Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למי קראת קטן?! מבחן הרכב הקטן והחסכוני ביותר יוצא לדרך

למי קראת קטן?! מבחן הרכב הקטן והחסכוני ביותר יוצא לדרך
(צילום באדיבות pixabay)

אומרים שהגודל לא קובע ושזה מגיע לרכבים מסתבר שכך חושבים גם רוב רובם של הנהגים הישראלים.

(צילום באדיבות pixabay)

רכבי המיני תופסים תאוצה אדירה בשנים האחרונות, יותר ויותר נהגים מבינים את היתרונות הברורים של הרכבים הקטנים ופשוט נוטשים את הדעות המוקדמות של פעם שרכב ליחיד או לזוג צריך להיות גבוה, רחב או מרווח ופשוט עושים את החלטה הנכונה. רכבים קטנים מגיעים עם יתרונות רבים ובין היתר הם נוחים מאוד כאשר אנחנו מחפשים חנייה, נעים בצורה קלה על הכביש, בעלי מראה צעיר ושובב וכמובן חסכוניים מאוד בדלק.

מחירי הדלק עלו מאוד בשנים האחרונות ובשיא המחירים היינו צריכים להיפרד משמונה שקלים לליטר שזה מחיר פשוט מטורף. רכב קטן וחסכוני למעשה מונע מכם לחשוב על הדברים האלו כי גם אם מחירי הדלק יישארו במחירים הגבוהים שהם נמצאים היום, ברכבים הקטנים ובעלי המנועים הפחות גדולים זה הרבה פחות משמעותי. הסיבה לצריכת הדלק הנמוכה נעוצה בעיקר במנוע של המכוניות הקטנות, למעשה יצרני מכוניות המיני הבינו שאנחנו לא צריכים מנוע של משאית כדי להגיע מנקודה אחת לנקודה אחרת, לכן היקפי המנוע ירדו והמחירים שאנחנו משלמים על הדלק ירדו גם כן. יש הרבה מאוד הוצאות שאנחנו חייבים לשלם ופשוט אין לנו ברירה לשלם אותן אם אנחנו רוצים להמשיך להתקיים, שאתם רוכשים רכב מיני לפחות את הדלק אתם יכולים להשאיר קצת בצד.

קטן קטן אבל יש בו המון

בנוסף לכל היתרונות של הרכבים הקטנים, חשוב להדגיש שהם גם לא כל כך קטנים כמו שחושבים ובמקרים רבים המרווח הפנימי יכול להספיק בנוחות מקסימאלית גם למשפחה עם שלושה ילדים שנוסעים מאחורה. רכב קטן וחסכוני של טיוטה הוא ההוכחה שאפשר למעשה ליהנות מכל העולמות: גם למצוא חנייה בקלות בכל מקום, גם לא לשלם מחירים אסטרונומיים על הדלק וגם לשבת בנוח במושבים האחוריים. גם לנהג עצמו יש מספיק מקום בתא הנהג ולמרות שמבחוץ הרכב נראה קטן, שנוהגים ברכב התחושה היא אחרת לגמרי.

טיוטה היא אחת מחברות הרכב הטובות ביותר בעולם, חלק נכבד מרכביה הם רכבים גדולים ומפוארים אבל כאשר טיוטה נכנסה לעולם רכבי המיני היא כבשה את הישראלים גם בתחום הזה. לפעמים צריך קצת לשנות וקצת לחשוב מחוץ לקופסא וחברה מנוסה ואיכותית כמו טיוטה ראתה את היתרונות של הרכבים הקטנים ומינפה אותם מאוד והמרוויחים הגדולים הם כמובן הנהגים שבוחרים ברכבי המיני של החברה. חשוב להדגיש שהרכב הקטן של טיוטה לא רק חסכוני בדלק ומרווח מבפנים הוא גם פשוט נראה מצוין, הרכב הוא בעל מראה צעיר ותוסס, עיצוב שמתאים לכולם וגם אם אתם רוצים להרגיש כמו המלכים של הכביש זו הדרך שלכם להיות כאלה גם ברכב קטן וחמוד.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...