Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לקבל את המגיע לכם בשעת הצורך- לא עניין מובן מאליו

לקבל את המגיע לכם בשעת הצורך- לא עניין מובן מאליו
קרדיט - Pixabay

 

המוסד לביטוח לאומי אמור לדאוג לרווחתנו בכל מצב בו איננו יכולים לעבוד ולהתפרנס. לעיתים אלה מצבים בהם קבלת הקצבה היא פשוטה, למשל קצבת ילדים כשנולד ילד, או קצבת זקנה החל מגיל מסוים. ישנם לעומת זאת מצבים מורכבים הרבה יותר, למשל בעקבות תאונת דרכים או תאונת עבודה. גם כאן אפשר להפריד בין פיצויים זמניים לארוכי טווח. למשל בתאונת עבודה קבלת דמי פגיעה עד 90 יום היא פשוטה יותר מאשר קביעת אחוזי נכות ומתן קצבת נכות. במיוחד למצב האחרון חשוב לפנות אל עורך דין לביטוח לאומי ולהיות מלווים על ידו החל מהגשת התביעה דרך הוועדות הרפואיות ועד קבלת הפיצוי המגיע.

למקסם את הפיצוי במקרה של פגיעה רפואית

כאמור, ככל שהפגיעה קשה יותר והנזק ארוך טווח, כך ישנו קושי לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לכם. ככל שהנזק הוא פנימי ופחות נראה לעין כך הקושי לקבל פיצויים מתאימים יגדל. עורך דין למימוש זכויות רפואיות מומחה בדיוק בנושא זה. הוא ידע כיצד להוכיח שהנזק, גם אם אנו בהכרח נראה לעין, אכן קיים ובהחלט מקשה על התפקוד ובוודאי על היכולת להתפרנס. בתוך בחינת גובה הפיצויים המגיע נכלל גם התחום הנפשי, שהיום ישנה מודעות רבה יותר אליו. גם נושאים מנטליים כמו פגיעה בזיכרון ובריכוז יכולה מאוד להקשות על פרנסה, והדבר בהחלט קורה לאחר תאונות. עורך הדין ידע אילו נתונים וחומרים לאסוף וגם להנחות אתכם היטב מול וועדות רפואיות ואף לייצג אתכם בוועדות ערר אם נדרש. כך גם מול חברות הביטוח שאמורות לפצות בתאונות דרכים, במסגרת ביטוח אובדן כושר עבודה ועוד.

בענייני פיצויים על נזקי גוף- לא להתפשר בבחירת עורך הדין

גם אם לכם נושא הפיצויים נראה מובן מאליו בגלל הכאבים והקשיים שאתם חווים על בסיס יומיומי מאז הפגיעה, לצערנו לגורמים הרלוונטיים כמו המוסד לביטוח לאומי או חברות הביטוח הדבר אינו מובן מאליו, לפחות לא במידה שלכם הוא מובן. לכן, חשובה בחירה נכונה של עורך דין שילווה אתכם לאורך כל התהליך, ייעץ וייצג אתכם במידת הצורך. בדקו היטב מיהו עורך הדין הנבחר. בחרו עורך דין שזהו תחום ההתמחות המרכזי שלו, עורך דין הבקיא בחוקים ובעל ניסיון רב בכל ההליכים הקשורים לקבלת פיצויים כולל תביעה דרך בית המשפט אם יש צורך. כדאי לבחור עורך דין מקומי שעובד מול סניף ביטוח לאומי המקומי ומכיר את סניפי חברות הביטוח. הדבר יכול לסייע לפחות מבחינה בירוקרטית.

עו"ד דניאל רייכמן מתמחה בנזקי גוף ומסייע ללקוחותיו לקבל את מירב הפיצויים המגיעים להם בעקבות פגיעה שקרתה להם. מוזמנים ליצור קשר

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עדשות המגע שלא כדאי לכם לוותר עליהן
כל מי שסובל מבעיות ראייה מזה שנים יודע שמגיע רגע...
מהו סרטון תדמית ומדוע הוא חיוני לעסק שלכם?
בעולם העסקי של ימינו, התחרות על לקוחות היא עזה בכל...
עיצוב המטבח המושלם: חידושים, רעיונות והשראה
המטבח, הלב הפועם של הבית, הוא יותר מסתם מקום לבשל...
תאונות אישיות: מה נחשב לתאונה זו ואיך מקבלים פיצוי?
תאונות יכולות לקרות בכל מקום: ברחוב, בבית ובכל סיטואציה. כל...
ממ"ד שבאמת יגן עלינו ברגע האמת
למרות שלא נעים לחשוב על זה, בסופו של דבר אנחנו...
טפלו בעצמכם כי מגיע לכם
לפעמים אנחנו עוברים את חיינו בתחושה שמגיע לנו יותר אבל...
רשלנות רפואית: מצב לא קל להתמודדות ולהוכחה
רשלנות רפואית היא נושא לא פשוט. ראשית, הגבול בין טעות...
איך אתם מנקים את הבית? ניקוי טקסטיל מקצועי
איך אתם מנקים את הבית שלכם? יש פריטים ביתיים שממש...
הביורוקרטיה הכרוכה בכספים מחייבת ניהול מתמחה
כל עסק וכל מי שעושה עסקים בישראל ועם העולם מכיר...
כל מה שחשוב לדעת בשביל לבחור נכון מצלמה לאבטחת הבית
תוספת של מצלמות אבטחה מחזקת את תחושת הביטחון של בני...