Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לקראת פתיחת השנה: עבודות שיפוץ במוסדות חינוך בעיר

לקראת פתיחת השנה: עבודות שיפוץ במוסדות חינוך בעיר

"מרבית העבודות והפרויקטים אשר בוצעו ע"י מחלקות תחום השפ"ע הקשורים להכשרתם ושיפוצם של מוסדות החינוך העירוניים לקראת שנת הלימודים הקרובה שתיפתח  ביום שני הבא הסתיימו או עומדים לפני סיום. למרות שהשנה נעשו עבודות בהיקף כולל וחסר תקדים ניתן לומר שאת התלמידים, המורים וההורים יקדמו מתקני חינוך מחודשים ומשודרגים המוכנים לקראתם באופן מושלם".

כך אומר יורם פומרנץ סגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ"ע – שיפור פני העיר.

פומרנץ פרט את הפרויקטים העיקריים שנערכו במוסדות החינוך העירוניים במהלך חופשת הקיץ כל כולם באחריות ביצוע מחלקת בנוי ואחזקת מבני ציבור, עליה ממונה פומרנץ  ובראשה עומד אינג' ולדמיר טורוגוביצקי: "גנים עירוניים- הכשרת שני גנים חדשים במתחם ביה"ס התיכון "אורט" ברח' גולומב. בגנים "דרור" ברח' המעיין, "ורד" ברח' פטאי ו"שיזף" ברח' רודין שיפוץ מבנה מלא. בגנים "דגנית" ברח' פטאי ו"סביון" ברח' פועלי הרכבת החלפת גגות. בבתי הספר היסודיים-ב"אלון" צביעת כל מבנה בית הספר, שיפוץ אולם הספורט וחצר בית הספר

כולל התקנת בריכת נוי בחצר. ב"אמונים" חידוש החצר הקדמית החצר האחורית בעבודה ותושלם בקרוב, ב"בורוכוב" צביעת מבנה המועדונית, ב"בן גוריון" בניית אמפיתיאטרון בחצר בית הספר, ב"ברנר" קירוי מגרש הספורט וחידוש חצר בית הספר, ב"גורדון" חידוש מגרשי הספורט ובניה מחדש של בימת הטקסים וחצר הטרסות וב"שמעוני" שיפוץ חדרי השירותים של אגף הכתות הנמוכות א'-ב'. בהתייחס לעובדה שבמהלך שנת הלימודים עצמה טופלה וחודשה חצר בית הספר "כצנלסון" ניתן לסכם שכל בתי הספר היסודיים בעיר עברו מתיחת פנים ניכרת". פומרנץ הוסיף עוד כי: "חשוב לציין כי עד כה גם מוזגו אולמות הספורט של מחצית בתי הספר היסודיים "אמונים", "בורוכוב", "גורדון" ו"כצנלסון" ובמהלך שנת הלימודים יושלם נושא המיזוג גם בבתי הספר היסודיים הנותרים "אלון", "בן גוריון", "ברנר" ו"שמעוני". נוסף על כך מחלקה נוספת של תחום השפ"ע מחלקת חזות העיר עוסקת השבוע בסימון וצביעה מחדש של סימוני הדרך והכביש המובילים אל כל מוסדות החינוך העירוניים כך שאת דרכם לפתיחת שנת הלימודים יעשו התלמידים בבטחה ונעימות".

פומרנץ סיכם: "מגיעות שפ"ע של ברכות ומחמאות לעובדים המסורים שבזמן קצר עד בלתי אפשרי השלימו את מרבית המשימות. מתוצאות העבודה וממראיה ייהנו תלמידים מורים והורים כאחד. כל המחקרים מוכיחים ומראים שסביבת לימוד אסתטית וחדשנית משפרת את ההישגים הלימודיים ומביאה להפחתה ניכרת במקרים של גילויי אלימות. אנו גאים על כך שהפרויקטים הנרחבים שנעשו במהלך החופש הגדול, יתרמו ללא כל צל של ספק, למען קידומם של הנושאים הללו".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...