Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לפתח את דור העתיד

לפתח את דור העתיד

אנו שולחים את ילדינו למערכת החינוך מתוך תקווה כי ירכשו כלים לימודיים וערכיים כאחד. עם זאת, ולאורך שעות אחר הצהריים אנו מוצאים אותם מבלים שעות ארוכות מול המחשב. כדי שהם ייחשפו לתכנים חשובים, פרקטיים ויצירתיים בזמנם החופשי, רצוי למצוא עבורם מסגרת מהנה וחינוכית כאחד; מסגרת אשר תכשיר אותם לתפקידים טכנולוגיים.

הילדים שלכם מבלים זמן רב מול מסך המחשב? כדי לנצל את הזמן כראוי, אנו נמליץ לכם לשלוח אותם לאחד מקורסי הסייבר או קורס תכנות לילדים של מכללת CyberNet. אנו מציעים מגוון חוגי מחשבים מתקדמים לילדים ולבני נוער. וזאת, תוך סביבת למידה ערכית ומעצימה. כך, הם ירכשו כלים משמעותיים ביותר תוך שימוש במערכות טכנולוגיות נגישות.

לפתח את דור העתיד

לימודי תכנית וסייבר לבני נוער

הילדים שלנו הם כל עולמנו. בשל כך, אנו נדאג לשמור על ביטחונם האישי ככל הניתן. במקביל, רצוי לחפש עבורם סביבות למידה בזכותן הם יפתחו את יכולות התקשורת שלהם, יעצימו את כושר המנהיגות שלהם כמו גם ירכשו יכולות טכנולוגיות שישמשו אותם בצה"ל ובאזרחות. יש מקום אחד בו הילדים שלכם יוכלו ללמוד כל זאת: מכללת CyberNet. מכללה זו מעבירה מגוון רחב של קורסים לילדים ולבני נוער בתחום התכנות והסייבר. ברצונכם לרשום את ילדיכם אל קורס סייבר לנוער? מערכת הלימודים שאנו מציעים תפתח את החשיבה הטכנולוגית שלהם והרבה מעבר לכך. כלומר, לצד הרחבת הידע בתחום האינטרנט כמו גם שימוש נכון במידע המסתובב בו, צוות ההדרכה שלנו ידגיש את ערכי ההדדיות והדאגה לזולת.

במקביל לכך, אנו מציעים גם קורס תכנות לנוער. לאורך לימודים חשובים אלו, החניכים ילמדו רבות על שפות התכנות השונות כמו גם תכנות פוטושופ. בזכות רכישת מידע חשוב זה ועוד, המשתתפים ילמדו כיצד לשלוח פקודות למחשב כך שיגיב בהתאם. אכן, צוות ההדרכה שלנו יפתח את דור הסטארט אפ הבא. עם זאת, אנו שמים את הדגש גם על חינוך לערכים; לימודים הנושאים תוכן משמעותי המתבסס על ראיית האחר ועבודת צוות. בהתאם לכך, אנו מעצימים את ילדיכם ואת האהבה שלהם לטכנולוגיה כמו גם את היכולות הבין-אישיות שלהם. בזכות ידע זה, נוכל להבטיח כי דור העתיד יהיה איכותי ואכפתי.

פיתוח יכולות טכנולוגיות ובין-אישיות

מעוניינים לרשום את ילדיכם למסלול לימודי סייבר לנוער? אנו, במכללת CyberNet, מציעים מגוון קורסים בתחום המחשבים; קורסים המיועדים לילדים ולבני נוער כאחד ומתמקדים בשפות תכנות, לימודי סייבר וביטחון מידע, פיתוח אפליקציות ועוד. מסלולי למידה אלו יפתחו את החניכים ואת יכולת החשיבה הלוגית והמתמטית שלהם. וזאת, תוך שימוש בסביבת עבודה ולמידה נוחה ונגישה. לצד לימודים טכנולוגיים אלו, צוות ההוראה שלנו יעצים את המשתתפים ויחנך אותם על אהבת האחר, יפתח את יכולות התקשורת הבין-אישית שלהם, יפתח את הסמכות שלהם, ילמד אותם להתמודד כראוי מול בריונות ברשת ועוד. בנוסף, החניכים שלנו ייקחו חלק בתכניות של תרומה לקהילה. התקשרו 03-9612699.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...