Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למען הבריאות הנפשית והפיזית:

למען הבריאות הנפשית והפיזית:
קרדיט: Pixabay

ידוע כי פעילות גופנית טובה לבריאות ובעלת יתרונות רבים- היא עוזרת לשיפור המדדים הרפואיים, לשמירה על משקל תקין, על פעילות הלב ותורמת גם לבריאות הנפש ולהפחתת דיכאון. שיטת הפילאטיס, שהומצאה על ידי ג'וזף פילאטיס, משקפת את יתרונות אלו. שיטה זו מאפשרת לחזק את השרירים המייצבים וכתוצאה מכך מקלה על התנועה של הגוף, מאפשרת ביצוע תנועות חלקות, נעימות יותר ומשפרת את היציבה. מלבד זאת, הפילאטיס מאגד בתוכו דגש גם על הנשימה, המוח והנפש ומגלם את כל היתרונות שבפעילות גופנית. פילאטיס בירושלים מתאים לכל מי שמעוניין להנות מהיתרונות הרבים ולאפשר לעצמו זמן של שקט.

סטודיו פנימה הוא סטודיו לתנועה, מחול ויוגה המאפשר לאנשים בכל גיל או רמת כושר להנות מפעילות גופנית עם ערך מוסף.  הסטודיו שם למטרה להיות לבית המאפשר עבודת גוף פנימית ולאפשר מרחב שקט מהחיים.

קרדיט: Pixabay

תנועה רכה:

לא כל אדם יכול לבצע את אותה פעילות גופנית. אנשים שונים סובלים מבעיות שונות, רמת כושר מסוימת וצרכים שונים. כיום, ניתן למצוא דרכים שונות לביצוע פעילות גופנית, להנות מיתרונותיה תוך התאמה למגבלות השונות. לדוגמא, פלדנקרייז היא שיטת אימון גופני המאפשרת הגעה למקסימום תנועה במעט מאמץ. שיטת הפלדנקרייז נחשבת שיטה עדינה המוכרת בחלקה גם כרפואה משלימה ואינה אינטנסיבית כמו הרמת משקולות או ריצה. פלדנקרייז ירושלים ממאפשר לאנשים המעוניינים להתחיל בפעילות גופנית בעצימות נמוכה.

לחזור לילדות:

ריקוד היא דרך לביטוי עצמי, לתנועה וגם כדרך לעשות פעילות גופנית. נערות וילדות רבות בוחרות ללכת לחוגי ריקוד ומתפתחות עם השנים בתחום – כתחביב או כמקצוע. עם השנים, החיים נהיים עמוסים יותר ומקומו של הריקוד נדחק לשוליים ואיתו גם היכולת ורמת הביטחון ביכולות. שיעור ריקוד לנשים, מאפשר לנשים שאוהבות לרקוד לחזור אל התחביב הישן ולהשקיע בעצמן. שיעורי ריקוד המותאמים לנשים נותן מקום בטוח, נעים לפתח שוב את היכולות, את הביטחון בהן ואת ההנאה מהריקוד ומהיתרונות הרבים שלו.

 

סטודיו פנימה הוא סטודיו לתנועה, מחול ויוגה אשר שם דגש על עבודה פנימית לצד התנועה. הלימודים בסטודיו מתבססים על הרצון לביטוי עצמי באמצעות מורים מקצועיים שמלמדים בהתאם לרוח. הסטודיו מתאים לכל גיל, רמת כושר ויכולת.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...