Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מאירועי השבוע בשירותי הכבאות של העיר

מאירועי השבוע בשירותי הכבאות של העיר

שריפה בחנות במתחם בורסת היהלומים
ב-20.10.09 הוזעקו שירותי הכבאות וההצלה של העיר רמת-גן לכיבוי שריפה בחנות במתחם בניין "מכבי" שבבורסת היהלומים. למקום הוזנקו שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של מפקד המשמרת רשף סלע יצחק. בהגיעם למקום זיהו הכבאים עשן באחת מהחנויות שבקומת המסחר.מדובר בפח אשפה משרדי אשר בער בתוך החנות. הכבאים פרצו את דלת החנות וביצעו כיבוי של הפח.

שריפה במבנה בית החולים תל השומר
ב-21.10.09 הוזעקו שירותי הכבאות וההצלה של העיר רמת-גן לכיבוי שריפה במכון הלר שבבית החולים תל השומר. למקום הוזנקו שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של רשף גדסי יואב. בהגיעם למקום הבחינו הכבאים בעשן הבוקע ממבנה חד קומתי המשמש לבדיקות מאמץ. הכבאים החלו בפעולות כיבוי וסריקה של המבנה וכן בניתוב העשן אל מחוץ למבנה. בסיום האירוע נפתחה חקירה לבדיקת נסיבות השריפה לא דווח על נפגעים, נגרם נזק למבנה.

שריפת רכב בחניון תת קרקעי בבניין מגורים
ב-22.10.09 הוזעקו שירותי הכבאות וההצלה של העיר רמת-גן לכיבוי שריפת רכב בחניון תת קרקעי ברח' ז'בוטינסקי בעיר. למקום הוזנקו שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של רשף כהן אמנון. בהגיעם למקום הבחינו ברכב הבוער בקומת חניון מקורה מתחת לבניין מגורים. כתוצאה מהשריפה החלה לפעול מערכת הכיבוי האוטומאטית (המתזים) של החניון ומנעה את התפשטות השריפה לעבר רכבים נוספים. למרות זאת היה צורך לפרוץ את מכסה תא המנוע אשר המשיך לבעור בחלק הפנימי לצורך כיבוי סופי. הכבאים גררו את הרכב אל מחוץ לחניון באמצעות כננת על מנת להקטין את נזקי העשן והחלו בפעולות הכיבוי הפנימיות. עקב השריפה חדר עשן אל קומות מבנה המגורים והכבאים ביצעו סריקות לאיתור נפגעים בקומות. בנוסף עסקו הכבאים בניתוב העשן אל מחוץ לקומת החניון והמבנה. במקום נפתחה חקירה לבירור נסיבות השריפה.

שריפה בגן שאול המלך גן הקופים
במהלך הלילה שבין ה-25 ל-26 באוקטובר הוזעקו שירותי הכבאות וההצלה של העיר רמת-גן לכיבוי שריפה בגן שאול המלך. למקום הוזנקו שני צוותי כיבוי בפיקודו של רשף/מ קסוארלה טל. מדובר בשריפה אשר כילתה עץ דקל בוגר וכן צמחיה בשטח נרחב. הכבאים פעלו לכיבוי השריפה ומניעת המשך התפשטותה לעבר צמחיה ורכבים ולעבר מפעל המים של מחלקת הבארות. נזק נגרם כאמור לצמחיה. קיים חשד סביר כי מדובר בהצתה. למקום הגיעו גם בלשי מרחב דן ובשיתוף עם חוקר הדליקות של כיבוי אש פתחו בחקירת המקרה.

תאונת דרכים ברח' חזון איש
ב-26.10 הוזנקו שירותי הכבאות של העיר רמת-גן לקריאה לגבי תאונת דרכים עם לכודים ברח' חזון איש.למקום הוזנקו שני צוותי כיבוי וחילוץ בפיקודו של רשף סלע יצחק. בהגיע הכבאים למקום התברר כי מדובר בתאונה בה מעורבים רכב מסחרי והולכי רגל: אם ושני ילדיה אשר נפגעו מן הרכב. האם נפגעה באורח קשה. בשלב הראשון הגישו הכבאים וכונן הצלה טיפול ראשוני לנפגעים ובהמשך טופלו השלושה ופונו לבית החולים.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...