Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מהו היתרון של כלי גינון חשמליים על פני מבוססי בנזין?

מהו היתרון של כלי גינון חשמליים על פני מבוססי בנזין?
קרדיט לתמונות FREEPIK

בדומה למגמה הרווחת בקרב ענפים רבים ושונים, כך המהפכה החשמלית הירוקה הגיעה גם אל עולם הגינון המקצועי. אין מדובר בתהליך שקרה בין רגע אחד. תחזוקת הגינות, פארקים וצמחייה מוריקה באמצעות כלי גינון מבוססי בנזין הייתה ונותרה באיתנה עד לא מזמן; אולם לאחרונה, החלו כלי הגינון החשמליים להתגבר על מכשולים שונים לרבות משך זמן השימוש האפשרי באמצעות הסוללה הנטענת כמו גם עוצמת המכשיר המקנה לו יכולות מרשימות ושאינן יורדות מאלו של כלי הגינון ה'קלאסיים'. בקרב גננים מקצועיים כמו גם חובבי גינון למיניהם, רווחת כיום ההבנה כי ישנם פתרונות מצוינים בכלים הנטענים, ולהלן נמנה כמה מן היתרונות הבולטים של התחלופה החשמלית הנטענת.

שימוש פשוט ונוח

כלי הבנזין הביאו עמם עוצמה מרשימה, אך בו זמנית גם הצריכו תחזוקה שאיננה דבר של מה בכך. החלפת שמנים, חלקי חילוף המתכלים עם הזמן וכן הזרקת דלק, הצריכו מן הגננים ידע טכני מקצועי המאפשר לתחזק את כלי הגינון לעתים תכופות. לעומת זאת, כלי הגינון החשמליים הנטענים הביאו עמם בשורה מדהימה אשר הפחיתה את המעמסה על הגננים וחובבי הגינון. אין כל צורך בהחלפת שמנים במנועים החשמליים, וכן כל מה שנדרש מאדם הרוכש כלי גינון חשמלי הוא תחזוקה מינימלית המסתכמת בניקיון המכשיר עצמו. בעת שמשתמשים בכלי גינון חשמלי, ההפעלה מתבצעת באמצעות מתג ON-OFF ותו לא.

ללא רעשים

כלי גינון מבוססי בנזין מביאים עמם מנוע עוצמתי של 2 עד 4 פעימות; מאפיין ההופך אותם למפגע רעש בלתי מבוטל. בעת שרוכשים כלי גינון חשמליים, הרי שנהנים מעוצמה הדומה לזו של כלי הגינון הקלאסיים, אך לצד זאת משקט מופתי. למעשה, אלמנט זה בא לידי ביטוי במפוחים אשר הוצאו מחוץ לחוק באזורים ציבוריים, וזאת לאור היותם מפגע רעש. לעומת זאת, חוק העזר העירוני מאפשר את השימוש במפוחים חשמליים.

ללא זיהום

בהתאם להיותם מנועי בנזין, כך כלי הגינון הקלאסיים פולטים גזים רעילים אשר חושפים את המשתמש והן את סביבתו הקרובה אל סיכונים בריאותיים שונים. נוסף על כך, כלי בנזין אלו בדומה לרכבים ומכשירים אחרים המבוססים על דלקים, מזהמים את האוויר ופוגעים בסביבה. כלי הגינון החשמליים מביאים עמם את הבשורה הירוקה, ומאפשרים עבודה חלקה ופשוטה, נטולת כל מזהמים.

משקל כלי הגינון

בהתאם לכך שאין מנוע בנזין היושב בתוך כלי הגינון, כך הדבר משפיע גם על משקלו, דבר המקנה שימוש פשוט הרבה יותר. עבור חובבי גינון וגננים מקצועיים כאחד, הרי שאלמנט הנוחיות הוא אלמנט שלא ניתן להוציאו מן המשוואה.

היכן ניתן למצוא כלי גינון חשמליים איכותיים?

בחיפושכם אחר כלי גינון חשמליים ומקצועיים, ניתן לבקר באתר של חברת Ego Power ישראל ובה מגוון רחב של כלי גינון המבוססים כולם על סוללה נטענת אחת. כך יכול המשתמש להחליף את הסוללה בין כלי הגינון השונים, ולמצות את השימוש בה עד התום. הסוללה שנרשמה כפטנט ייחודי על-ידי Ego Power משמרת את זמן פעילותה באמצעות טכנולוגיה המונעת התחממות יתר. מחקרים מראים כי התחממות יתר היא מבין הגורמים המזיקים ביותר לתפקודה של הסוללה, ואשר מפחיתים את אורך חייה.

למבצעים העדכניים של חברת אגו פאוור הקליקו כאן .

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?
גירושין הם ללא ספק מהלך דרסטי המביא לסיום תקופה ופתיחת...
אנשי המקצוע שצריכים ללוות אתכם בקניית דירה
קניית דירה היא עסק מורכב מכל הבחינות. מדובר על סכום...
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...