Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מגרש רכבים בנתניה: האם להתרחק, או שמדובר במיתוס?

מגרש רכבים בנתניה: האם להתרחק, או שמדובר במיתוס?
קרדיט FREEPIK

כל בעל רכב מכיר את השלב שבו הרכב מפסיק לשרת אותך, ואתה מתחיל לשרת אותו: תיקונים, ריצות ממוסך למוסך, תקלות חוזרות ועוד. בסופו של דבר, ההפסד על הרכב עולה על התועלת שהוא מעניק, ולרוב המסקנה היא שהגיע הזמן להתחדש ולרכוש רכב אחר. כשמדובר ברכישה של רכב יד שנייה, האפשרויות הנפוצות ביותר הן כמובן רכישת רכב מאדם פרטי או קניית רכב ממגרש – לאילו שיקולים כדאי להתייחס בטרם הרכישה? האם כדאי להתרחש ממגרשי רכבים בנתניה, או שמדובר במיתוס? כיצד תדעו מה מצבו האמיתי של הרכב? המשיכו לקרוא.

מגרש רכבים בנתניה: האם להתרחק, או שמדובר במיתוס?
קרדיט FREEPIK

קנייה של רכב: איך לעשות את זה נכון?

אין ספק שקניית רכב משומש או יד שנייה עשויה לחסוך לא מעט כסף, בהשוואה לרכישה של רכב חדש. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון את העובדה שהעלות הכוללת של הרכב אינה מסתכמת אך במחירו של הרכב, אלא לקחת בחשבון את כלל הפרמטרים: בדקו מהם הצרכים שלכם לשימוש ברכב, למי הרכב מיועד, האם מדובר ברכב שצריך לעמוד בנסיעות בעיר בלבד או בשטח, רמת הבטיחות של הרכב וכן הלאה.

את כלל הפרמטרים הללו, מומלץ להוסיף לבדיקת עלות האחזקה השוטפת של הרכב: לצורך העניין, צריכת הדלק הממוצעת של הרכב, כשהשאיפה היא כמובן לרכוש את הרכב החסכוני ביותר בדלק, שיחסוך לכם מדי שנה אלפי שקלים. דוגמא נוספת לפרמטר שמומלץ לקחת בחשבון וקשור לעלות האחזקה השוטפת של הרכב, היא עלות אגרת הרישוי של הרכב, תדירות הטיפולים הנדרשים במוסך על פי הנחיות היצרן (בהתאם לדגם), ביטוח הרכב הצפוי ועוד.

ברוב המקרים, רכישה של רכב מצריכה ידע נרחב או עזרה מקצועית מסוחר רכב מקצועי, שיידע לתת לכם את ההמלצות הנכונות על מנת לקבל החלטה נכונה ולבצע רכישה מוצלחת, שתספק את כלל הצרכים והציפיות.

האם כדאי להתרחק ממגרשי רכב בנתניה? בואו נדבר על זה

כאמור, רכישה של רכב מיד שנייה עשויה להיות עסקה מוצלחת ללא ספק, אך רק אם עושים את זה נכון. כשבודקים את כל הפרמטרים, מקבלים את התמונה המלאה על מצבו של הרכב ונמנעים מהחלטה שגויה, רכישת הרכב אמורה להיות עסקה משתלמת לכל הדעות. עם זאת, לא מעט אנשים אינם בעלי הידע המקצועי הנדרש כדי לבחור בעצמם רכב יד שנייה, או לחלופין לא מעוניינים להתעסק ברכישת הרכב, בבדיקות ובבירוקרטיה מסיבות אלו ואחרות – ופונים לסוחרי רכב או מגרשי רכבים.

