Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לראשונה בישראל: עיריית גבעתיים ומשרד הכלכלה ישיקו פורום לקידום עסקים בתחום האופנה

לראשונה בישראל: עיריית גבעתיים ומשרד הכלכלה ישיקו פורום לקידום עסקים בתחום האופנה
עיריית גבעתיים

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה באמצעות מעוף מרחב מרכז ובשיתוף עיריית גבעתיים, ישיקו בקרוב פורום מקצועי לקידום עסקים בתחום האופנה בעיר. הפורום יציע לעסקים בתחום האופנה כלים לפיתוח הפעילות ועידוד רכש מקומי.

פורום לקידום עסקים בתחום האופנה
עיריית גבעתיים

במסגרת תכנית הפורומים העסקיים של משרד הכלכלה והתעשייה, הפועל בשיתוף הרשויות המקומיות, עיריית גבעתיים ומעוף מרחב מרכז יקימו פורום לעסקים בתחום האופנה. הפרויקט להקמת פורומים של המשרד, הוקם על מנת לפעול להגדלת ההזדמנויות העסקיות באזור, לסייע לעסקים בניהול עסק, לקדם שיתופי פעולה ולעודד את הרכש המקומי.

הפורום יעסוק בהזדמנויות לשיתופי פעולה במרחב העירוני ובנושאים מקצועיים כגון ניהול פיננסי וקמעונאי בתחום האופנה, שיווק העסק וניהול חווית לקוח. את הפורום תנחה אורלי סלומון, יועצת ארגונית ומנחת קבוצות מטעם מעוף וילווה מקצועית על ידי מרטין נייגר, יועצת מסחרית ומלווה מקצועית בתחום האופנה ותושבת גבעתיים בעצמה.

איתמר אביבי, מחזיק תיק העסקים בעיר אומר: "הפורום מוקם מתוך הבנה שעסקים קטנים הם לב הכלכלה המקומית ושנתח גדול מסך העסקים המקומיים עוסק בתחום האופנה על כל גווניו. תחום האופנה חווה שינוי מהותי מאז כניסת הרכישות בפלטפורמות הדיגיטליות ובפני בעלי העסקים ניצבים אתגרים רבים. העירייה מעוניינת להשקיע ולמנף תחום זה באמצעות שיתופי פעולה יחד עם בעלי העסקים לטובת שגשוג וצמיחה של העסקים בתחום".

יונתן גרוזמן, מנהל סניף מעוף ברמת גן -גבעתיים בירך על הקמת הפורום ואמר: " ״עסקים קטנים ובינוניים מהווים את ליבת הכלכלה המקומית – הם מספקים שירותים ומוצרים העונים על צרכי התושבים ומייצרים מקומות תעסוקה חדשים בעיר. מטרת הפורום היא לייצר ממשק עבודה יעיל בין העסקים לרשות המקומית בכדי לייעל ולשפר את ההתנהלות מולם, להתאים עבורם כלים עירוניים אליהם ולהעניק להם מיומנויות לשיפור ביצועיהם העסקיים. אני מברך על שיתוף הפעולה עם עיריית גבעתיים שפועלת רבות לחיזוק העסקים בעיר".

הקמת פורום האופנה בגבעתיים הינו חלק משורת צעדים ופעולות של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באזור המרכז. לאחרונה התקיימו במרחב כנסים כדולים להגדלת ההזדמנויות  העסקיות של עסקים קטנים ובינוניים עם מוסדות עוגן גדולים. רק בשבוע האחרון התקיים כנס גדול עם משרד הביטחון, במטרה לקדם עסקים מהאזור להיות ספקים של המשרד.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
מגישים מועמדות לתפקיד בטחוני? ודאו שאין רישום משטרתי
במיוחד בגיל צעיר אנשים שאין להם רקע פלילי אלא מגיעים...