Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מונתה מנהלת חדשה לתיכון "בליך" ברמת-גן רויטל לבגורן

מונתה מנהלת חדשה לתיכון "בליך" ברמת-גן רויטל לבגורן

רויטל לבגורן (47), נבחרה להיות המנהלת החדשה של תיכון "בליך" היוקרתי, מהתיכונים המובילים בארץ בחינוך והישגים לימודיים בבחינות הבגרות.

לבגורן נבחרה לתפקיד מנהלת תיכון "בליך" מבין עשרות אנשי חינוך שהתראיינו לתפקיד, שנחשב לאחד התפקידים היוקרתיים והנחשקים ביותר בתחום החינוך בישראל.

ראש עיריית רמת-גן, צבי בר, בירך את לבגורן על המינוי ואמר כי הנו בטוח שאשת חינוך וותיקה כמוה, אשר העשרתם וחינוכם של התלמידים בנפשה, תצליח בתפקיד ותוביל את התיכון לגבהים חדשים בחינוך והישגים לימודיים.

מנהל תיכון "בליך" הפורש, גיל פרג, בירך גם הוא על המינוי ומסר כי "אין ראויה מרויטל להוביל ולהנהיג את בית הספר ולהמשיך ולקדם אותו לשיאים חינוכיים נוספים".

לבגורן נבחרה לתפקיד על ידי ועדת המכרזים, שכוללת את ראש עיריית רמת-גן, צבי בר, מנכ"ל העירייה, דוד בנימין, מנכ"ל אגף החינוך, משה בודאגה, עובדי חינוך בכירים ונציגי ציבור. לבגורן תחליף בתפקידה את גיל פרג, ששימש מנהל תיכון "בליך" במשך 7 שנים.

המינוי היוקרתי הנו סגירת מעגל ללבגורן, שגדלה ברמת-גן והנה בוגרת תיכון "בליך". היא בעלת תואר ראשון (B.A) בבלשנות וספרות אנגלית מאוניברסיטת תל-אביב; תואר שני (M.A) בניהול משאבי אנוש מאוניברסיטת Fairelgh Dickinson שבניו-ג'רסי ארה"ב; תעודת הוראה ותעודת מומחה להוראה מתוקנת באנגלית.

לבגורן, שבשלוש השנים האחרונות, משמשת כסגנית המנהל והמנהלת הפדגוגית, החלה את דרכה החינוכית בתיכון "בליך" ב- 1987 כמחנכת ומורה לאנגלית. לאורך השנים היא התקדמה למגוון תפקידים בכירים בתיכון, שאת כולם ביצעה בהצטיינות. בשנים 2004-2008 היא כיהנה כמנהלת שכבה בת כ- 470 תלמידים. במסגרת תפקידה, ניהלה והנחתה צוות מחנכים, טיפחה מנהיגות מובילה בקרב תלמידי השכבה והייתה אחראית לתכנון וביצוע כל האירועים השכבתיים. כמו כן, כיהנה כיו"ר ועדת תקנון בית הספר והייתה אחראית על ייצוג בית הספר בבתי ספר יסודיים ומשלחות לחו"ל.

לבגורן בקיאה בכל היבטי בית הספר, בעלת תקשורת בינאישית מפותחת ויחסי עבודה מצוינים עם כל עמיתיה. היא נתפסת כבעלת יכולת גבוהה להנעת עובדים והובלת צוותי עבודה.

כל אלו הופכים את לבגורן לאשת חינוך מן המעלה הראשונה, כזו הבקיאה בעקרונות המנהל החינוכי, חוקי החינוך ותקנות החינוך. כמו כן, הנה בעלת חזון ערכי וחברתי מגובש, המאמין בכבוד בין אדם לרעהו ואהבת הארץ, אשר מיושם בין כותלי בית הספר.

התוכן כי חם במקומונט גבעתיים
גבעתיים לא מעלימה עין
עובדות ועובדי עיריית גבעתיים התגייסו להעלאת המודעות למאבק נגד אלימות...
חנוכה מדליק אש בגבעתיים
פסטיבל הצגות חנוכה בתיאטרון, הפנינג גלגליות בפארק גבעתיים ועוד מגוון...
חגיגת אופנה בגבעתיים - עד 50% על פריטים בחנויות ברחבי העיר
יום חמישי 15.9.22 | 16:00-21:00 יום שישי 16.9.22| 09:00-15:00 חגיגת אופנה בחנויות...
"הוא סלל עבור כולנו את דרך השלום"
לראשונה בישראל- גינה ציבורית ברח' דרך השלום בגבעתיים תיקרא ע"ש...
גרפיטי היסטורי - 130 ארונות בזק בגבעתיים קושטו בציורי גרפיטי במיזם של מחלקת הנוער לתיעוד ההיסטוריה העירונית
במסגרת חגיגות 100 שנה לגבעתיים, נצבעו 130 ארונות בזק ברחבי...
מהפכת התשלומים מגיעה לגבעתיים
עיריית גבעתיים ואפליקציית bit, בשיתוף אוטומציה החדשה, משיקות אפשרות תשלום...
אתר חדש הפציע
עיריית גבעתיים השיקה אתר משודרג וידידותי למשתמש, הכולל את כל...
הנסט – המקום להיות אני
מקום מיוחד בלב העיר נחנך עבור קהילת הלהט"ב במרכז קהילתי...
להיות חופשית: גבעתיים במקום הראשון במדד החופשיות
על פי דוח של ישראל חופשית, גבעתיים העפילה לראש הטבלה...
חנוכה 2021 בגבעתיים
מסיבות חנוכה מדליקות, תהלוכות זוהרות, הצגות ילדים, הפנינג ססגוני, חלוקת...