Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מהצפיפות של המרכז למרחבים של מרחב חיפה – הכירו את פרויקט אור ים

מהצפיפות של המרכז למרחבים של מרחב חיפה – הכירו את פרויקט אור ים
(צילום: עמיעד טאוב)

אזור המרכז נחשב לאזור המבוקש ביותר בישראל מבחינת דיור, יותר ויותר אנשים מעדיפים להתגורר באזור תל אביב והסביבה בגלל מקומות העבודה הרבים, מקומות הבילוי הבלתי נגמרים, האווירה הצעירה שאופפת את האזור וכמובן בגלל הקרבה לכל מקום.

עם זאת, הצפיפות באזור תל אביב בפרט ובאזור המרכז בכלל הופכת אט אט לבלתי אפשרית ואפילו מקומות חנייה הפכו להיות מצרך נדיר ביותר ולכן יש לא מעט אנשים שמחליטים לעזוב את העומס והדוחק ולעבור לגור במקומות רגועים יותר ושלווים יותר. פרויקט אור ים הוא הזדמנות מצוינת עבור אלו שרוצים לעזוב את המרכז אבל רוצים להישאר קרוב לכל היתרונות שהאזור מציע ובהחלט אפשר לומר שאחת הסיבות להצלחת הפרויקט היא המיקום הנהדר שלו.

(צילום: עמיעד טאוב)

לעזוב את המרכז, לעבור למרחבים של חיפה – גם בגלל המחיר
אם משווים את המחירים של אותן הדירות באזור תל אביב והמרכז לעומת הדירות באזורים אחרים אפשר לראות הבדלים עצומים, הבדלים של פי שלושה במחיר ובהחלט אפשר לומר שהשיקול של המחיר הוא אחד השיקולים המכריעים ביותר. אז יהיו כאלה שיגידו שבאזור המרכז גם מרוויחים יותר אבל ביחס שבין מחירי הדירות אין שום קשר ליחס שבין המשכורות בצפון או בדרום לעומת המרכז. פרויקט אור ים מציע לכל מי שיבחר בו גם בתים חדשים ומפוארים, גם קרבה לים ולערים מרכזיות כמו חיפה, חדרה ונתניה, גם אפשרות לגור בסביבה צעירה ומתפתחת וכמובן גם מחירים הוגנים שיאפשרו לכם לחיות מצוין בכל חודש. אז נכון שהמרחבים הפתוחים הם סיבה מספיק טובה להשאיר מאחור את המרכז ולעבור לגור במקום חדש אבל גם למחיר יש השפעה גדולה וגם הוא מראה לכם שדירה בתל אביב פשוט לא שווה את ההשקעה.

לשכוח מהפקקים ובעיות החנייה
אחת הרעות החלות שמנסים להילחם בהן כל הזמן אך בינתיים הבעיות רק הולכות ומתעצמות הן בעיות החנייה בתל אביב וכמובן הפקקים. אז נכון שבניית הרכבת הקלה כבר בעיצומה אבל עד אז שתי הצרות האלו הן פשוט חלק בלתי נפרד מחיי היום יום של כל תושב המרכז. מי שגר בצפון או בדרום לא יודע מה זה להגיע לעבודה אחרי שעה וחצי של נסיעה ולחזור הביתה אחרי שעתיים עמידה בפקקים, תושבי המרכז אומנם כבר התרגלו לכך וזה נראה להם כמו דבר מובן מאליו אבל בפועל אפשר גם אחרת. הפרויקטים הרבים שקמים מחדרה צפונה ובעיקר פרויקט הדגל של אור עקיבא, אור ים מציעים לכם חיים אחרים, חיים שבהם אתם יכולים להגיע הביתה ללא פקקים ולא לחפש חנייה במשך דקות ארוכות ליד הבית. אחרי שאתם עושים את ההשוואה ומסתכלים היטב על ההבדלים ההחלטה פתאום נראית הרבה יותר קלה ואתם מוזמנים להצטרף לעוד משפחות רבות שעשו את הבחירה הנכונה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
איך בוחרים נכון ריצוף לבית
יש לריצוף של הבית השפעה רבה על העיצוב, המראה הכללי...
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
מאפיין אדריכלי מרשים
חיפוי קיר מעץ הוא מאפיין אדריכלי מכובד המעניק לכל חלל...
נכסים שכדאי להשקיע בהם בחיפה
אזור נווה שאנן הוותיק בחיפה לא איבד את קסמו ואפשר...
תמא 38 במרכז - כל מה שצריך לדעת
רבים מאמינים כי פרויקטי בניה מסוג התחדשות עירונית כמו תמ"א...
מדריך קצר להערכת מקרקעין בגבעתיים
מבוא: מהו שמאי וכיצד הוא פועל בפועל? שמאי מעריך את שווי...
סמארט נדל"ן בגבעתיים
ניכר כי פירמת סמארט נדל"ן, החולשת על פרויקטים מרכזיים בצפון,...
חשיבותה של שקיפות במיזמי בניה
מיזמים עסקיים ונדל"ניים רבים מרחיבים את הפעילות הכלכלית בישראל וזה...
משכנתא לבנייה עצמית
לממן את פרויקט חייכם
אם באזורים עירוניים מאוכלסים וצפופים נהוג לרכוש דירה חדשה מקבלן...
חיים יעקבי "ישראל מתפתחת והולכת וגדלה בזכות משקיעים רבים ופטריוטים"
חיים יעקבי הוא יזם נדל"ן בעל ניסיון של מעל 2...