Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מומחה קידום אתרים

מומחה קידום אתרים

מומחה קידום אתרים בגוגל שמביא את התוצאות

כל מומחה קידום אתרים יודע שישנם 3 יסודות שעליהם בנוי כל עסק מצליח: קידום, פרסום ושיווק, לא משנה כמה אתה טוב או מוצלח כבעל מקצוע, אם לקוחות פוטנציאליים לא יכולים למצוא אותך או לא יודעים על קיומך – כל המאמץ שלך הוא לשווא. בשנים האחרונות הזירה האינטרנטית, ובעיקר גוגל ופייסבוק, הפכו לדרך העיקרית בה אנשים מחפשים מידע. החל מקבוצות בפייסבוק שמפרסמות דברים שונים ועד לחיפוש של בעלי מקצוע בגוגל.

קידום אתרים הוא חשוב מאוד מ 2 סיבות עיקריות:

  1. קידום אתרים מגדיל את החשיפה של העסק שלך לאלפי אנשים בכול חודש, אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור שלך ברשת. בעזרת האתר אתה הופך את העסק שלך להרבה יותר נגיש. במקום שאנשים יצטרכו להגיע פיזית לכתובת העסק, הם יכולים פשוט להיכנס לאתר ולהבין בדיוק מי אתה, מה אתה מוכר ולמה כדאי לקנות דווקא ממך. ברמה הטכנית האתר חשוב שהאתר יהיה בנוי לפי התקנים המחמירים ביותר בעולם האינטרנט ומעוצב ע"י מעצבים מקצועיים – כשהמטרה היא לשמור על המסר השיווקי של העסק שלך. את אתר האינטרנט אתה יכול להפיץ בין החברים בפייסבוק, בטוויטר או לקדם בגוגל וכך להגיע לאנשים מכול קצוות הארץ ולא רק לאוכלוסייה המקומית.
  2. האנשים שמגיעים אליך דרך קידום אתרים בגוגל אלו אנשים שמחפשים בעל מקצוע בתחום ומוכנים לבצע רכישה מיידית -הלקוחות שמגיעים מגוגל הם לקוחות "בשלים". כלומר מדובר בד"כ על לקוח שיודע מה הוא רוצה, שעשה חקר שוק ועכשיו הוא שלף את הכרטיס אשראי וכל מה שנשאר לו זה רק למצוא בעל מקצוע שיתן לו שירות. אתם רוצים להיות שם.

כמה משתלם לקדם אתרים?

ישנו הרבה "כסף צף" בשוק שרק מחכה "שידוגו" אותו. הרבה אנשים שמחפשים נותני שירותים ובעלי מקצוע. מדובר על עשרות אלפי לקוחות פוטנציאלים שמוכנים לבצע קנייה ומחפשים בעל מקצוע בגוגל – ואתם רוצים להיות הבחירה שלהם. לאחר שהבנו את יתרונות הברורים של שיווק באינטרנט ואיך קידום האתר בגוגל יכול להיות מנוע הצמיחה המשמעותי ביותר לעסק שלכם, כעת חשוב להבין איך מתבצע קידום אתרים וכיצד תבחרו מומחה או חברה שמתאימה לכם.

מה צריך לשקול לפני שאתם בוחרים מומחה קידום אתרים?

בבואנו לבחור איש מקצוע מומחה לקידום אתרים, כדאי לשים דגש על ניסיון. מומחה אשר שם לעצמו למטרה להתמחות בקידום אורגני על רבדיו השונים ובכך לאפשר לכם להשיג את התוצאות הרצויות עבור האתר שלכם בעזרת ייעוץ וליווי צמוד.

אף שישנם יותר ויותר נדבכים לתהליך הקידום והפעילות בתחום צריכה לכלול מספר הולך וגדל של פלטפורמות אינטרנטיות שיתמכו בדירוג האתר במנועי החיפוש, כדאי להכיר שבעשורים האחרונים – ובטווח הזמן הנראה לעין – הדרך העיקרית לקדם אתר באופן אורגני היא על ידי שימוש מושכל ומחושב במילות מפתח כחלק מאסטרטגיית התוכן באתר. אחרי הכל, אנו מקדמים מילות מפתח או ביטויים שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מקלידים במנועי החיפוש. על מנת להשתמש במילות מפתח רלוונטיות לתחום העיסוק שאכן יניבו לקוחות (בניגוד לסתם גולשים שלא מחפשים את השירות או המוצר שלך), יש צורך במחקר מילות מפתח מעמיק וכמובן שמומחה קידום אתרים או חברת קידום אתרים אשר יש לה ידע בקידום, תוכל לעשות עבורכם מחקר מסוג זה ולהציג לפניכם מילות מפתח בהן עליכם להשתמש על מנת לקדם את האתר ולהוביל אותו לתוצאות גבוהות יותר במדרג של מנועי החיפוש. מומחה מקצועי יכול להמליץ לכם על אופן השימוש במילים אלו בתוך האתר שלכם, ולהשתמש בעמודים המוקדשים לביטויים אלו כדי להניע את הגולשים לפעולה.

פרט נוסף אך חשוב לא פחות עליו יש לשים דגש בעת בחירת מומחה שמתמחה במתן שירותי קידום אתרים הוא העדכנות. היות ועולם הקידום נתון לשינויים תמידיים ומדי יום ישנה תובנה או הנחיה חדישה יותר, ואף אמצעים טכנולוגיים יותר משוכללים, על המומחה תמיד להישאר עם היד על הדופק, להיות ער לכל השינויים, להתאים עצמו ולהתפתח בקצב מהיר ולספק לכם שירותי קידום שאינם קופאים על השמרים, ובכך עונים על כל הדרישות שקיימות ועל כל האלגוריתמים השונים.

