Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מדפים למחסן ביתי

מדפים למחסן ביתי
קרדיט freepik

כאשר מדובר על מחסן ביתי, ידוע לכל שמדובר על חלל הרלוונטי לצורך אחסון ציוד שאין עבורו מקום בחלל הבית עצמו. בכדי לשמור על האסתטיקה ועל הסדר בבית, חשוב לייעד חלל כלשהו בתוך הבית או מחוץ לבית שיהווה חלל אחסון. חלל האחסון חייב להיות בגודל המתאים לכמות הציוד שיש לאחסן בו, אך מעבר לגודל שלו, יש צורך להקפיד על פתרונות אחסון איכותיים עבור החלל. כיום, פתרונות האחסון הטובים ביותר עבור כל מחסן ביתי הם: מדפים למחסן ביתי.

מדפים למחסן ביתי
קרדיט freepik

מדפים למחסן ביתי – על מה חשוב לשים דגש?

כאשר מחפשים מדפים למחסן ביתי, חשוב מאוד לשים דגש על מספר פרמטרים כגון:

  1. החומר ממנו עשויים המדפים- חשוב מאוד לדעת שהחומר ממנו יהיו עשויים המדפים למחסן, ישפיע באופן מהותי על העמידות של העמידות של המדפים והיכולת שלהם להכיל בהם ציוד כבד. כמו כן, טיב ואיכות החומר ישפיעו על פרק הזמן אשר המדפים יחזיקו מעמד בצורה טובה ויבצעו את תפקידם כראוי. על כן, חשוב מאוד להקפיד על חומר חזק, איכותי, עמיד בפני פגעי מזג האוויר במידה ומדובר במחסן הממוקם מחוץ לבית ועוד. מדפי מתכת למחסן ביתי ידועים כיום כמדפים מסוג איכותי מאוד, כאשר כדאי ורצוי שהמתכת תצופה בחומר עמיד בפני מים, בכדי שלא תתפתח קורוזיה במדפים.
  2. גודל המדפים- חשוב מאוד שלא לבחור מדפים למחסן בטרם מודדים את האורך שלהם והרוחב שלהם. כמו כן, יש למדוד את גודל החלל והמקום הייעודי עבור המדפים בחלל המחסן, בכדי להתאים את המדפים בצורה הטובה ביותר. רצוי להתחשב במיקום של דלת המחסן בבחירת גודל המדפים וזאת בכדי שהדלת תצליח להיפתח ולהסגר בקלות.
  3. אם המחסן שבביתכם רלוונטי עבור אחסון של ציוד קל, אין צורך לבחור במדפים שביכולתם לשאת משקל כבד ולהפך, אם המדפים שבמחסן הביתי רלוונטיים עבור אחסון ציוד כבד, חשוב מאוד לבחור מדפים בעלי יכולת נשיאה של משקל כבד.
  4. מדפים מודולריים- בעוד שבעבר כאשר אדם היה מעוניין לרכוש מדפים לביתו, המדפים היחידים שעמדו על הפרק והוצעו למכירה הם מדפים קבועים, שבלתי ניתן להזיז אותם לאחר שמקבעים אותם למקומם, הרי שכיום מוצעים מדפים מודולריים אשר ניתן לשנות את המיקום שלהם ולהזיז אותם בהתאם לצורך. המידוף המודולרי מתאים גם עבור מחסנים ביתיים כיום ורצוי לבחון איזה מידוף מודולרי מתאים באופן מוחלט למחסן הביתי שלכם.

מדוע חשוב לבחור מדפים איכותיים למחסן?

כאשר מדובר בפתרונות אחסון איכותיים למחסן ביתי, אשר יאפשרו לעשות סדר בכל הציוד שיש לכם צורך לאחסן וכן, יאפשרו לכל הציוד שאתם מאחסנים במחסן שלכם להיות נגיש עבורכם בצורה נוחה, חשוב מאוד לבחור מדפים איכותיים. לא כדאי להתפשר על איכות וטיב מדפים בשל מחיר זול יותר, דבר אשר בטווח הרחוק יכול להסב לכם יותר נזק מאשר תועלת.

כבר 50 שנה שאנחנו בחברת "המדף" מקשיבים לצרכי הלקוח ומתאימים עבורו מדפים למחסן ופתרונות איחסון מתקדמים, יעילים ואיכותיים. חמישים שנה שבהם אנחנו מלווים כל לקוח ופרוייקט משלב החזון, התכנון והאיפיון, דרך הייצור ועד ההתקנה והשירות. חמישים שנה של ניסיון, התחדשות, הצלחה, טכנולוגיה, ושירות.

כתובתינו:

המנוע 9, תל אביב

03-6810782

[email protected]

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...