Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מומחי הרבלייף מסבירים על הסוכר בגופנו

מומחי הרבלייף מסבירים על הסוכר בגופנו
קרדיט pixabay

בעידן בו אנו חיים, אנו שומעים ללא הפסקה על נזקים הרבים אשר הסוכר עלול לגרום לבריאות ולגוף האדם. בשנים אחרונות, נושא זה מאוד נפוץ ואוכלוסייה רבה החליטה להפחית את רמת הסוכר על מנת לשמור על אורח חיים בריא. אורח חיים בריא כולל תפריט עם מזון נכון ובריא, פעילות גופנית וכמות גדולה של שתיית מים.

לא תמיד פשוט לשמור על אורח חיים זה לאורך זמן, אך כאשר אנו שומעים את המומחים מדברים על סוכר, המוטיבציה עולה בקלות. ובכן, מומחים מזהירים את האוכלוסייה אשר הסוכר מזיק לבריאות ועלול לגרום לבעיות סוכרת, השמנה, בעיות לב ומחלות אחרות נוספות. נושא זה כה חשוב שמשרד החינוך לקח חלק ממנו וביקש להפחית לסמן כל מוצרי עתירי סוכר.

עם זאת, קיימים מוצרים רבים עם רמת סוכר גבוהה, אך נחשבים כבריאים. תופעה זו עלולה לבלבל, לכן מומחי הרבלייף מסבירים על הבדל בין סוכר בריא ללא בריא.

מומחי הרבלייף מסבירים על הסוכר בגופנו
קרדיט pixabay

מומחי הרבלייף ממליצים על מזון עם סוכר בריא

נסביר תחילה מהי חברת הרבלייף. חברה זו היא אחת המובילות ביותר בעולם בתחומי שמירה על אורח חיים בריא. היא כוללת מספר מומחים אשר מעניקים עצות וטיפים על מנת לשמור על אורח חיים בריא לאורך זמן.

לדוגמא, דיאטנית קלינית מחברת הרבלייף מסבירה שאין להוריד לגמרי את הסוכר מהתפריט, אלא לצרוך אותו בכמויות קטנות ובמזון הנכון. היא מוסיפה שהסוכר בגוף, הנקרא גלוקוז משמש כאנרגיה עבור המוח והגוף וחשוב עבורם. הבעיה היא שהסוכר משפיע בצורה מהירה במוח וככל שהוא נטול מרכיבים תזונתיים אחרים אנו נזקקים ליותר וכך אפשר להתמכר לסוכר.

לכן, מומחי מזון של הרבלייף מעניקים עצות ודוגמאות על מזון שכולל סוכר אשר מומלץ ובריא לאכול:

  • המזון הראשון שכולל סוכר טבעי הינו פירות טריים. הפירות מכילים גם סיבים תזונתיים וויטמינים רבים. מומלץ לצרוך עד שלושה פירות ביום.
  • כאשר אתם מרגישים חשק למאכל מתוק, מומלץ לאכול שוקולד מריר בכמות קטנה. בנוסף, מומלץ לאכול שוקולד מריר עם אחוז קקאו גבוה, מכוון שהוא יותר בריא.
  • בנוסף, הנכם יכולים לבחור לאכול כמה פירות יבשים ביום, אך בכמויות קטנות מכוון שהם כוללים אחוז סוכר גבוהה יותר מפירות טריים. פירות יבשים מספקים סיבים תזונתיים ומינרליים והינם עשירים בנוגדי חמצון. אפשר להשתמש במזון זה כממתק טבעי.
  • לסיום, חטיף חלבון הינו השילוב המשולם בין פחמימות לחלבונים. ניתן לצרוך את חטיף זה על מנת לשמור על תחושת שובע או כדי להעניק לגוף אנרגיה לאורך זמן.

מאיזה סוכר מומלץ להימנע ?

מומחי הרבלייף ממליצים להימנע מצריכת סוכר בכללי, כלומר מכל חטיף או ממתק הכולל סוכר לא טבעי. בנוסף, הם ממליצים להימנע משתייה ממותקת ולעדיף לשתות מים או תה ירוק ללא סוכר.

על מנת לשמור על אורח חיים בריא, צריך להשתדל לאכול כמה שפחות סוכר ולהחליף אותו במזון מומלץ כמו פירות טריים או יבשים וכדומה.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
הכשרה מקצועית ומוסמכת
במידה ושקלתן להצטרף לעולם המיוחד של טיפול בנשים בזמן ההיריון...
איך להחזיר את העניין וההנאה לחיי המשפחה שלכם?
שמירה על להבת הזוגיות היא לא דבר של מה בכך,...
קניית דירה – על שום מה ולמה
רכישת דירה, בין אם למגורים או להשקעה, היא החלטה משמעותית...
איך הכי כדאי להשקות את הגינה
השקיה נכונה היא המפתח לגינה פורחת. אם יש לכם גינה...
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית יש מי שעומד לצדכם
גם אזרחים נורמטיביים לגמרי נזקקים לשירותי עורך דין בהזדמנויות שונות...
הכירו את המעצבת שהופכת בתים לאמנות מגורים
אלה מורגן היא דמות מובילה בתעשיית עיצוב הפנים בישראל, עם...
איך מטפלים בקשיים רגשיים ולמה זה כל כך חשוב
מחלה בנפש, לא משנה מדוע זו הופיעה, היא מחלה לכל...
מדריך מקיף לתושבי גבעתיים על איך לכבוש את מבחן ה-GMAT
מבחן ה-GMAT, המהווה שער הכניסה לתוכניות MBA יוקרתיות רבות ברחבי...
מה אפשר לייצר באמצעות הדפסה 3d?
מדפסות תלת מימד מהוות כיום את אחד המוצרים המתקדמים ביותר...
איך הרכב מוסיקלי משפיע על האירוע שלכם?
שיקול חשוב לכל מי שמתכנן אירוע בלתי נשכח הוא האם...