Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למצא את הפוטנציאל

למצא את הפוטנציאל
קרדיט FREEEIK

יזמים רבים מחכים רק להזדמנות העסקית אשר תניף אותם קדימה ואשר תפתח להם דלתות בעולם היזמות כל כך רחב. הזדמנות עסקית מוצעת ליזמים באתרי תיווך ועסקים, כמו כן בהזדמנות עסקית מדובר על מגוון עסקים למכירה במגוון תחומים שונים אשר יכולים להניב ליזם רווחים משמעותיים. בנוסף אחד הדברים החשובים בהזדמנות עסקית וברכישת עסקים זה לוודא את אופי העסק- זאת אומרת מה העסק מוכר, כמה הוא מוכר איך הוא מוכר, מי הם הספקים הקבועים שלו, מי הם הלקוחות שלו, מה ההיצע ומהו הביקוש עבור אותו העסק, מחזורים שנתיים, הכנסות חודשיות וכן לוודא למעשה שהעסק עובד כמו שצריך וזאת על מנת לוודא שאנחנו בתור יזמים ניכנס לעסק אשר יעלה את הרווחים שלנו ולא יוריד מהם. כמו כן בתור יזמים יהיה לנו עדיף להיכנס לעסקים אשר אנחנו מתמחים בהם ואשר אנחנו מבינים בהם יותר. לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה המצוינים של חברת עובד כדורי או.קיי פיננסים ופתרונות מיסוי, בחברה מתמחים ביעוץ למכירה וקניית חברות ועסקים, גיוס הון, ליווי וביצוע תהליכי מכירה של חברות, מפעלים, עסקים פרטיים, מיזוגים ועוד. כמו כן עובדי חברת או.קיי סגרו עשרות עסקאות במגוון תחומים והינם מומחים בקנייה ומכירה של עסקים תוך הקפדה על תודעת שירות מדהימה ואיכותית.

קרדיט FREEEIK

לשפר את הקיים

מיזוגים ורכישות זהו אחד התחומים המוכרים ביותר בתחום העסקים שכן בהליך המיזוג חברה אחת קולטת לתוכה חברה אחרת. כמו כן מיזוגים ורכישות מתרחשים על מנת לשפר את המצב העסקי של החברה הקולטת, כמובן שהליך זה נעשה באופן מבוקר ומסודר ויש להתחשב באיוש משרות, כספית, מניות, ועוד. מיזוגים ורכישות זהו הליך אשר מצריך בדיקה מוקדמת של החברה הרוכשת שכן, היא תצטרך לעשות בדיקת נאותות ולוודא מאזנים שנתיים, התחייבויות קודמות, הכנסות צפויות, רשימת לקוחות, מידע ארגוני וכו'.

 

לקנות בצורה חכמה

ישנם הרבה מאוד עסקים למכירה והרבה יזמים ממהרים לרכוש את העסק מבלי לוודא את כל הפרטים ברכישת עסק וממהרים לקנות. עסקים למכירה חייבים להימכר תחת פיקוחו של עורך דין ושל אנשים אשר מוסמכים לכך ויודעים לייעץ לכם בדיוק למה כדאי לכם לקנות ועל אלו פרטים עליכם להקפיד ברכישת עסק כמו למשל:

  • דו"חות רווח והפסד.
  • תזרימי מזומנים
  • חוזים עתידיים
  • מסמכים המעידים על המבנה הארגוני
  • רשימת כוח האדם שבעסק
  • מסמכים נוספים אשר מציגים באופן בהיר יותר את מצב העסק.

לשם כך תוכלו לשכור את שירותיה המצוינים של חברת עובד כדורי או.קיי פיננסים ופתרונות כיסוי אשר מתמחה בעסקים למכירה, הזדמנויות עסקיות, מיזוגים ורכישות ועוד, בחברה יקפידו על בדיקת נאותות, ובדיקת כל המסמכים הנדרשים לפני רכישת עסק, יציגו לכם בהירות ברכישת עסק ולמעשה יקנו לכם ביטחון לפני הרכישה, תוך הקפדה על ניסיון עשיר בתחום, וייעוץ ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 03-9772727 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה בנושא.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...