבון המופק מחיידק בשם קלודטרידיום בוטולינום. את החלבון זיקקו לראשונה בשנות השמונים והיו לחלבון שימושים כגון טיפולים בפזילה, שלפוחית רגיזה, בוטוקס לפנים ולשימושים קוסמטיים כאלה ואחרים.

בשנים מאוחרות יותר השתמשו בחלבון לטיפול בבוטוקס להזעת יתר, אך בשנות התשעים החלבון החל לשמש כתכשיר קוסמטי לטיפול בקמטים. הטיפול מתמקד בקמטים עיקריים בפנים שנוצרים כתוצאה מהבעה, כגון חיוך או כעס באזורים העיניים, המצח ואזור השפתיים. הבוטוקס משמש כדרך טיפול בכמה ענפי רפואה והוכיח את יעילותו והשימוש הבטוח בו, וכמובן כמה מהר ניתן לבצע אותו וללא כאב למטופל.

איך משתמשים בבוטוקס לפנים

חשוב לציין מראש שהזרקת בוטוקס צריכה להיעשות על ידי רופא שמתמחה בטיפולים אסטטיים בעיקר כי זה חומר רעיל. הבוטוקס מוזרק לתוך האזור בו קיימים הקמטים וגורם להרפיית השריר, מה שגורם לחסימה של גירוי חשמלי בין השריר לעצב באותו אזור.

כאשר השריר עצמו רפוי, התנועה שנוצרת בזמן הבעה כגון כעס נחלשת, מה שמונע הופעתם של קמטים באזורי המצח והגבות.

טיפול עשרת אלפים לפנים

כיום בוטוקס הוא חלק בלתי נפרד מטיפולים להעלמת קמטים, בין אם זה בוטוקס לפנים, בוטוקס לצוואר ואף הזרקת בוטוקס במצח. אבל יש לבוטוקס עוד שימושים רבים כגון בוטוקס להזעת יתר, שיעזור לאלו מכם שסובלים מהזעה יתרה במהלך הימים החמים של הקיץ.

כל אישה באשר היא, רוצה להנציח את יופייה, ולגרום לקמטים בפניה להיעלם כלא היו, לכן השימוש בבוטוקס הוא מאוד פופולרי. אך כמו בכל טיפול, גם בהזרקות בוטוקס לפנים חייבים להיזהר, כדי לא לגרום לדפורמציה של הפנים כתוצאה משימוש לא נכון של זריקות.

אילו עוד טיפולים קיימים לטיפול בקמטים

בוטוקס כבר לא הטיפול היחיד להעלמת קמטים שקיים בשוק, לדוגמה חומצה היאלורונית שיכולה לתת לכם תוצאה דומה או במקרים מסויימים, אף טובה יותר. ההבדל בין שני הטיפולים הוא שחומצה היאלורונית מחזיקה כשנה לאחר ההזרקה בעוד הבוטוקס מחזיק כשלושה חודשים לאחר הזרקה.

עוד הבדל בין שני הטיפולים הוא התוצאה ועד כמה היא מיידית, לחומצה היאלורונית יש אפקט מידי לעומת הבוטוקס. חומצה היאלורונית מעולה לטיפול בשפתיים, במילוי או עיבוי שפתיים שנותן מראה יותר בשרני שתורם למראה האישה.

גם כאשר משתמשים בחומצה להעלמת קמטים בפנים, ולא רק קמטי הבעה אלא גם קמטים שנוצרים בתהליך הזדקנות של תאי עור הפנים. חשוב לציין שחומצה היאלורונית אינה זרה לגוף האדם, כי הגוף שלנו מייצר את אותה החומצה, כך שהיא הרבה יותר בטוחה כדרך טיפול.

לא רק לנשים

בשנים האחרונות לא רק נשים התחילו להקפיד על המראה שלהן, גם גברים התחילו לפתח מודעות עצמית גבוהה יותר לאסתטיקה. כיום גם גברים בוחרים לעשות טיפולי בוטוקס לפנים, או כדי לסייע להם במהלך הקיץ עם הזרקות בוטוקס להזעת יתר.

כמו לנשים גם לגברים יש קמטי הבעה, אך טיפולי בוטוקס יכולים להיות יעילים לכל שריר בפנים לא רק כדי להעלים קמטים. תחשבו על הרמת גבות ללא ניתוח, אלא זריקה פשוטה ומהירה שתיתן לכם את אותה התוצאה בלי סכין מנתחים וכאב מיותר. הזרקת בוטוקס מעניקה מראה צעיר יותר, ויכולה להעלים לגמרי את הקמטים שנוצרים כתוצאה מהבעות שונות של רגש.

