Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה חשיבותו של משרד חקירות?

מה חשיבותו של משרד חקירות?
קרדיט freepik

משרד חקירות הוא תחום חשוב שלא מרבים לדבר עליו, בעיקר לאור הדיסקרטיות שלו והניסיון להיעזר בגופים פורמליים אחרים כמו משטרה. בפועל, יש הבדל גדול בין משרד חקירות לבין גוף כמו המשטרה, שכן שוטר עוצר את מי שעובר על החוק לאחר שביצע את המעשה שעשה, ואילו חוקר פרטי יכול להעביר מידע קונקרטי עוד טרם ביצוע המעשה. הוא מבצע חקירות פנימיות, שנועדו לפתור שאלות ותהיות, עד לרגע בו נחשפת האמת כולה, ובסיום מוסר את המידע הזה ללקוח. החוקר משתמש באמצעים שהחוק מגבה, וכן המידע שהוא מלקט עשוי להוות בסיס להגשת תלונה במשטרה עם ראיות מוצקות. 

מה חשיבותו של משרד חקירות?
קרדיט freepik

סוגים שונים של משרדי חקירות

משרד חקירות מיומן ולמוד ניסיון יכול לספק מספר סוגים של שירותים, כאשר מטרת כולם היא לאתר את מי שפעל נגד הלקוח בחוסר צדק ובצורה לא ראויה. להלן מספר שירותים מרכזיים שניתנים במשרד חקירות:

  • חקירות אישיות – חקירות אישיות נוגעות בחייו הפרטיים של אדם, כמו מי שחושב שהוא נתון לבגידה מצד בן \ בת הזוג. מדובר בחקירה רגישה ואינטימית מאין כמותה, שכן הלקוח עשוי לחוש בהצפה רגשית, דבר שדורש מהחוקר הפרטי לגלות אמפתיה רבה למקרה ולפעול בזהירות רבה לאורך כל הדרך. האמצעים המשרתים אותו לשם כך הם טכנולוגיים ברובם, כמו למשל הקלטות או צילומי סטילס. 
  • חקירות חברת ביטוח – חברות הביטוח נחשפות פעמים רבות לתביעה של מבוטחים, המגישים תביעה כספית תוך הצהרה על מוגבלות כלשהי שפוגעת באיכות חייהם. לצד המקרים האמיתיים הרבים, ישנם מקרים בהם מזייפים מוגבלות, וכאשר עולה חשד שדבר כזה קורה, חברות הביטוח נעזרות בסיוע של משרד חקירות. החוקר הפרטי מבצע מעקב סמוי אחר התובע החשוד, ומוסר נתונים אודותיו לחברת הביטוח. 
  • חקירות הקשורות בכסף – ישנן כל מני תרמיות כלכליות, המעמידות אנשים מסוימים במצב בו גונבים מהם כסף וזהות הנוכל סמויה או לא מאותרת. כך למשל חברה שמוכרת שירותים או מוצרים ולאחר התשלום הוא לא סופק ואין דרך לאתר אותה, אדם קרוב שברח עם כל הכסף לחו"ל וכו'. באמצעות הידע והניסיון שלהם, חוקרים פרטיים במשרד חקירות יכולים לסייע באיתור השרלטנים. הם עושים זאת באמצעות שימוש בפרטי פעילויות עסקיות שונות, כמו גם מספר רישוי רכב, חשבונות בנק, ביטוחים ועוד. 
מה חשיבותו של משרד חקירות?
קרדיט freepik

העדות שנמסרת מטעמו של הלקוח מתקבלת בברכה ובכבוד בכל משרד חקירות, ובכל זאת החוקר הפרטי מבצע חקירה מקיפה ואובייקטיבית מחמת הספק הקטן. ישנם מקרים שהלקוח מספר רק חצאי אמיתות בשל אי ידיעתו המלאה אודות המקרה, אולם לעתים יש ניסיון מכוון להפליל את מי שמשרד החקירות גויס לחקור. משרד חקירות מיומן יידע לחקור את הנושא על בוריו, ואם יתגלה שהאמת היא לא כפי שהוצגה על ידי הלקוח, גם יפנה את הראיות למקום הרלוונטי כדי שהאמת תצא לאור. 

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
להתגרש מבלי שהקרקע נשמטת- איך עושים את זה?
גירושין הם ללא ספק מהלך דרסטי המביא לסיום תקופה ופתיחת...
אנשי המקצוע שצריכים ללוות אתכם בקניית דירה
קניית דירה היא עסק מורכב מכל הבחינות. מדובר על סכום...
מה כל בעל עסק יכול וצריך לעשות בשביל לאבטח מידע
אם חשבתם עד היום שכל מה שאתם צריכים לעשות בשביל...
בית בונים רק עם אנשי מקצוע מתאימים
מבצע מורכב כמו בניית בית מחייב לשכור את אנשי המקצוע...
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...