Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מדריך שימושי לפני רכישת מזרון

מדריך שימושי לפני רכישת מזרון

איך לבחור את המזרון האופטימלי ?

אשר אתם עומדים לבחור את המזרון לחדר השינה שלכם, עליכם להתנסות  עוד באולמות התצוגה של חברות המזרונים בשכיבה על המזרון, יש מזרונים קשים, יש מזרונים רכים, יש מזרונים שאם תשכבו עליהם תרגישו שהגוף שוקע בתוכם, ויש מזרונים שאם תשכבו עליהם תרגישו שאתם שוכבים על קרש. יש נם גם מידות שונות למזרונים כאשר מידות הסטנדרט הן 190 על 140

סוגי המזרונים שיש בשוק

השוק המזרונים הוא שוק דינמי ומתפתח, והחברות השונות העוסקות בייצור מזרונים מנסות כל הזמן לפתח מזרונים מחומרים חדשים, שפועלים בטכנולוגיות חדשניות. יש היום בשוק מזרוני קפיצים, מזרוני ספוג, מזרונים אורטופדיים, מזרונים מחומרים גמישים כמו לטקס . להלן סקירה תמציתית של המזרונים הללו והמאפיינים שלהם:

מזרון קפיצים: מזרוני קפיצים כוללים בתוכם עשרות קפיצים והם לא צוברים בתוכם חום ולחות ומאפשרים אוורור של המזרון מהלחות והחום, יש מזרוני קפיצים בדרגות קושי שונות, שמשתנות בהתאם למספר הקפיצים במזרון, ולקוטר הקפיצים.  במזרוני קפיצים  נוכל למצוא כמה מאות קפיצים. 

מזרון ספוג:  מזרוני ספוג הם מזרונים שניתן למצוא אותם בדרגות קושי שונות, הם עשויים מחומר שנקרא פוליאוריתן, שהוא חומר שלא מאפשר אוורור של המזרון, ושחרור הלחות שנכנסת למזרון , המזרונים הללו עלולים לגרום למי שישן עליהם תחושת חום והזעה.

מזרון ספוג  עם זכרון- מזרון ספוג עם זכרון הוא מזרון שעשוי מספוג ברמות צפיפות שונות, ומגיב למשקל הגוף השוכב עליו. הייחוד של מזרון הספוג בעל הזכרון הוא הייכולת שלו, להתאים את עצמו למבנה הגוף של האדם השוכב עליו, ורלמת הלחץ שמופעלת עליו.

מזרונים אורטופדיים- מזרונים אלו נועדו לאנשים עם בעיות גב או בעיות אורטופדיות אחרות, כמו כאבים בצוואר או במפרקים, מזרון אורטופדי טוב נועד להעניק תמיכה מקסימלית למשק הגוף, כזו שתמנע התפתחות של כאבים באזורים הרגישים, מזרון אורטופדי טוב מפזר באופן נכון את הלחצים המופעלים על הגוף ובכך מונע התפתחות של כאבים במהלך השינה, ומאפשר שינה רגועה ובריאה ללא כאבים.

איך קונים היום מזרונים

היום בעידן שבו ניתן לרכוש כל מוצר גם באינטרנט וגם בחנות הממשית, הלקוחות יכולים לבחור בין שתי אפשרויות, מי שעבורו ברכישת מזרון אינה סוגיה מסובכת והוא לא מעוניין ללכת לאולם התצוגה ולנסות לשכב על כמהוכמה סוגי מזרונים ולקבל הסבר מפורט על כל אחד מהם, יכול לרכוש בקלות ובמהירות, מתי שנוח לו, מזרון שמתאים לו באחת מהחנויות הוירטואליות המוכרות מזרונים, ואילו מי שעבורו רכישת מזרון היא סוגיה רצינית שדורשת בדיקה ממשית של מזרונים וביקור באולמות תצוגה כדאי לו לרכוש את המזרון האופטימלי עבורו בחנות מזרונים ממשית.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך לתכנן פרישה?
לישראלים רבים אין מושג לגבי מצב החיסכון הפנסיוני. בחלק מהמקרים,...
איך להעביר את המסרים שלכם בדרך אפקטיבית?
תוכן שיווקי יכול לשרת אתכם בכמה פורמטים ואחד המוצלחים והטובים...
לשדרג את אופן הבישול בבית
לשדרג את אופן הבישול בבית
אחת מן הדרכים המושלמות והטובות ביותר לשדרג את מראה המטבח...
וילונות המותאמים למשרדים
וילון משרדי הוא בעל תפקיד חשוב ביצירת סביבת עבודה מקצועית...
איך אני אדע אם הבנק יהיה מוכן לתת לי משכנתא לרכישת דירה
כל אדם שרוצה לבצע רכישה גדולה במהלך חייו, לדוגמא לקנות...
למה כדאי לשים לפני שפותחים תיק השקעות (טיפים)
פתיחת תיק השקעות מוגדרת כפעולה קלה מתמיד. ניתן לפתוח תיקי...
רוצים אריכות ימים? הטופס ממתין לכם בבנק וכדאי להכיר אותו
אחד הטפסים החשובים בניהול חשבון משותף – טופס אריכות ימים...
היתרונות של טיפול מהיר בבעיות דירוג אשראי
דירוג האשראי הוא הכלי החזק ביותר שעומד היום לרשותם של...
למעלה ולמטה: מתי זה נכון לקחת הלוואה
הלוואה היא אחד הפתרונות בסל הכלים של מי שזקוק למימון...
לנוע באופן נוח וכיפי
על מנת להתנייד בצורה נוחה ומדהימה עם הילד החדש שלכם...