למה בוטוקס להזעת יתר חשוב

בוטוקס להזעת יתר חשוב קודם כל בשביל האסתטיות האישית שלכם, שלא לדבר על איך אחרים חווים אתכם כאשר אתם מזיעים כמו מפל. כבר אין צורך להתהלך עם חולצה ספוגת זיעה, כאשר אין לכם איך להחליף אותה בחולצה חדשה ויבשה, מה שמעמיד אתכם במצב לא נוח.

או אם אתם באמצע דייט ואתם לחוצים נורא, אבל זה ניכר כי אתם מזיעים הרבה וזה עלול לגרום למבוכה הדדית ולא על הצד החיובי. אז למה להמשיך לסבול מהזעת יתר, כאשר קיים טיפול פשוט ומהיר שיסיר מכם דאגה לפרק זמן מסוים עד טיפול חוזר? אל תחכו עם זה ופשוט תקבעו פגישה אצל רופא, שיכול לתת לכם פתרון מהיר וקל שלא כרוך בכאב.

קצת על חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית היא גליקוזאמינוגליקאן שקיים בין רקמות חיבור שונות בגוף, החל ממפרקים ועד לתאי עור הן של הפנים והן של הגוף. לחומצה יש תפקיד חשוב בשמירה על לחות העור, אך יש לה ערך נוסף ותרומה לתפקוד בריא יותר בהרבה אזורים שונים בגוף האדם.

אך בשנים מאוחרות יותר החומצה הגיעה לעוד ענפים כגון תעשיית המזון ואף ענף הרפואה, ומשמשת כדרך טיפול בכמה נושאים. לדוגמה, חומצה היאלורונית נמצאת בסחוס העוטף את המפרק, מה שיכול לעזור בטיפול באנשים שסובלים ממחלות פרקים שונות. מאחר והחומצה המיוצרת בגוף האדם מתפרקת מהר יותר, החומצה עוברת שדרוג בתנאי מעבדה, מה שמאריך את זמן התפוגה שלה.

אילו שימושים יש לחומצה היאלורונית

לחומצה היאלורונית יש הרבה שימושים בעיקר בענף הרפואה והקוסמטיקה, כאשר לכל אחד מהם יש יתרונות שונים וטובים. לדוגמה, בענף הרפואה החומצה עוזרת כדרך טיפול במחלות מפרקים שונות, אך גם כטיפול לבעיות עיניים ואף כטיפול לפציעות.

אך היא מוכרת יותר בקרב נשים בכל רחבי העולם בעיקר כשיטת טיפול קוסמטי להעלמת קמטים שנוצרים עם הזמן או קמטי הבעה. מאחר והחומצה כבר קיימת בגוף האדם, היא יותר בריאה לשימוש מהרבה טיפולים שונים שקיימים בתחום האסתטיקה. אך כמו לחומצה היאלורונית, גם לבוטוקס לפנים יש יתרונות רבים וטובי, מה שהופך את שני הטיפולים לטובים באותה מידה.

במה לבחור

כאשר אתם עומדים בפני סוגיה באיזה טיפול קוסמטי להעלמת קמטים לבחור, הבחירה אינה קלה כי כל אחד מהטיפולים מעניק יתרונות שונים. דרך טובה לבחור בטיפול מסוים, היא ללכת עם מה שנוח לכם ומרגיש לכם יותר נכון, יחד עם המלצות מאנשי מקצוע ומטופלים אחרים.

רק תזכרו שכל אדם מגיב בצורה שונה לכל טיפול, ולכן חשוב לבדוק מה התופעות לווי האפשריות שעלולות לקרות לאחר כל טיפול.

בעוד עם חומצה היאלורונית יש לכם טיפולים שונים ולא רק לשמירה על לחות עור הפנים כדי לתת לכם מראה צעיר ורענן. הבוטוקס לפנים יכול לתת את אותו האפקט, רק שיש לבוטוקס יתרונות נוספים כגון זריקות בוטוקס להזעת יתר או זריקות בוטוקס לצוואר.

מה שבאמת חשוב

לפני קבלת החלטה על טיפול כזה או אחר להעלמת קמטים, קחו את הזמן לחשוב לעומק אם זה באמת משהו שאתן רוצות לעשות. אתן צריכות לוודא שאין לכן פחד ממחטים מאחר והטיפול נעשה בהזרקה, כך לא ייווצר מצב שתיכנסו לפאניקה בגלל מחט במהלך הטיפול.

ניתן לבקש מאלחש מקומי, לאלו מכן שיש להן סף כאב נמוך, ותוכלו לחזור לנהוג ללא כל בעיה לאחר הטיפול. אך אם קיים בכן חשש לפני הטיפול עצמו, קחו את הזמן לשוחח עם צוות מנוסה ומקצועי שיודע את עבודתו ועושה אותה נאמנה. צוות PRPclinic ישמח לסייע לכם/ן לבחור בטיפול הנכון. טלפון המרפאה: 058-4664664

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...