אז איפה מחפשים רכבים לרכישה? באינטרנט, כמובן. בעידן הדיגיטלי כמו בעידן הדיגיטלי, הכל הרבה יותר פשוט וזמין מפעם וניתן למצוא מאות אנשים פרטים ומגשרי רכב או סוחרים שמוכרים בדיוק את הרכב שאתם חולמים עליו. הבעיה העיקרית היא לא של היצע, אלא של אמון. הרבה אנשים נוטים שלא להסתמך על מגרשי רכבים וסוחרים ואפילו לא טורחים להתקשר ולשמוע פרטים.
למרות שסוכנויות הרכב השונות נמצאות בכל רחבי הארץ ובמקרים רבים מציעות לא פחות משירות עד לפתח הבית, אנשים רבים עדיין חוששים לסגור עסקה או בכלל לפנות אליהם– ברוב המקרים לאור דעות קדומות ומיתוסים שהתעצבו בתודעה שלנו במהלך השנים. אם גם לכם עולה מיד קונוטציה שלילית בהקשר של סוחרי רכבים בנתניה, הגיע הזמן לנפץ את המיתוס: האפשרות היחידה שלנו לדעת האם הרכב ראוי לרכישה או לא ראוי לרכישה, היא מצבו הממשי של הרכב וההיסטוריה שלו. אך ורק בדיקה מקצועית וקפדנית על ידי אנשי מקצוע מורשים תוכל לקבוע את מצבו של הרכב, התקלות שקיימות בו ויתר הפרמטרים שמשלימים את התמונה במעמד המכירה. 

כך תדעו שהרכב תקין לפני הרכישה

ככלל, לפני רכישת רכב יד שנייה יש לבצע בדיקה קפדנית ויסודית, שתסייע לכם לא רק להתרשם ממצבו הכללי של הרכב, אלא גם לדעת במדויק מהי מידת התקינות שלו, מהו המצב המכני של הרכב – מצב המנוע, מצב הבלמים והגלגלים, שיעור פליטת הגזים של הרכב, תאונות קודמות או בעיות מהותיות אחרות שעליכם לקחת בחשבון כמובן לפני הרכישה.

ישנן שיטות שונות לביצוע הבדיקה ולבירור מצבו המכני של הרכב, כשהדבר החשוב ביותר שכדאי להבין הוא שהאינדיקציה היחידה, האמיתית והמדויקת באמת להערכת מצב הרכב היא בדיקת רכב מקצה לקצה – בין אם מדובר ברכישה של רכב מאדם פרטי, סוחר רכבים או מגרש רכבים. לאור העובדה שגם במעמד מכירת רכב מאדם פרטי עשויות להיות תאונות, תקלות או מצבים אלו ואחרים שיהוו בעיה משמעותית בהמשך, חשוב להבין שאת מצבו של הרכב לא יוכלו לקבוע אופי האדם שממנו רכשתם או מיקום המגרש – בדיקה מקצועית הינה הפרמטר המקצועי היחיד שיוכל להעיד האם מדובר ברכישה מוצלחת, או ברכב שיספק לכם לא מעט תקלות בעתיד.

סוכנות קאר אקספרס מציעה שירותי קנייה, מכירה וטרייד אין בכל רחבי הארץ. הסוכנות מעניקה שירות מקצועי, אמין והוגן, ברישיון משרד התחבורה, עם צוות בעל ניסיון רב שנים המורכב מסוחרי רכב מורשים שיסייעו לכם לבצע רכישה מוצלחת ומותאמת לצרכים שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר או השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
מוזיקה לאירועים דתיים
היהדות עשירה במסורות ובסמלים, וכך גם האירועים בה, אשר מהווים...
איך יוצרים אירוע מרשים ומכובד?
חברות רבות בישראל כבר רגילות לסטנדרטים הגבוהים של אירועי חברה...
התייחסות מחמירה לעבירות אלימות במשפחה- איך הדבר בא לידי ביטוי?
עבירות אלימות במשפחה נתפסות בעיני החוק ובכלל בעיני החברה בתור...
טיפול שורש או לא? אלה הן האפשרויות העומדות
לא מעט אנשים חוששים מטיפול אצל רופא השיניים, ואיך לא?...
משרד עורכת דין אולגה קוטלניקוב
כאשר משרד עורכי דין, כמו המשרד של אולגה קוטלניקוב, מציע תחת...