כל הדרכים שמובילות לקידום אתרים מקצועי

קידום אתרים שמבוצע במקצועיות, דורש ידע נרחב ומיומנות ייחודית בתחום. לקידום נכון ישנה חשיבות רבה לכל עסק ועסק אשר מעוניין להגביר את נוכחותו ברשת ובכך להגדיל את החשיפה אליו ואתה את היקף הפעילות. כאשר מדובר על קידום אתרים אורגני, ישנה פרקטיקת עבודה מסודרת שמובילה לתוצאות.

שלב האפיון

קודם כל ולפני הכל, כדי שהקידום יממש את המטרות העסקיות, עלינו להבין את הצרכים שלכם. שלב האפיון כולל את הבנת הצרכים שלך, השאיפות העסקיות שברצונך למלא באמצעות תהליך הקידום והחזון התדמיתי שברצונך ליצור – אולם לא זאת בלבד. בהתאם לשלב זה, מומחים מיומנים מנתחים את צרכי השוק, את המתחרים, מבינים מיהו קהל היעד, מהם הצרכים שלו וכיצד ניתן ליצור אתו קשר בדרך הכי ישירה ואפקטיבית. לאחר ששלבים אלו ברורים, זה הזמן לבנות תכנית עבודה במהלכה יקבע התקציב, יוגדרו הפלטפורמות המתאימות לקידום, יוגדרו מילות המפתח אותן יש לקדם ועוד. כמובן שעל מנת לצאת לדרך באופן היעיל ביותר, מומחה לקידום אתרים המעוניין לשמור על המוניטין שלו לטווח הארוך יקפיד בשלב זה לוודא שהציפיות לגבי התהליך אכן מתואמות ובהמשך ידאג לעדכן באופן תקופתי אודות שיפור במיקום האתר בביטויים שנבחרו בשלב זה.

אופטימיזציה של האתר

היות והעדפה של מנועי החיפוש ובראשם גוגל נתונה לאתרים בעלי מבנה מסוים, יש לשים על כך דגש כבר בשלב של בניית האתר. גוגל מגלה "חיבה" עבור אתרים בעלי מבנה מסוים ונותן להם העדפה ברורה על פני המתחרים. התהליך של התאמת האתר שלכם למבנה שגוגל אוהב נקרא "אופטימזציית אתר" והוא נוגע לעניינים טכניים כמו התכנות של האתר, ההגדרות שלו, התאמה לכל הרזולוציות הקיימות (רספונסיביות) והאחסון שלו על השרת וכו'.

קישורים איכותיים

מה הם קישורים ולמה הם חשובים לנו? קישורים הם אחת הדרכים שבהם גוגל מדרג את האתר שלכם. קישור זה מעין סוג של הצבעת אמון שמעידה על האיכות של האתר שלכם. ככל שהאתר שלכם יקבל קישורים מאתרים סמכותיים וגדולים כמו וואלה!, Ynet, כלכליסט, NRG ודה מרקר כך האמינות והסמכות של האתר שלכם תגדל בעיני גוגל ותדורגו גבוה מאוד בתוצאות חיפוש. בניית קישורים איכותיים היא אמנות. ולמה זו אמנות? מכיוון שמומחה קידום אתרים צריך להשיג קישורים חזקים ורלוונטיים מאתרים גדולים שגוגל נותן בהם אמון, תוך כדי שמירה על מינון מתאים ומגוון ככל האפשר, לכן בניית פרופיל קישורים טבעי זו מלאכה שצריכה להתבצע בזהירות, באחריות ובתכנון מראש.

כתיבת תוכן מקצועי ואיכותי

ישנו אספקט גלוי, שרבים מתעלמים ממנו: אנו שואפים לקדם את האתר במנועי החיפוש, ואילו מנועי החיפוש מצידם שואפים לספק לגולשים שלהם מידע אמין ומקיף בכל הנוגע לשאילתת החיפוש שלהם. לכן, אתרי אינטרנט עם מאמרים מקצועיים ידורגו במקומות גבוהים יותר מאשר אתרים עם תוכן לא מקצועי.

קידום אתרים עושים אצל המקצוענים בתחום!

בעל עסק! השקעת זמן ומחשבה רבה בתכנון ובבניית תכנית עסקית, מציאת מקורות מימון, השכרת משרד/חנות, השקעה בקניית סחורות/כלים מקצועיים. כל זה בכדי הגשים את החלום שלך ולהפוך לעצמאי משגשג ומצליח. כל מה שנשאר לך זה להשיג זרם בלתי פוסק של לקוחות. קידום האתר בגוגל יהפוך למנוע צמיחה אדיר עבור העסק שלך.

מומחה ויועץ קידום אתרים לעסקים

קידום אתרים בגוגל ע"י מומחה קידום אתרים וותיק, תומר לוינסקי – אסטרטגיה שיווקית שמאפשרת לעסק שלכם להצליח בעזרת שירותים מקצועיים ישירות ממומחה עם ניסיון רב, בין אם מדובר בחוות דעת על נותן שירות או בבדיקת קישורים נכנסים לאתרכם.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...