Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לנהל את הזכויות שלנו

לנהל את הזכויות שלנו
Credit: Pixabay.com
Digital rights management
Credit: Pixabay.com

Digital rights management או בשם העברי ניהול זכויות דיגיטלית הינה למעשה הגנה על זכויות יוצרים עבור מדיה דיגיטלית מכל סוג שהיא. הדבר הינו חשוב מאין כמו שכן בתחום הדיגיטל ניתן לגנוב בקלות מידע לשתף אותו לגנוב זכויות. ניהול זכויות דיגיטליות מתבצע לרוב על ידי קוד מסוים אשר מונע את הפרצה לתוכן המסוים ולמעשה מונע הפצה שלו. כיום ישנם הרבה אנשים אשר מפיצים תוכן דיגיטלי באופן פיראטי דבר אשר הינו בעייתי ואשר פוגע באנשים אשר עמלו והשקיעו את מירב מחשבתם וכספם בתוכן. אחד הדברים החשובים בכל עשיית תוכן זה לוודא שיהיה קושי רב בלגנוב אותו ועל כן נצטרך לאבטח אותו בצורה הטובה ביותר כדי לוודא שהדבר אכן לא יקרה, לשם כך אנו נזדקק לשירותיה של חברה אשר מתמחה בניהול זכויות דיגיטליות ואשר יודעת לאבטח מדיה דיגיטלית, הפעולה הינה חשובה מאין כמוה ותחסוך לנו כאבי ראש רבים בעתיד. לשם כך תוכלו לפנות ל MessageNet  מקבוצת עידור אשר הינה מפיצה בעלת ערך מוסף וספקית שירותי ייעוץ בתחום הסייבר. כמו כן היא מספקת תמיכה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר תוך הקפדה על תודעת שירות מדהימה ושירות לקוחות מדהים, בנוסף החברה מספקת שירותים כמו: פתרונות לשיתוף והעברת קבצים, ניהול זכויות דיגיטליות, מערכות מסרים אלקטרונים, מוצרי הצפנה ועוד. כל שירותים אלו ייתנו תחת הקפדה על צוות מקצועי ועל אמינות מדהימה בתחום הסייבר.

למנוע חשיפה של מידע

DLP הינה למעשה סוג מערכת כלשהי אשר מטרתה למנוע דליפה של מידע בתוך חברה מסוימת\ארגון או כל מקום כזה או אחר. עניין זה הוא חשוב ועל כן יש לבחור בתוכנה מספיק חזקה ומספיק איכותית ומאובטחת אשר תאבטח את הנתונים של החברה בצורה מאובטחת ושתעניק לנו ביטחון בנוגע לנתונים שלנו. כמו כן ישנם מספר תוכנות שמתעסקות במניעה של דליפת נתונים אך אנו נבחר בזאת שתספק לנו שירותים אלו בצורה הטובה ביותר והאיכותית ביותר.

להתמודד עם האיומים

Penetration testing הינו דבר אשר צריך להיות בכל ארגון שכן כל ארגון הינו חשוף מפני התקפות של האקרים ועל כן ישנו צורך בלהתמודד עם התקפות אלה בהתאם ולמעשה להיערך אליהן בהתאם, היתרון של כלי בדיקה זה, זה עצם זה שהיא מנוהלת על ידי בן אדם ולא באופן אוטומטי, ובכך מונע תקלות ובעיות רבות. לשם כך תוכלו לפנות לMessageNet מקבוצת עידור אשר הינה מפיצה בעלת ערך מוסף וספקית שירותי ייעוץ בתחומי הסייבר ועוד. בחברה יספקו עבורכם שירותי מקצועי ואיכותי תוך הקפדה על ניסיון, איכות, כלים אסטרטגים, וכן ברמה הגבוהה ביותר לכלל שירותיה. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 077-9011100 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...