Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מגמות אופנת השיער- סתיו חורף 2007-8

מגמות אופנת השיער- סתיו חורף 2007-8

לאחרונה אנו עדים לשינוי משמעותי בכל הקשור לעיצוב השיער . בעקבות הטכנולוגיות החדשות שנוצרות על ידי החברות המובילות בעולם כולו ניתן כיום לייצר אופנה ולהביא לתוצאות מתקדמות ללא גבולות . סגנונות העיצוב שישלטו בעונה הקרובה יהיו מבוססים על שיער ארוך יותר ושופע ,תוספות השיער בשיטות ההלחמה וההדבקה יתפסו מקום נכבד ביותר שאגב בעזרתן ניתן כיום ליצור לכל אחת מראה וסגנון ייחודי משלה ולהשיג מראה מלא וארוך לפי בחירה.

שימוש בצבעים בהירים בתהליך צביעת השיער יהיו החלק הבולט ביותר בתחום אופנת השיער הקרובה. צבעי השיער תופסים חלק משמעותי בתהליכי העיצוב והביקור במספרה הופך להיות למורכב יותר ומפתיע ביחס לשנים קודמות . כדאי לבחון אופציה של שיער מעוצב גלי או מתולתל ולנשים בעלות שיער דק וחלק יש פתרון מתקדם – סלסול תמידי .

למעוניינות להשיג מראה אופנתי ומסדור על שיער במרקם חלק שברך כלל חסר נפח ותנועה התשובה המקצועית תהיה בביצוע תהליך הסלסול . לאחר הטיפול גם אופציה זו תהיה אופטימאלית (במצבים שהוזכרו) . מבחינת צבעי השיער – הדרך להשגת צבע זמני הוא באפשרות של לבחור צבע "שטיפה " שבעזרת טכנולוגיה ממנה הוא מורכב ניתן להתנסות בגוון חדש ולבחון האם הוא מתאים לסגנון,למראה אותו את מעוניינת להשיג .

גם בתחומי מוצרי השיער המיועדים לטיפול וטיפוח ישנו שינוי גדול . המוצרים עוברים בקרת איכות קפדנית ויוצאים מהמפעלים לאחר שעברו בחינה מקרוב של מעצבי שיער מובילי דעת קהל שהם מלווים כל פרויקט יצור באופן קבוע וצמוד כדי להשיג תוצאה אולטימטיבית שתתבסס על המגמות החדשות ועל העדכונים בתחום אופנת השיער . למשל לעיצוב שיער גלי נוצרו כיום מוצרים המבוססים על חימר – חומר רך ואלסטי במיוחד שנצמד היטב לשיער בחלק החיצוני ומאפשר להשיג מראה קפיצי ומלא, בעבר השימוש במוס היה מקובל יותר. קיימים סדרות של ג'ל עיצוב לשיער המכילים מסנני קרינה המעניקים הגנה לשכבות החיצוניות של השיער.

השימוש במסננים לסוגיהם מאוד מקובל כיום והם נכנסים חזק מאוד לכל תחומי הקוסמטיקה הטיפוח וכמובן מוצרי השיער. גם מרקם המוצרים החדשים הופך להיות ל"קל " יותר, פחות דביקות ופחות שומניות כדי לשמור על מקסימום של מראה טבעי בתנועתו המציאותית, שימוש בספריי מייצב גם הוא הופך להיות כחלק משיגרת המספרה ומומלץ מאוד לנשים בעלות שיער ארוך כאשר הרעיון הוא לשמור על העיצוב הסופי שהושג לאחר הביקור במספרה וכהגנה מפני הלחות והרטיבות הקיימת בחודשי החורף . הספרי מעניק פתרון נוסף ומגן על השיער גם מפני רוחות לא צפויות .

לסיכום – החורף הקרוב יביא עימו סגנונות וטעמים חדשים מרעננים ומפתיעים איתם ניתן יהיה להתחדש ולהשיג מראה מעודכן ואופנתי במיוחד . גם ללקוחותיי אני מציע תמיד להתעדכן דרך האינטרנט כדי לזהות את המגמות ולאחר בדיקה מדוקדקת באתרים השונים הן מוזמנות אליי להגשמת החלום בדרך היצירה והעשייה שלי".

 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
הורים זה הזמן לגרום לילדיכם לקחת חלק בקדמה
בנוף הטכנולוגי המתקדם במהירות של היום, הצגת ילדים לרובוטיקה בגיל...
מצדיעים לשורדי השואה
אירוע ההוקרה השנתי לשורדי ושורדות שואה בגבעתיים, נערך בתיאטרון גבעתיים מאות...
מכללת קוד והייטק לילדים
העולם משתנה במהירות, והטכנולוגיה מתקדמת מהר יותר מאי פעם. מה...
טבע אורבני בעין העדשה
נמרוד שחם, הדס צורף ועדי זהר הם הזוכים בתחרות "צילום...
הדשן בגן רבקה ירוק יותר. לראשונה בגבעתיים: קומפוסטר לשימוש חופשי של התושבים
היחידה לקיימות באגף שפ"ע הקימה את המדשן (קומפוסטר) העירוני הראשון...
איך לבחור מסעדה חלבית בצפון?
תחילה, ניתן לומר באופן חד משמעי כי בעת בה אנו...
גוזרים את הסרט: מתחם גני הילדים החדש נחנך באופן רשמי
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: " מדובר במבנה מודרני בעל...
קרקע פורייה לתחילתה של ידידות מופלאה
מחזור נוסף של הפרויקט המוצלח "מרפסות פורחות בגבעתיים" יוצא לדרך לאור...