Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה הפך את האיסוזו די מקס לטנדר הפופולרי בישראל?

מה הפך את האיסוזו די מקס לטנדר הפופולרי בישראל?

זה כבר העשור השני שאיסוזו די מקס הוא הטנדר הנמכר ביותר בקטגוריה בקרב ישראלים. לפני כשנה וחצי אף הושק דגם חדש ומתקדם של הטנדר, שמאופיין בשלל יתרונות ואיכויות מתקדמות המאפשרות לנהג ולנוסעים נוחות וחווית נסיעה מהנה מבחינה פונקציונלית, ויזואלית ובטיחותית

מה הפך את האיסוזו די מקס לטנדר הפופולרי בישראל?

מנוע אחד וסביבו מגוון אפשרויות

הטנדר הנמכר בישראל, איסוזו דימקס, הושק בתחילת השנה שעברה בדור חדש שהביא בשורה לקטגוריית הטנדרים ולחובבי הז'אנר. מדובר בטנדר המוביל בקרב הישראלים מזה כעשור וחצי ברצף. הדגם החדש מציג טכנולוגיות מתקדמות שחלקן לא הופיעו בדגם הקודם, ולמעשה מדובר במכלול של איכויות אשר חוברות יחדיו לטנדר שמהווה גם רכב שטח מהמעלה הראשונה וגם רכב עבודה אידיאלי. קיימות במגוון אפשרויות רבות; למשל, ניתן לבחור איסוזו דימקס ידני של ששה הילוכים למי שמעדיפים חוויית נהיגה עצמאית בלתי מתפשרת, ולחילופין יש אפשרות לתיבה אוטומטית של חמישה הילוכים. כמו כן, ניתן לבחור בין הנעה אחורית לבין הנעה כפולה ובין קבינה בודדת לקבינה כפולה.

לדגם החדש מנוע קל באופן ניכר, 1.9 ליטר טורבו, אשר יוצר על פי דרישות מחמירות בהיבט הזיהום. למנוע ביצועים מצוינים, קג"מ של 36.7 (לעומת 40.8 בדגם הקודם) ב 1400 סל"ד, ו – 163 כוח סוס בדומה לדגם הוותיק יותר. איכויות אלו, בין היתר, מקנות לאיסוזו די מקס את יכולת הגרירה החזקה ביותר בקטגוריה: 3.5 טון! נתון זה גבוה מיכולת הגרירה של הדגם הקודם של איסוזו די-מקס שעומדת על כ – 2.5 טון.

רכב שטח מצוין, ועם זאת חסכוני בדלק אף יותר מהדגמים הוותיקים

יתרון נוסף של איסוזו די-מקס, ובמיוחד בדגם החדש, טמון בהיותו חסכוני בדלק. בזכות המנוע הקל, הדגם החדש של איסוזו דימקס מציג חיסכון של 17% בצריכת הדלק בגרסה הידנית של הטנדר, וחיסכון של 7% בצריכת הדלק בגרסה האוטומטית. כמו כן, מיכל הדלק בנפח של 76 ליטר (כ-7 ליטר יותר מהדגם הקודם), בשילוב עם צריכת דלק חסכונית לאורך הנסיעה, מאפשרים נסיעה ממושכת במיוחד ללא תדלוק חוזר. לטנדר שילדה חזקה במיוחד וכן מערכת מתלים איכותית, המעניקה לנהג ולנוסעים חוויה של אחיזה בכביש או בשטח, שליטה, בטיחות והרגשה של ביצועים מעולים.

