Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לממן את פרויקט חייכם

לממן את פרויקט חייכם
credit: canva.com

אם באזורים עירוניים מאוכלסים וצפופים נהוג לרכוש דירה חדשה מקבלן או לחילופין לרכוש נכס יד שניה, באזורים אחרים כמו מושבים, ישובים קהילתיים וקיבוצים המצב שונה בתכלית. במקומות אלו, נהוג לבנות באופן עצמאי את בית המגורים, פרויקט מורכב ומסובך שלוקח זמן רב ודורש משאבים כלכליים משמעותיים, ואף אפשרויות המימון שלו מורכבות ומוגבלות לעיתים. על מנת לתת מענה בנושא המימון לבתים בבנייה עצמית, הבנקים מציעים מסלול משכנתא לבנייה עצמית, אשר מכיל מאפיינים ייחודיים למסלול זה. בניגוד למסלול משכנתא רגיל, את סכום ההלוואה לא מקבלים מראש אלא בשלבים, בהתאם להתקדמות הבנייה. על מנת לקבל את האישור למשכנתא, יש להגיש לבנק תוכניות והיתרי בנייה מאושרים, חוזה פיתוח ותוכניות ונתונים על השטח המיועד.

לשפץ את הבית ללא דאגות

מסלול נוסף אשר מאפשר קבלת משכנתא שאיננה סטנדרטית הוא מסלול משכנתא לשיפוצים. משכנתא זו ניתנת לבעלי נכסים אשר רשומים על שמם בטאבו או במנהל מקרקעי ישראל, אשר יש בידם הצעת מחיר סופית לשיפוץ הבית וכמובן דירוג האשראי שלהם מאפשר את נתינת המימון. בסופו של יום, הערבות אותה דורש הבנק על מנת להלוות את הכספים היא הנכס עצמו, וכך הוא לוקח על עצמו את הסיכון שבנתינת ההלוואה. השיפוצים שבגינם ניתנת משכנתא לשיפוצים אינם כוללים אך ורק שיפוצי תשתיות או הרחבה של הנכס, אלא גם התאמה והנגשה של הנכס לנכים ולחולים סיעודיים, קניית רהיטים ומוצרי חשמל, שיבוח הנכס בצורה קוסמטית ועוד. משכנתא זו נכללת תחת מסלולי משכנתא לכל מטרה, וניתן לקבל אותה בבנקים המתמחים במשכנתאות בלבד.

לקבל ייעוץ מקצועי מהמומחים

בסופו של יום, לקיחת משכנתא היא איננה דבר של מה בכך – מדובר בהלוואה של סכומי עתק, לעיתים כמה מיליונים, אשר תשלומיה נפרסים על פני שנים רבות ולכן יש לתכנן אותה בכובד ראש. על מנת לקבל את הצעת המחיר המשתלמת ביותר, יש לבצע השוואת ריביות משכנתא בין הבנקים וגופי המימון השונים ולנהל משא ומתן קפדני הכולל התמקחות על המסלול הטוב ביותר בעבורכם. מדובר במשימה מתישה שגוזלת זמן ומשאבים רבים, ולכן רבים מעדיפים לפנות אל יועץ משכנתאות מומחה על מנת לבצע את המשימה ולהשיג בעבורם את הצעת המחיר המשתלמת ביותר. חברת WIN משכנתאות ופיננסים היא חברה אשר חברה באיגוד יועצי המשכנתאות ומתמחה מזה שנים רבות בייעוץ משכנתאות וייעוץ פיננסי. החברה סייעה לאין ספור משפחות לקבל את הצעת המחיר המשתלמת ביותר בעבורם, גם במסלולים מורכבים כמו מסלולי שיפוצים או בנייה עצמית. מעוניינים בפרטים נוספים? חייגו למספר 09-381-9996.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
מאפיין אדריכלי מרשים
חיפוי קיר מעץ הוא מאפיין אדריכלי מכובד המעניק לכל חלל...
נכסים שכדאי להשקיע בהם בחיפה
אזור נווה שאנן הוותיק בחיפה לא איבד את קסמו ואפשר...
תמא 38 במרכז - כל מה שצריך לדעת
רבים מאמינים כי פרויקטי בניה מסוג התחדשות עירונית כמו תמ"א...
מדריך קצר להערכת מקרקעין בגבעתיים
מבוא: מהו שמאי וכיצד הוא פועל בפועל? שמאי מעריך את שווי...
סמארט נדל"ן בגבעתיים
ניכר כי פירמת סמארט נדל"ן, החולשת על פרויקטים מרכזיים בצפון,...
חשיבותה של שקיפות במיזמי בניה
מיזמים עסקיים ונדל"ניים רבים מרחיבים את הפעילות הכלכלית בישראל וזה...