Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מבצע אהבה בגבעתיים

מבצע אהבה בגבעתיים
עיריית גבעתים

עיריית גבעתיים בשיתוף היחידה לקיום ורישוי עסקים יצאה במצבע שכולו אהבה לרגל הולנטיין שצוין ברחבי העולם בשבוע שעבר.

לרגל הולנטיין העירייה בשיתוף 28 פאבים, בתי קפה ומסעדות ברחבי העיר העניקו ארוחה זוגית מפנקת לזוגות שסיפרו לנו בפייסבוק העירוני מדוע הם חושבים שלהם מגיע את המתנה לחג.

בתי העסק שנטלו חלק במבצע האהבה הם: ריספשיין, באבאגנוש, נלסון, זוט, ג'יימס,דה קווין , דאדא, טיפה מרה, ביקר בר, פאצה פיצה, בוגרט ,ג'נגו בר ,אורבן קיטשן, מרלן ,לנדוור,  טיטליינו ,בלאק, אמדאו, נאו ,זיגל ,ענתי ,זליק ,ויולה  ,טאטי ,סורה ,גו'ליאן ,קפה ג'וני וסואי סושי.

הזוגות התבקשו לספר לנו בתגובות למה הם הזוג הכי הכי, עם סיפורי ההכרות שלהם, עם מחווה רומנטית שעשו לבני זוגם או עם סיבה מקורית למה דווקא הם ראויים להתפנק בוולנטיין בארוחה בגבעתיים. למבצע שזכה להדים רבים ולמאות תגובות מרגשות נבחרו בסוף 28 זוגות עם תגובות מרגשות ומעניינות.

איתמר אביבי, חבר מועצת העירייה ומחזיק תיק העסקים: "הפעילות הזו הייתה הזדמנות נהדרת עבורנו להמשיך ולחבר בין תושבי גבעתיים לבין העסקים המקומיים, ולהמשיך לטפח את הקהילה המקומית הנפלאה שלנו. אנחנו בעירייה וביחידה לקידום עסקים נמשיך לקדם עוד שיתופי פעולה בין העירייה והעסקים המקומיים, במטרה לשפר את איכות החיים של תושבי העיר ולפתח את קהילת בעלי העסקים שלנו. תודה רבה לכל העסקים שהתגייסו לפעילות המיוחדת, וכמובן תודה לכל האגף בהובלתו של אלון בוקסנבוים".

למבצע היו תגובות רבות ביותר וקשה היה לבחור כי כולם סיפרו סיפורים מרגשים על אהבה וזוגיות כאשר אפשר לציין לדוגמא שתי תגובות של רותם אשכנזי ואיילה פז שציינו:

רותם אשכנזי: "במסיבת רווקות שלי ( לפני שנתיים וחצי) גיליתי שבעלי סיפר לחברות שהמחווה הכי רומנטית שעשה לי היא כשתמיד שהייתי מגיעה בערב הביתה ולא הייתי מוצאת חניה (בתקופה שגרנו ברחוב כצנלסון) הוא היה מחליף אותי ומחפש חניה במקומי… השיא הגיע לחיפוש חניה של שעתיים וארבעים דקות. אכן המחווה הכי רומנטית שקיימת. היום אנחנו גרים בבורוכוב עם חניה פרטית ונולד לנו תינוק נסיך לפני שמונה חודשים, ככה שכמעט ולא יוצאים בערב כדי שנוכל להעריך את חשיבות החניה הפרטית בגבעתיים…יותר מנשמח לקבל ארוחה זוגית ולחגוג יחד בעיר את הולנטיין"

איילה פז: "שמעו שמעוווו איך אני ובן זוגי הכרנו!!! סיימתי את התואר וחיפשתי משרת סטאז', מורה , כן כן… הגעתי לבית הספר ופתאום הבחנתי במורה, מורה גבוהה מרשים מורה למתמטיקה. מאותה שניה נוצר הקליק המהיר והתחלנו לצאת.. יש לנו תשוקה רבה לתלמידים ולחיבור אישי הוא מחנך ומורה למתמטיקה ואני מוקה למדעים ולחינוך מיוחד אנחנו מבלים המון בבית ספר ומחוצה לה ונשמח זוג מורים בשנה הראשונה והקשה שלהם להתפנק בוולנטיין בכיף".

כל הזוכים שיבחו את עיריית גבעתיים וכן את בעלי העסקים על היוזמה והחיבור שהופך את כולנו בסופו של דבר לעיר קהילתית חומה ומחוברת.

28 ארוחות זוגיות חולקו לזוגות אוהבים מגבעתיים לרגל הוולנטיין
עיריית גבעתים
התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
שינה איכותית ובריאה
על מנת שתוכלו לישון בצורה נוחה במיוחד תוכלו לעשות שימוש...
בכל מקום שיש בו צנרת יש פוטנציאל לבעיה
צנרת תקנית לא אמורה לסבול מבלאי או בעיות מיוחדות בתוך...
מגישים מועמדות לתפקיד בטחוני? ודאו שאין רישום משטרתי
במיוחד בגיל צעיר אנשים שאין להם רקע פלילי אלא מגיעים...