עיצוב פונקציונלי ודקורטיבי, חדשני ומרשים

הדגם החדש של איסוזו די-מקס שוקל כשני טונות. הוא כולל כמובן גם שדרוג של העיצוב החיצוני, של סביבת הנהג, של תא הנוסעים ושל תא המטען, לכדי רכב מרשים ביותר. גם הדגם הוותיק יותר היה דגם נאה ופופולרי מאוד, אולם הדגם החדש מציג שיפור הכולל בין היתר יחידות תאורה חדשות ומרשימות בקדמת הרכב, הגה מצופה עור בגרסאות המתקדמות של הרכב, ותא מטען עמוק ורחב יותר מהדגמים הוותיקים, כך שהוא מסוגל לאחסן ציוד רב יותר הנשלף בקלות. הצבעים האורגינליים מגוונים גם הם וכוללים אדום, שחור, גווני אפור ועוד. סביבת הנהג תוכננה להיות נוחה, ידידותית ומאובזרת באופן חכם. בחלק מהגרסאות ישנם מתג התנעה חכם ומערכת אלקטרונית לבקרת אקלים.

טכנולוגיה מתקדמת לנסיעה מהנה ובטוחה

האבזור הטכנולוגי בטנדר מתוחכם ומתקדם וכולל מערכת מולטימדיה שבה מסך בגודל 7', ובגרסה המתקדמת אף 8'.כמו כן הרכב מצויד בחבילת גלישה, בממשק לאנשי הקשר ולתוכנת מוסיקה, וביישומים פופולריים כמו WAZE, PANGO ועוד. גם בהיבט הבטיחות האיסוזו די מקס מרשים וכולל שש כריות אוויר וכן מערכת חשמלית לבקרת יציבות.

לסיכום, הדגם החדש של הטנדר, שומר על המובילות של האיסוזו D-Max ומשאיר אותו במעמדו כטנדר האהוב ביותר על נהגים ישראלים. מדובר ברכב שיכול לשמש טנדר עבודה מרשים ומלא נוכחות וכריזמה, וגם משמש רכב שטח עם ביצועים ועוצמה. בשני המקרים, הטנדר מספק חוויית נהיגה משובחת ותחושת ביטחון ויציבות שמגובה כאמור במערכות בטיחות חכמות. יחד עם זאת האיסוזו דימקס , בכל גרסאותיו, איננו מגושם ומצטיין בזריזות, בתחושת שליטה ואחיזה מושלמת של הנהג והרכב בכביש או בשטח. מדובר בטנדר עם נראות חיצונית ופנימית מושקעת, כוח ועמידות, ואבזור מקסימלי ברמה הגבוהה ביותר, לנוחיות מרבית של הנהג ונוסעיו.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
עיצוב הבית מתחיל בכם
כל מעצבת פנים שתשכרו לעבוד על עיצוב הבית שלכם תשב...
10 ערים מומלצות לטיול באירופה
באירופה ישנן ערים רבות ומרתקות שראויות לביקור. כל עיר מציעה...
חישוב שעות עבודה בקלות ובמהירות
מעקב שעות עבודה מדויק חיוני לעסקים מסיבות רבות, כגון תשלום...
קדמה לחדשנות: שעון נוכחות מתקדם לעובדים משפר את הניהול של הזמן
השימוש בשעון נוכחות לעובדים באופן נכון וחכם משנה את הכל....
איך לבחור מגשרת גירושין?
כשבני זוג מחליטים להתגרש, מכל סיבה שהיא, עולות כמה וכמה...
אתם יכולים לשנות את מציאות חייכם
בעבר בני האדם רצו דבר אחד, לשרוד. האדם הפשוט לא...
היופי שבצילום בשחור לבן
במהלך לימודי צילום ועריכה מכירים נקודות מבט שלא הייתם חושבים...
לחיות עם שמכם הטוב ללא כתם פלילי
כשאזרחים נורמטיביים רבים מוצאים את עצמם בתחנת המשטרה כשהם נקראים...
הידעתם? אתם יכולים להשכיר את הגג שלכם לחברת החשמל
אנשים חכמים יודעים לנצל את המשאבים הקיימים ברשותם בשביל להרוויח...
למה צריך לבצע בדיקות גנטיות?
בדיקה גנטית יכולה לסייע באבחון הפרעות גנטיות או מחלות הנגרמות...