Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מבצע אכיפה בפארק גבעתיים

מבצע אכיפה בפארק גבעתיים

עיריית גבעתיים החלה בשבוע שעבר במבצע אכיפה באזור פארק גבעתיים וזאת לאור מספר מקרים אשר סיכנו את שלום הציבור ונוצרו עקב פעילות הקבלן המבצע במקום. כחלק מהמבצע החלה העירייה בגידור אזור גינת קושניר בפארק גבעתיים, וזאת מאחר וחלק מהגדרות במקום נפרצו עקב העבודות הנעשות במקום ומעבר תושבים בשטח הפארק.

בשל הסכנה לביטחון הציבור אשר היווה השטח הפרוץ הורה בשבוע שעבר ראש העירייה ראובן בן שחר כי השטח יגודר מחדש באופן מיידי וזאת ללא קשר להתנהלות העירייה מול הקבלן. כזכור, עם כניסתו לתפקיד, הורה בן שחר להוסיף את גן קושניר לפארק גבעתיים כפי שתוכנן מלכתחילה, אך בוטל בתקופת כהונתה של מ"מ ראש העיר הקודם.

צוות של סיירת הביטחון העירונית אשר ערך ביקורת בשטח הפארק בשבוע שעבר, גילה כי חלק מהמקום פרוץ ובמקביל אף נעצר במקום עובד המועסק בתפקיד שומר, ובכליו נמצאו המחאות גנובות. לאחר תחקור במקום, הצביע העצור על מחבוא ובו נמצאו מסמכים אישיים רבים של דיירי רחוב בן צבי, אשר דירותיהם נפרצו בתקופה האחרונה.

לאחר מכן הוביל העצור את סיירת הביטחון למבנה בשטח הפארק ובו נמצאו עובדים נוספים אשר מועסקים על ידי הקבלן וחשודים באחזקת רכוש גנוב. כל הארבעה עוכבו על להגעת שוטרי משטרת גבעתיים, אשר העבירו אותם למעצר.

לאחרונה התגלתה מחלוקת בין עיריית גבעתיים לקבלן המבצע, לאחר שלטענת העירייה חשבונות העבודות הוגדלו ללא הצדקה וזאת בסכומים נכבדים. לאור זאת, פנו גורמי המקצוע בעירייה לקבלן המבצע והודיעו לו כי דרישותיו הכספיות לא תואמות את הביצוע בשטח. לאחר פנייה זו, החליט הקבלן, באופן חד צדדי להפסיק את עבודתו וזאת למרות שהוא מחויב לה מול החברה למשק לכלכלה של השלטון המקומי ומול עיריית גבעתיים. לאחר דרישת העירייה חזר הקבלן לעבודתו בשבוע שעבר ובמקום החלו עבודות גינון מאסיביות.

בעקבות הסכנה לשלום הציבור אשר נבעה מהפסקת העבודה ומפעולות העובדים אשר נעצרו בשטח הפארק, דרשה עיריית גבעתיים כי הקבלן יחזור לעבודה בהתאם לכל הכללים והתקנות הנדרשים. עיריית גבעתיים תמשיך לפקח על כך כי השטח יגודר וכי הקבלן המבצע יערוב לביצוע הפארק בזמן ותוך שמירה קפדנית על כל כללי החוק.

ראש העיר ראובן בן שחר התייחס לנושא ואמר כי "נעשה כל מה שצריך בכדי לסיים מהר ככל שניתן את בניית הפארק. יחד עם זאת, אנו נשמור על בטחון הציבור בכל מחיר ובמקביל נשמור על כך כי כספי הציבור בגבעתיים יוצאו רק על בסיס איתן ומעשי של עשייה בפועל. אנו נאכוף זאת בתוקף מול הקבלן המבצע. במידה וזה לא ישמור בקפדנות על הוראות החוק, נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו ולצערי לעכב מעט את מועד השלמת הפארק. זוהי הדרך היחידה המקובלת עלי ורק כך נפעל גם בעתיד".

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...